ok jongens hier wat fotos vande kleine facelift voor de S40 V50.
*De handrem : saab design maar voelt goedkoop aan bij het optrekken. en pas op als er iets uitsteekt in dat bijvakje ( bv : je gsm) want dat betekent onthoofding
*Hout inleg : wel tof van buitenuit maar eens in de wagen nogal goedkoop van uitzicht ( is plastic ) maar wel milieubewust hé.knoppen van bediening heeft nu alurandje
*Sleutel : Nieuw design, grotere knoppen? meer vierkant
*Middenconsole : is wat groter en heeft nu 2 vakjes en komt iets hoger maar voor mensen die maar 1 meter 75 zijn is hij toch nog te kort .
*Blis : toffe gadget die echt ook werkt voor de dode hoek
*Deurinleg met spiegelbediening : beide knoppen induwen L en R om in te klappen en de knoppen zijn wat hertekent
*Deurcompartiment : krijg je nu tenmiste toch een flesje cola in kwijt en ander dergelijks
*Luchtverdeler : is vast nu maar je kan latjes nu afzonderlijk bewegen, omhoog,omlaag,links en rechts
*Opbergvak midden : Schuift netjes dicht en 2 bijkomende putjes voor wat kleinigheden zoals geld of gsm
*Dynaudio : Beter dan premium soundsystem. fenomenaal geluid nu
And last but not least : wat fotokes van bij ons op de kaai voor volvo japan en australië en in de roroboot
a amn ro a owman deotsn't reda wrdos eltter yb ltetre btu sa a whoel
It deson't mtater if teh owrds era in teh wrgiht palce bacesu the uhamn imnd raesd htem sa a wohel. Kan jij dit lezen?
Vers van de pers. nieuwigheden van V50 met foto
- kennethbril
- 3rd Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mijn volvo : V50 d5 black with toora's 18"; and bodykit
Pa zijn volvo V70 : full option D5 black
- pieter007
- 5th Gear member
- Contacteer:
luchtroosters vind ik ook wel véél mooier !!(met dat stukje chroom erin )
en die toppen van de radio !!!! meeee like !!!
en die toppen van de radio !!!! meeee like !!!
mijn volvo: V50 2007 2.0D(black sapphire) /Amazon 1968 B20(hemelblauw)
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
- Paul
- Geartronic member
Leuke handschoenen!
Leuk om zo een idee te krijgen hoe de autootjes getransporteerd worden.
Super!
BLIS kennen we hier op het forum al wat langer, was overigens ook al op eerdere S40/V50's beschikbaar (niet van de Phase II)
Leuk om zo een idee te krijgen hoe de autootjes getransporteerd worden.
Super!
BLIS kennen we hier op het forum al wat langer, was overigens ook al op eerdere S40/V50's beschikbaar (niet van de Phase II)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
kan je die luchtroosters nog links rechts bewegen?
Ik zet die meestal pal omhoog en drai zze wat zijdelings als de airco op staat, anders te koude lucht recht op je.
Is dat hout nu echt hout?, Kmoet eerlijk zeggen dat ik deze update wat magertjes vind, meestal houdt zoiets toch wat radikaler in;
waarom zit er bvb nog altijd geen TFT of LCD ipv de monochrome matrix LCD, met bvb een dvd / tv/ acheruitkijk functie?
waarom kunnen de achterstoelen bvb nog niet voor/acherwaarts bewegen, geeft de mogelijkheid om achteraan wat beenruimte te creeren, die koffer is bij normaal gebruik gewoonweg te groot, heb 3 kinderen en bij een wekelijkse winkelbeurt van 150 euro zit hij net iets over de helft vol,
waarom zit er geen grotere tank onder de diesels, die 600 knm of zuinigjes 700 km is toch ridicuul?
is het windgeruis aan de ramen verbeterd?
Heeft de diesel wat meer vermogen op lage toeren, het bereik tussen de 2000 en 4500 rpm is echt te weinig,
maar, laat 1 ding duidellijk zijn; heerlijk om te rijden in een V50,
al iemand die reclame van de C30 gezine in Belgie? (love it or hate it), welke commerciele jongen bedenkt nu een reclame met negatieve klank erin astemblief zeg
Ik zet die meestal pal omhoog en drai zze wat zijdelings als de airco op staat, anders te koude lucht recht op je.
Is dat hout nu echt hout?, Kmoet eerlijk zeggen dat ik deze update wat magertjes vind, meestal houdt zoiets toch wat radikaler in;
waarom zit er bvb nog altijd geen TFT of LCD ipv de monochrome matrix LCD, met bvb een dvd / tv/ acheruitkijk functie?
waarom kunnen de achterstoelen bvb nog niet voor/acherwaarts bewegen, geeft de mogelijkheid om achteraan wat beenruimte te creeren, die koffer is bij normaal gebruik gewoonweg te groot, heb 3 kinderen en bij een wekelijkse winkelbeurt van 150 euro zit hij net iets over de helft vol,
waarom zit er geen grotere tank onder de diesels, die 600 knm of zuinigjes 700 km is toch ridicuul?
is het windgeruis aan de ramen verbeterd?
