Gelukkig op de valreep nog een stem voor Volvo van Vloten. begon me al zorgen te maken, want vind het een fantastische dealer. Die altijd meedenkt en waar ik kind aan huis ben en beter nog, ze niet geïrriteerd raken als dat mannetje met forum informatie weer de wijsneus uithangt.
Topper!
Wie is er wel tevreden over zijn Volvo dealer?
- santu001
- 4th Gear member
Mvg. Claudio,
Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
-
- 6th Gear member
Dat zijn de meeste dealers wel gewend die wijsneuzen die zelf nog geen lampie kunnen vervangen..sorry hoor,maar dat moest ik even kwijt.santu001 schreef:Gelukkig op de valreep nog een stem voor Volvo van Vloten. begon me al zorgen te maken, want vind het een fantastische dealer. Die altijd meedenkt en waar ik kind aan huis ben en beter nog, ze niet geïrriteerd raken als dat mannetje met forum informatie weer de wijsneus uithangt.
Topper!

- ovwest
- 3rd Gear member
Weer bij Volvo Buitenweg Hilversum geweest. Top geholpen. Gratis olie bijgevuld.
Volvo V70 R AWD 2003, 426 Silver, Nordkap Blue, Slick (no spoilers no roofrails)
Jeep Cherokee limeted 2000
Volkswagen Polo GTI 1996
Citroen AX GT 1995
Jeep Cherokee limeted 2000
Volkswagen Polo GTI 1996
Citroen AX GT 1995
- Silver_R
- 6th Gear member
Vandaag door omstandigheden bij Serva Soest geweest. Display gaf aan verminderd motorvermogen.
Ook al hadden ze eigenlijk geen tijd, toch werd ik geholpen.
Al vrij snel kwam de monteur tot de conclusie dat de aanzuigbuis van de turbo los zat en dat het rubber weg was.
Een kleine 30 mimuten is hij bezig geweest en ik hoefde niets af te rekenen. Top service, ik ben daar geen klant en zal dat waarschijnlijk ook niet worden aangezien het totaal niet bij mij in de buurt is.
Prettig te ervaren dat dit nog kan in deze tijd. Serva, mijn complimenten.
Ook al hadden ze eigenlijk geen tijd, toch werd ik geholpen.
Al vrij snel kwam de monteur tot de conclusie dat de aanzuigbuis van de turbo los zat en dat het rubber weg was.
Een kleine 30 mimuten is hij bezig geweest en ik hoefde niets af te rekenen. Top service, ik ben daar geen klant en zal dat waarschijnlijk ook niet worden aangezien het totaal niet bij mij in de buurt is.
Prettig te ervaren dat dit nog kan in deze tijd. Serva, mijn complimenten.
- Zephyrus
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
Altijd netjes naar de dealer geweest (Henk Scholten Ede)
Al jaartje of 3 a 4 klant, maar laatste tijd zijn ze bij me door de maand gevallen.
Er werd met mijn auto geraist door een monteur, gezien door familie leden op de weg, en nagetrokken in mijn gps tracking systeem.
Op de weg waar 50 mocht reed de monteur 80.
Voor de grote vakantie gevraagd om een zomercheck en voornamelijk check van vering, ophang, schokbrekers. etc:
Naar de dealer toe gegaan ik mocht er op wachten, en na 1uurtje was het klaar.
Ik met de auto op vakantie, en wat denk je schokbreker rechts voor helemaal gelekt, je zag de olie rondom schokbreker.
Blijkbaar eerder gelekt maar nooit op gelet, bij onderzoek bij de dealer.
Ik naar een volvo dealer daar in buitenland.
Meneer U dient ook de motorsteun te vervangen want die is gebarsten, en U bussen van de draagarmen voor die zijn niet van deze model volvo maar van een andere, die diennen ook te vervangen worden.
En achter schokbrekers die kunnen nog wel meegaan, maar die zijn van 2 verschillende merken kom U maar kijken, ik mee naar de werkplaats.
En wat denk je, ja hoor ene van Nivomats andere van Monroe.
Je moet toch altijd 2 tegelijk laten vervangen en geen 1 tje?
Bij de zomer check hadden ze niets gezegd over bussen bij draagarmen.
Nou ik heb het wel even gezien.
Tijd voor een andere dealer.
Al jaartje of 3 a 4 klant, maar laatste tijd zijn ze bij me door de maand gevallen.
Er werd met mijn auto geraist door een monteur, gezien door familie leden op de weg, en nagetrokken in mijn gps tracking systeem.
Op de weg waar 50 mocht reed de monteur 80.
Voor de grote vakantie gevraagd om een zomercheck en voornamelijk check van vering, ophang, schokbrekers. etc:
Ik met de auto op vakantie, en wat denk je schokbreker rechts voor helemaal gelekt, je zag de olie rondom schokbreker.
Meneer U dient ook de motorsteun te vervangen want die is gebarsten, en U bussen van de draagarmen voor die zijn niet van deze model volvo maar van een andere, die diennen ook te vervangen worden.
En achter schokbrekers die kunnen nog wel meegaan, maar die zijn van 2 verschillende merken kom U maar kijken, ik mee naar de werkplaats.
Je moet toch altijd 2 tegelijk laten vervangen en geen 1 tje?
Bij de zomer check hadden ze niets gezegd over bussen bij draagarmen.
- VolvoFaBulous
- 4th Gear member
Volvo Hooftman te Schoonhoven
Ik had er de sportpedalen voor mijn C70 gekocht en dacht deze wel even zelf op zaterdag te monteren. In de montagehandleiding van Volvo lijkt dit een fluitje van een cent. Nou, na een kwartier bukken, prutsen en steunen, links trekken en rechts losschieten :? het bijltje er bij neergegooid en Volvo Hooftman maar eens gebeld. Het was zaterdagmiddag en de monteurs waren al naar huis, maar ik was van harte welkom. Service manager Erik zou mij proberen te helpen. Ik erheen gereden en ja hoor, met behulp van een spiegel, blijkbaar standaard uitrusting in een garage, na ruim een kwartier bukken, prutsen en zonder te steunen allebei de pedalen gemonteerd door de service manager. Hulde hiervoor.
En zelf ook wijzer geworden. Hij zou toekomstige kopers in ieder geval adviseren om de montage door zijn monteurs te laten verrichten, uiteraard gratis. Nogmaals bedankt.
Ik had er de sportpedalen voor mijn C70 gekocht en dacht deze wel even zelf op zaterdag te monteren. In de montagehandleiding van Volvo lijkt dit een fluitje van een cent. Nou, na een kwartier bukken, prutsen en steunen, links trekken en rechts losschieten :? het bijltje er bij neergegooid en Volvo Hooftman maar eens gebeld. Het was zaterdagmiddag en de monteurs waren al naar huis, maar ik was van harte welkom. Service manager Erik zou mij proberen te helpen. Ik erheen gereden en ja hoor, met behulp van een spiegel, blijkbaar standaard uitrusting in een garage, na ruim een kwartier bukken, prutsen en zonder te steunen allebei de pedalen gemonteerd door de service manager. Hulde hiervoor.

