Valt op zich mee om hem te demonteren, het is alleen niet mogelijk om het heel uit elkaar te halen. Mechanisch is het slot goed, daar mankeert niets aan. Er zitten twee electro motortjes in. Deze werken ook gewoon goed. Er zitten echter twee kleine schakelaars in welke aan de hand van de stand van het slot een contact open of dicht zetten. Waarschijnlijk om de andere sloten of en centrale unit te bedienen. Eén van deze schakelaartjes deed het niet helemaal lekker waardoor hij niet altijd goed contact maakte. Uiteindelijk heb ik met een fijn schuurpapiertje de contacten opgeschuurd. Het leek wel alsof er een laklaag op de contacten was ontstaan. Verkeerd vet erin of zoiets?
Met een hoop gepiel is het wel te repareren, alleen is de kans aanwezig dat je dingen stuk maakt om het uit elkaar te moeten halen. Ik heb de behuizing weer met twee componentenlijm in elkaar gezet.
Ik verwacht wel dat het weer gaat werken, maar er komen vrij grote krachten op het slot te staan.
Het grote probleem is echter dat de behuizing niet goed is te lijmen. Normale lijm hecht niet aan polypropyleen. Als iemand nog een tip heeft...
Hoelang het blijft werken is nog maar de vraag. Ik denk dat iemand het tzt eens moet testen. Om het even te proberen in mijn eigen auto is teveel werk. De halve deur moet uit elkaar. Nu dus eerst nog het lijmprobleem oplossen en het slot kan weer gebruikt worden.
Het slot:

Het sloopwerk:

En hieronder de schakelaartjes waar het om gaat:

En weer in elkaar zetten: