Ik heb een beetje een hekel aan de 'doe maar normaal' mentaliteit. Zo kom je nooit ergens.
Ik zeg niet dat ik er met een setje rubbers al ben, maar dat 't een hoop aan het
weggedrag doet. Half NL rijdt rond met verdroogde rubbers die in de loop der decennia nooit of misschien 1x zijn vervangen, en maar klagen dat 't oude spul zo zwabbert.
Maar zaken aanpassen (custom maken zoals je zelf noemt) kost vaak niet meer dan een paar meter lasdraad en wat oud ijzer en tijd en zweet; hobby!
De rembekrachtiger is wel m'n minste zorg, de spruitstukken en middentunnel inderdaad de grootste. Maar als 't niet past; slijpen en een nieuwe maken. Volgens mij komen de spruitstukken trouwens vrij gunstig uit.
Vergeet trouwens niet dat de Rover V8 een hele compacte is, een Chevy of Ford zal een hoop meer aanpassing nodig hebben.
Wat bedoel je trouwens met een aangehaald blok ? Gereviseerd ?
Ik weet dat dat kost, ben net een paar maand klaar met een uit de hand gelopen complete revisie van een Chevy 454 blok.
Maar het zal inderdaad een hoop werk zijn, sowieso. Daarom ben ik 't grootste deel van de week na m'n werk in mn schuur te vinden.
Custom Machines