volvo s60 slurpt ineens gas
-
- 6th Gear member
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
Zou raar zijn, die druk is namelijk nog hoger. Die wordt onder motorkap aanmerkelijk verlaagd.MarioC70 schreef:Las trouwens vandaag in een volvo folder dat de aardgas bifuels wel een pomp in de tank hadden(hebben)
Ik ook niet en ik ben een beetje eigenwijs.MarioC70 schreef:Het staat er toch echt,ik verzin het niet.
Er zit een drukregelaar in/bij de tank en voor nog één: http://www.volvoclub.org.uk/tech/CNG-MY2002.pdf
-
- 1st Gear member
@ alex, ik heb een adresje van iemand gekregen van een volvo dealer...
ik zal jullie uiteraard laten weten wat er met de auto aan de hand was als ze iets kunnen vinden...
het meest vreemde is dat hij nu wel weer inhoudt en ik gewoon weer aardig wat km kan rijden:S:S:S ik heb tot nu toe 320 km gereden en nog twee streepjes over echt heel vreemd...
groetjes Chantal
ik zal jullie uiteraard laten weten wat er met de auto aan de hand was als ze iets kunnen vinden...
het meest vreemde is dat hij nu wel weer inhoudt en ik gewoon weer aardig wat km kan rijden:S:S:S ik heb tot nu toe 320 km gereden en nog twee streepjes over echt heel vreemd...
groetjes Chantal
En?chantal01 schreef:ik zal jullie uiteraard laten weten wat er met de auto aan de hand was als ze iets kunnen vinden...