Heeft de diesel wat meer vermogen op lage toeren, het bereik tussen de 2000 en 4500 rpm is echt te weinig,
maar, laat 1 ding duidellijk zijn; heerlijk om te rijden in een V50,
al iemand die reclame van de C30 gezine in Belgie? (love it or hate it), welke commerciele jongen bedenkt nu een reclame met negatieve klank erin astemblief zeg
- lancer
- 6th Gear member
YepBG_V50 schreef:kan je die luchtroosters nog links rechts bewegen?
Heeft wat mij betreft geen zijn, het scherm is toch te klein. Dit kijkt wel lekker rustig. Met RTI krijg je wel een groot kleurenschermBG_V50 schreef: waarom zit er bvb nog altijd geen TFT of LCD ipv de monochrome matrix LCD, met bvb een dvd / tv/ acheruitkijk functie?
Ligt volgens mij niet aan Volvo. Volgens de fabriek kun je de auto bestellen met een grotere tank, maar door typegoedkeuring mag die dan zo niet geleverd worden. De reden waarom ze zo klein zijn heeft ook iets met regelgeving te maken.BG_V50 schreef: waarom zit er geen grotere tank onder de diesels, die 600 knm of zuinigjes 700 km is toch ridicuul?
Op een 2.0D of D5 heb ik er niet echt problemen mee, op een 1.6D wel (extra turbootje kan ie in het lage toerengebied wel gebruikenBG_V50 schreef: Heeft de diesel wat meer vermogen op lage toeren, het bereik tussen de 2000 en 4500 rpm is echt te weinig,
En toch winnen ze prijzen met deze campagneBG_V50 schreef: al iemand die reclame van de C30 gezine in Belgie? (love it or hate it), welke commerciele jongen bedenkt nu een reclame met negatieve klank erin astemblief zeg
-
- 2nd Gear member
Lancer,
bedankt voor je antwoord,
ivm dat LCD scherm, we weten dat Volvo geen innovator is ivm electronica, alle concurrenten bieden het ondertussen wel aan, ik heb me al doodgeergerd aan die speenknobbels van accessoires die je noodgedwongen (owv de hoge kost bij Volvo zelf) moet opbouwen, kan er een module inzitten die dat effe combineert aub.
Regelgeving? Waarom kan audi dan een 70l op zijn A4 zetten, en de rest heeft snel 62 l?
Ivm dat vermogen, al eens met een audi gereden, die trekt wel vinnig van leer in lagere toeren, zet die turbo wat eerder op en af bvb van 1500 tot 4000.
ivm de C30, ok ik geef toe, ik behoor tot de I hate it category, sorry, maar die moeten er ook zijn...
bedankt voor je antwoord,
ivm dat LCD scherm, we weten dat Volvo geen innovator is ivm electronica, alle concurrenten bieden het ondertussen wel aan, ik heb me al doodgeergerd aan die speenknobbels van accessoires die je noodgedwongen (owv de hoge kost bij Volvo zelf) moet opbouwen, kan er een module inzitten die dat effe combineert aub.
Regelgeving? Waarom kan audi dan een 70l op zijn A4 zetten, en de rest heeft snel 62 l?
Ivm dat vermogen, al eens met een audi gereden, die trekt wel vinnig van leer in lagere toeren, zet die turbo wat eerder op en af bvb van 1500 tot 4000.
ivm de C30, ok ik geef toe, ik behoor tot de I hate it category, sorry, maar die moeten er ook zijn...

- kennethbril
- 3rd Gear member
Ja de luchtrooster kan nog links en rechts bewegen.Nee het is geen echt hout maar samengepers plastic met een hout profiel in gedrukt. Gecoat dus eigenlijk want er was een v50 met beschadiging aan het hout en daaronder dat lichte hout zat gewoon zwarte plastic.Matrix scherm kan maar dan moet je toch gewoon de ingebouwde gps als optie pakken?Het windgeruis is er nog steeds, snap ik ook niet en het vermogen is denk ik iets gestegen als ik het met mijn volvo vergelijk . En de reclame is toch goed gevonde ? Welk merk geeft toe dat zijn auto niet voor iedereen is? Ze willen gewoon bedoelen slechte reclame of goede reclame het blijft reclame toch? Een eigenwijs design voor eigenwijze mensen. I love it and my girlfriend to
Mijn volvo : V50 d5 black with toora's 18"; and bodykit
- lancer
- 6th Gear member
Euhhhh... Nu volgt een klok en klepel verhaal; Volgens mij heeft het iets te maken met het gemiddeld verbruik dat de verkochte auto's van een bepaald merk moeten hebben. Kleinere tank is minder gewicht, dus lager gemiddeld verbruik. Wellicht dat een andere foummer 't weet. (Onder de A3 zit vast geen 70l tank)BG_V50 schreef: Regelgeving? Waarom kan audi dan een 70l op zijn A4 zetten, en de rest heeft snel 62 l?