En zelf ook wijzer geworden. Hij zou toekomstige kopers in ieder geval adviseren om de montage door zijn monteurs te laten verrichten, uiteraard gratis. Nogmaals bedankt.
XC60 T8 Twin Engine Inscription MY2019 Electric Silver, 20”velgen, Luchtvering, Business Pack, Inscription Plus Line met Maroon Brown nappa-bekleding, massagestoelen, Audio L met B&W, Intellisafe Pro L, Luxury L met Visual Park Ass. en 360 view, Park Assist Pilot, Versatility L, Full-led AHB koplampen, extra getint glas, gelam. ruiten, zitverhogers achter, elektr. kindersloten, geperf. leren sportstuur, inklapb. trekhaak
XC60 T5 PS MY2014
V70 2.5T AWD MY2004
C70 2.4i MY2007
XC60 T5 PS MY2014
V70 2.5T AWD MY2004
C70 2.4i MY2007
- mad
- 6th Gear member
Nou, die kan wel op de zwarte lijst.... kan me voorstellen dat je daar niet meer komt. Ik zou ter plekke uit m'n vel springen.Sathumax schreef:Altijd netjes naar de dealer geweest (Henk Scholten Ede)
Op de weg waar 50 mocht reed de monteur 80 a 100.
Ik terug naar huis, kijken in mijn papieren, schokbrekers vervangen bij Scholten 2 jaar terug, ze zouden er 2 tegelijk vervangen was er maar eentje vervangen, bij de zomer check hadden ze niets gezegd over bussen bij draagarmen.
XC70 D5 2009 Ocean Race
- AST
- 2nd Gear member
Tot nu toe zeer tevreden. Maar ja...... hij heeft alleen nog maar de bestelling opgenomen
Wordt dus vervolgd.

Wordt dus vervolgd.
XC60 D4 MY17 Polar+. Onyx Black
VolvoV70 D4 VW Passat CC 2.0 TDI VW Passat Variant 2.0 TDI VW Passat 2.0 TDI Volvo V40 1.9D Volvo V40 1.9D
Volvo V40 1.8 Audi A4 1.6 Golf II 1.4D Alfa Romeo 75 1.6 Volvo 340 1.4 Mitsubishi Galant 1.8
VolvoV70 D4 VW Passat CC 2.0 TDI VW Passat Variant 2.0 TDI VW Passat 2.0 TDI Volvo V40 1.9D Volvo V40 1.9D
Volvo V40 1.8 Audi A4 1.6 Golf II 1.4D Alfa Romeo 75 1.6 Volvo 340 1.4 Mitsubishi Galant 1.8
- volvo-s40
- 4th Gear member
Volvo Svala Zaandam.
Prima zaak !
Haal er altijd m'n onderdelen.
Leveren snel en keurig.
Uitstekende service en doen wat je vraagt.
Bij eventuele twijfel punten geven ze nette informatie en oplossingen.
Voeren reparaties ook goed en netjes uit.
Niets over te klagen.
Prima zaak !
Haal er altijd m'n onderdelen.
Leveren snel en keurig.
Uitstekende service en doen wat je vraagt.
Bij eventuele twijfel punten geven ze nette informatie en oplossingen.
Voeren reparaties ook goed en netjes uit.
Niets over te klagen.
! WARNING ! DO NOT F*ck with my VOLVO. Serious Injury of Death May Occur.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Als je daar op zaterdag komt, kun je met Koen the Volvoboy kennis maken 

