graag wat reakties en meningen
groeten

Die zijn zo duur!!!Marinus schreef:Rij naar EPS in hoogezand en het gaat helemaal goed komen.
EPS gaf mijn een offerte voor 1800,- voor dubbel uitlaat met 2 demper en dan zou je de cat vervanger nog extra moeten betalen terwijl skytune in belgie of jeroentje rond de 700 vragen voor zo'n zelfde setup.Marinus schreef:Zet die foto's ff hier, dan kan iedereen meekijken.
EPS is niet goedkoop en niet duur, veel kwaliteit voor een redelijke prijs. Zeker als je het gaat vergelijken met veel rotzooi wat door tuningsbedrijven wordt verkocht. (met zooi bedoel ik niet de Sebring-dempers e.d. maar meer die autostylesjit)
Kijk als EPS een goeie kan lassen voor 1500 euro en hobby-bob doet een bijna net zo goeie voor 800 euro, dan weet ik het natuurlijk ook wel....
Ja dat bedoelik inderdaad....v40jlt4 schreef:Bedoel je dat je er zonder account niet bij kan of zo?Marinus schreef:Zet die foto's ff hier, dan kan iedereen meekijken.
.....
Overigens geen idee hoe je hier foto's moet plaatsen.
Toevallig een afneembare trekhaak?gelebanaan schreef: moet alleen nog me trekhaak en oude bumper zien te verkopen.
InderdaadDoor het uit te besteden.