- Paul
- Geartronic member
Je kan overigens achteruitrij camera met beeld via je RTI wel krijgen op een XC90, in een V50 gaan ze er vanuit dat je nog wat in je spiegels kan zien en met behulp van parkdistance controle ook kan inschatten dat als hij piept dat je misschien bijna ergens tegen aan staat...
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
- Pierke
- 1st Gear member
Nog enkele kleinigheidjes die veranderd zijn:
- Het horloge staat niet meer tussen de wijzerplaten in, maar nu linksboven op de radio (is serieus wennen nu!)
- Standaard ondersteund de radio nu ook CD Text (eindelijk!).
- Je kan nu in het menu kiezen of je je ramen volledig open en dicht kan doen via de sleutel.
- DSTC knop is verwijderd naast de sigarrettenaansteker, die moet je nu anders instellen.
- De opbergruimte achter de middenconsole is een paar centimeter groter geworden.
- Lichten schijnen standaard niet meer uitgezet te kunnen worden (toch niet gratis volgens de dealer...) m.a.w. je wordt nu verplicht constant met lichten aan te rijden. (Vind ik persoonlijk wat minder)
Waarschijnlijk zijn er nog meer... ik heb de mijne pas deze morgen opgehaald :love4: en dat was wat me het eerste opviel. Ik moet wel vergelijken met een S40 MY03, dus misschien zitten er al wat wijzigingen in mijn lijstje die er in de tussenliggende modeljaren waren toegevoegd.
Greets
P.
- Het horloge staat niet meer tussen de wijzerplaten in, maar nu linksboven op de radio (is serieus wennen nu!)
- Standaard ondersteund de radio nu ook CD Text (eindelijk!).
- Je kan nu in het menu kiezen of je je ramen volledig open en dicht kan doen via de sleutel.
- DSTC knop is verwijderd naast de sigarrettenaansteker, die moet je nu anders instellen.
- De opbergruimte achter de middenconsole is een paar centimeter groter geworden.
- Lichten schijnen standaard niet meer uitgezet te kunnen worden (toch niet gratis volgens de dealer...) m.a.w. je wordt nu verplicht constant met lichten aan te rijden. (Vind ik persoonlijk wat minder)
Waarschijnlijk zijn er nog meer... ik heb de mijne pas deze morgen opgehaald :love4: en dat was wat me het eerste opviel. Ik moet wel vergelijken met een S40 MY03, dus misschien zitten er al wat wijzigingen in mijn lijstje die er in de tussenliggende modeljaren waren toegevoegd.
Greets
P.
V50 1.6D MY08 - Black Sapphire - Offblack leder (Topline) - met brilhouder! 
S40 2.0D MY03 - Silver

S40 2.0D MY03 - Silver
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Die DSTC knop zit idd al sinds het vorige modeljaar op je richtingaanwijzerhandel.
Volvo for life
- Paul
- Geartronic member
De Radio ondersteunt in onze V50 uit 2005 ook cdtekst hoor, niks nieuws.
Van die lichten denk ik dat dat nu ook in Belgie is zoals bij ons in Nederland al langere tijd was. Volgens mij moet dit nog steeds software matig uit kunnen. Want in Spanje gaan ze echt niet rijden overdag met lichten aan.
Van die lichten denk ik dat dat nu ook in Belgie is zoals bij ons in Nederland al langere tijd was. Volgens mij moet dit nog steeds software matig uit kunnen. Want in Spanje gaan ze echt niet rijden overdag met lichten aan.
- menjo
- 7th Gear member
Blijkbaar waren er dus toch meer mensen die hun hand er niet fatsoenlijk tussen kregenkennethbril schreef: *De handrem : saab design maar voelt goedkoop aan bij het optrekken. en pas op als er iets uitsteekt in dat bijvakje ( bv : je gsm) want dat betekent onthoofding

-
- 2nd Gear member
Omdat niemand reageerd op de laatse regel zal ik het maar wel ff doen; Ja dat klopt dat de human mind dit kan lezen en omzetten, dit werkt echter alleen bij woorden langer dan 4 letters, twee leterwoorden snappen we niet.It deson't mtater if teh owrds era in teh wrgiht palce bacesu the uhamn imnd raesd htem sa a wohel. Kan jij dit lezen?
Verder ff over dit topic, ik vindt dat Ikea hout wel errug mooi! maargoed smaken verschillen.

[ VOLVO FOR LIVE ]
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
Dit werkt alleen als de eerste en de laatste letter goed staan. Verder een leuk topic. Leuk vakantiebaantje om zo'n boot vol te rijden!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
Zag ooit hoe ze in Kiel een bot vol 760's leegreden: rubber burning!
Bert-Jan Nijhuis
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Rest van de berichten naar de 'Even voorstellen' rubriek verplaatst.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70