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
Volvo Olov in Nieuwe Tonge
Deze miste ik nog in de opsomming. Perfect bedrijf, klein en ze kennen je persoonlijk. Geen moeite is teveel en al je vragen worden eerlijk beantwoord. Ze denken met je mee en rekenen zeker niet de hoofdprijs. Als het goedkoper kan gebeurd dat ook. Verder uitstekende service.
Groet, Hans.
Deze miste ik nog in de opsomming. Perfect bedrijf, klein en ze kennen je persoonlijk. Geen moeite is teveel en al je vragen worden eerlijk beantwoord. Ze denken met je mee en rekenen zeker niet de hoofdprijs. Als het goedkoper kan gebeurd dat ook. Verder uitstekende service.
Groet, Hans.
- Vin S60
- 2nd Gear member
Service van Olov lijkt behoorlijk op die van Nordicar Heerhugowaard
Daar kennen ze je ook persoonlijk, denken ze mee. Zij berekenen ook niet abnormaal hoge prijzen, en vervangen iets alleen als het echt nodig is. Erg fijne garage, ik ga er altijd met vertrouwen heen. Ook al zitten ze 60 km verderop...
Daar kennen ze je ook persoonlijk, denken ze mee. Zij berekenen ook niet abnormaal hoge prijzen, en vervangen iets alleen als het echt nodig is. Erg fijne garage, ik ga er altijd met vertrouwen heen. Ook al zitten ze 60 km verderop...
Volvo S60 2.5T MY 07 Drivers Edition
Volvo S60 2.5T MY 05, Momentum

Volvo S60 2.5T MY 05, Momentum

-
- 2nd Gear member
Mijn pa gaat met de S60 ook altijd (en voor ieder wissewasje) naar Olov in Nieuwe Tonge. Is zeer content. Zelf naar universele garage met groot Volvo hart. Hij is klant bij mij en ik dus bij hem.
groetz, wims
groetz, wims
Volvo V70 2.4, Alfa 156 V6, Alfa 147 GTA en Alfa 75 TS
Na regen schijnt de zon te komen...(mwah.nl)
Na regen schijnt de zon te komen...(mwah.nl)
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
maar is geen dealer en daar gaat dit topic overVin S60 schreef:Service van Olov lijkt behoorlijk op die van Nordicar Heerhugowaard
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 1st Gear member
Ga altijd naar Volvo-dealer vd Brandt in Boxtel. Een super fijne garage met een hecht clubje mensen. Altijd superservice en niet flauw. Problemen met de roetfilter gehad de auto is een paar keer uit gelezen maar ik heb er maar 1x voor moeten betalen. Dat is wanneer het opgelost is!!
Ze denken altijd met je mee!!!
V50 2.0D Edition 1 Black sapphire metallic 2007
-
- 6th Gear member
Daar bestelde ik weleens wat spullen. En hun magazijnmeester was altijd erg gul met informatie. Inderdaad een fijne garage.Chaufftimmer schreef:Ga altijd naar Volvo-dealer vd Brandt in Boxtel. Een super fijne garage met een hecht clubje mensen. Altijd superservice en niet flauw. Problemen met de roetfilter gehad de auto is een paar keer uit gelezen maar ik heb er maar 1x voor moeten betalen. Dat is wanneer het opgelost is!!
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
-
- Starter
LACOM Leuven: heel tevreden, ik heb recent een 2de hands select car S60 gekocht.
Ik bood de auto aan voor vervanging van een XEON, op initiatief van de dealer een volledige nieuwe lichtblok geplaatst (teveel inwendige condens)
Alle kleine gebreken (zichtbare en verborgen) worden onder garantie opgelost. Het onthaal is zeer communictief, zij nemen meerdere malen telefonisch contact op voor de stavaza.
Een groter contrast bestaat er niet tussen LACOM Leuven en CELIS St Truiden (waar ik mijn vorige Volvo heb aangeschaft).
Deze dealer is de moeite waard om enkele extra kilometers af te leggen
Ik bood de auto aan voor vervanging van een XEON, op initiatief van de dealer een volledige nieuwe lichtblok geplaatst (teveel inwendige condens)
Alle kleine gebreken (zichtbare en verborgen) worden onder garantie opgelost. Het onthaal is zeer communictief, zij nemen meerdere malen telefonisch contact op voor de stavaza.
Een groter contrast bestaat er niet tussen LACOM Leuven en CELIS St Truiden (waar ik mijn vorige Volvo heb aangeschaft).
Deze dealer is de moeite waard om enkele extra kilometers af te leggen

- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik krijg een beetje het gevoel dat enkele dealers hier meerdere keren voorbij zijn gekomen. Met een reden natuurlijk, maar toch ...
Tijd voor een poll? Wie?
Tijd voor een poll? Wie?
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]