Wie van jullie kan me de voor- en/of nadelen van de 2.4 tov de 2.5 uitleggen? (graag jullie massale en snelle reacties

Beide handbakbart simpson schreef:handbak of automaat?
Hoi Hans, heb inderdaad gelezen in de vele topics over dit onderwerp dat het risico op een kostbare reparatie aanwezig is. Gezien de prijs durfde ik dat wel aanhans anesthesie schreef:Gefeliciteerd!
Zo te lezen is het een hele mooie geworden!
Het boekje moet via de dealer wel te bestellen zijn.
Voor de pincode moet je ook naar de dealer. Die kan aan de hand van het radionummer de code in Zweden opvragen. Kost je iets van E13,-
Ik hoop voor je dat het probleem met de airco te verhelpen is met enkel bijvullen. De airco is een zwak punt en de vraag is niet of ze kapot gaan maar wanneer ze kapot gaan. Je bent dan wel veel geld kwijt voor reparatie.
Ben benieuwd naar de foto's!!
Goede vraag. Ben nog niet zo thuis in Volvoland, dat ik hier antwoord op weet. Laat ik uiterlijk beschrijven: grootte is dubbeldin, bovenin kan magazijn met daarin CD's, in het midden opening voor casstte's (helaas 50 jaar geleden mijn hele verzameling cassete's bij het oud vuil gezetbart simpson schreef:SC900? met het serienummer kan een dealer die code zo opvragen (alleen heeft een SC900 geen cassettedeel)
Prima tip Leon,LeonW schreef:Misschien als je zoekt op google afbeeldingen?
eeeeh, correctie: SC901Specialized schreef:Prima tip Leon,LeonW schreef:Misschien als je zoekt op google afbeeldingen?
dit is hem:http://www.wothrline.com/images/Hifi/SC901RDS_grey.JPG
Oftewel HU-403 RDS (is dat kwaliteit?)