Terugroepactie C30, S40 en V50

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
Jamie
1st Gear member

Gisteren deze brief in de post gevonden en aangezien ik er nog niets van op het forum kon vinden plaats ik het hier maar even.

Zelf heb ik vandaag maar meteen gebeld voor een afspraak. Ik kan op z'n vroegst pas over 2 weken terecht, jammer gezien er staat direct contact op te nemen. :(
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo S40 - 2007 1.8 :D
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

De brief is heel voorzichtig opgesteld en er wordt geschreven over meldingen op het hoofdkantoor in Zweden.
Gezien de droogte van de laatste weeeken zou ik er niet te veel problemen van maken met die koelventilator. Gewoon je afspraak plannen en laten repareren.

Wat mij betreft wel netjes van Volvo. Tevens ook een contactmoment met de dealer: wellicht zijn er potentiële klanten die dan een andere auto kopen.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Jamie
1st Gear member

Ja ik maak me ook niet druk, al zou het helemaal mis gaan zijn ze nog aansprakelijk (en krijg ik misschien de nieuwe s60 als vergoeding... *droom*) :D

Zeker netjes dat ze een brief sturen maar ik had het idee dat mijn dealer geen weet had van dit probleem. Toen ik belde ben ik 2 keer intern doorverbonden omdat ze niets van een brief wisten en uiteindelijk hebben ze een terugbelafspraak gemaakt en me een uur later terug gebeld.
Volvo S40 - 2007 1.8 :D
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”