Versnellingsbakprobleem - opgelost !
- automaiti
- 2nd Gear member
Reed net weg voor een boodschap en krijg versnelling alleen nog maar in zijn achteruit, 1e en 2e versnelling. Verder naar rechts (3 t/m 6) lukt met geen mogelijkheid. Pook geeft geen krimp die kant uit. Ik heb hier eerder iets over gelezen maar kan het helaas niet vinden. Wie oh wie weet wat dit is. Morgenochtend in ieder geval met een sukkelgangetje naar de dealer dan maar.......Erg vervelend en nog mazzel dat dit niet ergens onderweg gebeurd of bij oprijden van de snelweg. best gevaarlijk dus..
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
-
- 2nd Gear member
Wow, dat is wel heel extreem. Zelf heb ik alleen dat de versnelling bij 1-2 blijft hangen en niet terugveert naar de neutraal stand. Daar wordt binnenkort een veer voor vervangen. Maar ik kan nog netjes naar de overige versnellingen schakelen.
- automaiti
- 2nd Gear member
Deze morgen auto bij dealer afgeleverd. Chef werkplaats kon het niet direct vinden. Dashboard moet dan toch deels uit elkaar dus ben benieuwd....Wel weer prima service van Bangarage Amstelveen. Kreeg direct een andere auto mee en laten we het hopen dat ze het vandaag kunnen verhelpen. Ik houd jullie op de hoogte.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
- automaiti
- 2nd Gear member
Gelukkig is het versnellingsbak probleem weer opgelost. Het zat toch ergens tussen de verbinding van de versnellingsstang met de bak zelf waar, even in mijn eigen woorden, wat speling inzat, zodat de geleiding van de bediening los is geschoten zeg maar en de slag naar rechts volledig blokkeerde. Chef werkplaats heeft het opgelost door de boel strakker te zetten en volgens hem komt het niet meer voor. Vrees alleen dat bij het terug monteren de USB kabel van de poort naar de installatie is losgeraakt want de USB wordt nu niet meer gezien. Techniek......als het werkt leuk....enfin de nieuwe voorruit moet er volgende week toch nog gemonteerd worden dus kunnen ze hier ook nog ff naar kijken.
Overigens hebben ze nu al wel voor en achter de instaplijsten gemonteerd welke ik besteld had. Staat erg mooi.
Overigens hebben ze nu al wel voor en achter de instaplijsten gemonteerd welke ik besteld had. Staat erg mooi.
- lint
- Geartronic member
Dat valt dan gelukkig mee, jammer dat je nu een usb probleem hebt, zal inderdaad een los contact of kabel zijn door de werkzaamheden aan de schakelstang.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- 2nd Gear member
uh, nieuwe voorruit?? waarom dat dan, mijn auto is een dag ouder, moet ik mijn raam u ook vervangen?
fotootjre van die instaplijsten? ik heb ze standaard voor maar wil ze wellicht met verlichting laten monteren, vandaar de vraag om de foto.
fotootjre van die instaplijsten? ik heb ze standaard voor maar wil ze wellicht met verlichting laten monteren, vandaar de vraag om de foto.
MY21 XC40 T5 R-design, Bursting Blue
- automaiti
- 2nd Gear member
Vooruit dan maar met het voorruit verhaal. Ongelukkige ZOAB ervaring hoop ik...steenslag werd flinke scheur dus vervanging voorruit. Wordt onder coulance opgelost volgende week. Insaplijsten kan je vinden in de catalogus. Gek genoeg is de V40 R-design daar niet van voorzien. Maar die van ons nu wel..met verlichting...nee dat kan niet of je moet een zaklamp meenemen als je in- of uitstapt 

- automaiti
- 2nd Gear member
waarschijnlijk heeft de monteur, in zijn enthousiasme zullen we maar zeggen dat het versnellingsprobleem was verholpen, per abuis vergeten de USB kabel maar nu ook de oplaadkabel Telefoon vergeten weer aan te sluiten. Enfin wordt volgende week wel opgelost.