Ik heb vandaag mijn c30 van een nieuw velletje voorzien.
Ik heb een complete set voorstoelen/achterbank/hoofdsteunen gekocht bij www.carseatcover.nl voor €569,- inclusief de btw.
Ik had grijze bekleding maar deze was niet meer de mooiste. Ik heb gekozen voor camel/ camel perforatie met een grijze stiknaad. De bekleding heeft een Duitse TUV op het openen van de airbag en kan over de originele bekleding worden geplaatst. Het was even uitzoeken maar in 3 uurtjes had ik een nieuwe auto. foto,s
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door kram0510 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
kram0510 schreef:
Ik heb vandaag mijn c30 van een nieuw velletje voorzien.
Ik heb een complete set voorstoelen/achterbank/hoofdsteunen gekocht bij www.carseatcover.nl voor €569,- inclusief de btw.
Ik had grijze bekleding maar deze was niet meer de mooiste. Ik heb gekozen voor camel/ camel perforatie met een grijze stiknaad. De bekleding heeft een Duitse TUV op het openen van de airbag en kan over de originele bekleding worden geplaatst. Het was even uitzoeken maar in 3 uurtjes had ik een nieuwe auto. foto,s
Dat ziet er netjes uit.
Is het leer of leatherlook ?(ik zie geen leer op de website staan)
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer . Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Het is VAG bekleding en het is imitatie leder van goede kwaliteit, niet te verwarren met vinyl of skai.
Ik heb het vaker ingebouwd het wordt niet extreem warm of plakkerig. Een vergelijkbaar bedrijf vraagt €1900,- voor een set.
Deze verkopen het vaak als leder en zeggen er dan niet bij dat het ook imitatie is.
ga hier eens naar informeren indien het niet te prijzig is. bestuurders kant stoel begint te beschadigen (vooral bij het instappen) en wil voorkomen dat het erger word.
Mazda 3 2010 131.549 Volvo C30 Momentum 2.0 2007 211.000 km Volvo 264 GLE 2.7 V6 1978 167.506 km
Richo schreef:
ga hier eens naar informeren indien het niet te prijzig is. bestuurders kant stoel begint te beschadigen (vooral bij het instappen) en wil voorkomen dat het erger word.
Is het ‘t T-tec gedeelte dat beschadigt? (op de linkerwang van de bestuurdersstoel), of heb je leren bekleding? Heb zelf ook T-tec met een klein scheurtje. Bij de vakgarage zeiden ze dat een originele stoelhoes (alleen onderzijde) zo’n € 180 kostte. Ik wil het er best aan uitgeven maar wetende dat de nieuwe hoes weer hetzelfde euvel zal gaan vertonen stel ik het zo lang mogelijk uit.
Richo schreef:
Is het ‘t T-tec gedeelte dat beschadigt? (op de linkerwang van de bestuurdersstoel), of heb je leren bekleding? Heb zelf ook T-tec met een klein scheurtje. Bij de vakgarage zeiden ze dat een originele stoelhoes (alleen onderzijde) zo’n € 180 kostte. Ik wil het er best aan uitgeven maar wetende dat de nieuwe hoes weer hetzelfde euvel zal gaan vertonen stel ik het zo lang mogelijk uit.
Een beetje autobekleder heeft T tec op de rol , en kan er een nieuw stuk in zetten.
V50 Momentum2.4140 PK , 170 PKby Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
De rest van de wang (het stoffen deel) heeft ook te lijden onder het instappen. Ik ga dan voor vervangen in plaats van plaatselijk oplappen, dan is ie weer identiek aan de bijrijdersstoel namelijk :)