Plaatsen heldere koplampen, usa knipperlichten + blokjesgril

Voor kenners: de "Roffel"
Gebruikersavatar
belgian-tsm
4th Gear member
Berichten: 761
Lid geworden op: 15.04.2010 - 18:57
Contacteer:

Hoi,
is het bij jullie ook zo als het regent dat de heldere US knipperlichten zo beslagen? ook zie ik aan mn knipperlichten die er nog maar jaar op hangen dat er al groen tussen zit, waar het knipperlicht stukje overlapt met de koplamp. Toen ik mn S70 dit weekend aan het kuisen was heb ik helaas ook een barst vastgesteld in mn helder koplampglas aan bestuurderskant. waarschijnlijk door een steen of vandalisme, anders geen idee hoe dat er komt. zal op termijn nieuw glas moeten bestellen dus.
Tom960
2nd Gear member
Berichten: 146
Lid geworden op: 01.06.2007 - 13:14
Locatie: Antwerpen

belgian-tsm schreef:Hoi,
is het bij jullie ook zo als het regent dat de heldere US knipperlichten zo beslagen? ook zie ik aan mn knipperlichten die er nog maar jaar op hangen dat er al groen tussen zit, waar het knipperlicht stukje overlapt met de koplamp. Toen ik mn S70 dit weekend aan het kuisen was heb ik helaas ook een barst vastgesteld in mn helder koplampglas aan bestuurderskant. waarschijnlijk door een steen of vandalisme, anders geen idee hoe dat er komt. zal op termijn nieuw glas moeten bestellen dus.
Dat probleem ken ik niet. Vandalisme lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Ik heb ook al een putje in mijn koplampglas van steenslag na een paar maand :x
'95 960 2.5 24v
'98 C70 T5
'02 V40 1.9d
'08 S60 2.4d
Gebruikersavatar
belgian-tsm
4th Gear member
Berichten: 761
Lid geworden op: 15.04.2010 - 18:57
Contacteer:

Dit zal toch iets worden voor later, want zit bijna aan kilometerstand voor nieuwe riemen...
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XCClassic”