Firezone brandstof

De plaats om te praten over de voor- en nadelen van benzine, diesel en gas als brandstof.
"Gas is om op te koken" en "Diesel is voor tractoren"
Maar ook over alle andere noodzakelijke olieën voor de auto. Voor bi-fuelrijders is er een aparte rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 8307
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Tijdens de klusdag kregen we het over Firezone benzine en diesel. De één zegt dat je er af moet blijven,de ander rijdt er zomaar 50 of 100km meer op per tank.
Zo ook een paar collega's van mij (Firezone en Qbuzz zitten zo'n beetje naast elkaar) dus nog meer discussievoer.
Ik heb toen gezegd dat ik er ook ga tanken om te kijken of het wat doet.
Inmiddels heb ik er 3 keer getankt, maar omdat ik ben verhuisd heeft de auto heel veel stukjes gereden van een paar kilometer.
De BC laat tijdens het rijden geen gigantische verschillen zien, maar ik ga er nog even mee door nu ik weer lange ritten maak.

Marcel vroeg wie de Firezone bevoorraad. Ik heb er een keer een auto van Texaco gezien, en één keer een trekker van P... (weet de naam niet meer) met een trailer met Firezone opdruk.


Plaatje er bij van het verbruik (van voor en na tuning, en) met Firezone diesel.
Afbeelding
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
NJ8
4th Gear member
Berichten: 807
Lid geworden op: 12.08.2011 - 21:35

hoe heb je op 26-02 er 72,39 liter ingekregen ???
Patrickv
3rd Gear member
Berichten: 372
Lid geworden op: 14.04.2011 - 10:14

In Venlo exploiteerd Schreurs Olie de firezone...
Zij zijn o.a. Toeleverancier van texaco producten...
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
Plaats reactie

Terug naar “Over alle vloeistoffen”