inmiddels heb ik begrepen dat dit vaker voor komt.
ook mijn stoel wil wel eens behoorlijk kraken, met name in de bochten.
in een review op autoweek schrijft iemand dat dit door de dealer met een klodder vet opgelost is...
heeft iemand hier ervaring met dit probleem??
ed
krakende bestuurdersstoel
-
- 1st Gear member
ja klopt, je moet onder de stoel de bewegende delen inspuiten met een teflon of wd40 inspuiten met name de dikke buis onder de stoel
succes bert
succes bert
1989 volvo 440 dl
1994 volvo 440 gl
1998 volvo s40 1.8
nu 2006 volvo s40 ed II met nav 1.8
kreidler rmc 1977 + kreidler rmc 1995
1994 volvo 440 gl
1998 volvo s40 1.8
nu 2006 volvo s40 ed II met nav 1.8
kreidler rmc 1977 + kreidler rmc 1995
- V50 2.0d Momentum
- 1st Gear member
Hallo,
Ik heb de bewegende delen van het stoelframe ook ingesprayd met teflon maar het probleem is er nog steeds. Hebben jullie zaken losgedraaid alvorens te sprayen? Kortom, wat doe ik verkeerd / wat moet er specifiek ingesprayd worden?
Hopelijk weet iemand een oplossing, alvast bedankt.
Groeten,
Jan
Ik heb de bewegende delen van het stoelframe ook ingesprayd met teflon maar het probleem is er nog steeds. Hebben jullie zaken losgedraaid alvorens te sprayen? Kortom, wat doe ik verkeerd / wat moet er specifiek ingesprayd worden?
Hopelijk weet iemand een oplossing, alvast bedankt.
Groeten,
Jan
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Dat ga ik morgen dus ook maar doen!
Nu een aantal dagen in gereden, maar bij mij kraakt het ook in de bochten.
Morgen ff een handoekje over de vloer en gewoon alles inspuiten wat ik tegenkom en, zoals Bert aangeeft, zal ik wat meer aandacht besteden aan de dikke buis.
Nu een aantal dagen in gereden, maar bij mij kraakt het ook in de bochten.
Morgen ff een handoekje over de vloer en gewoon alles inspuiten wat ik tegenkom en, zoals Bert aangeeft, zal ik wat meer aandacht besteden aan de dikke buis.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....