340 - vervangen bougiekabels, bougies, rotor, delco

En een DAFje 33 of 44 mag hier ook wel langskomen
Plaats reactie
Tramp
1st Gear member
Berichten: 24
Lid geworden op: 21.06.2007 - 09:59
Locatie: Dilbeek/Hasselt

Er zit een werkje aan te komen...
De 340 (1.4, 1990, handgeschakeld) startte sinds een weekje slecht, en staat nu helemaal stil voor de deur....

Te vervangen : bougiekabels (verduurd/verhard), bougies, rotor, delcokap (verdelerkap voor de Nederlanders)

Ik zie daarvoor vaak nogal gekke prijzen voorbij komen vanwege garages... Terwijl het in principe echt niet veel werk is.

Ik ben het (nog) niet zo gewend om de sleutelen aan m'n auto, alleen nog maar paar basisdingen gedaan, maar dit lijkt me perfect qua klusje. Klopt het dat dit in principe vrij eenvoudig zou moeten zijn?

Voor de onderdelen heb ik volgende sites gevonden :
http://www.mister-auto.be/fl/
http://www.bogijn.nl/

Die Belgische site heeft nog niet zoveel beoordelingen. Iemand ervaring met deze, of een andere suggestie?
Laatst gewijzigd door Tramp op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Chrome wheeled, fuel injected and steppin out over the line

`Cause tramps like us, baby we were born to run


Seat Ibiza - 1986
Volvo 340 - 1984
Volvo 440 - 1995
Volvo 340 1990
Tramp
1st Gear member
Berichten: 24
Lid geworden op: 21.06.2007 - 09:59
Locatie: Dilbeek/Hasselt

Delco, rotor en bougiekabels zijn er intussen, via een oude bijna vergeten Volvo connectie :-)

Nog iemand tips qua bougies? Ik kan er natuurlijk gewoon dezelfde insteken als er al in zitten, maar misschien kan dat beter?
Laatst gewijzigd door Tramp op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrome wheeled, fuel injected and steppin out over the line

`Cause tramps like us, baby we were born to run


Seat Ibiza - 1986
Volvo 340 - 1984
Volvo 440 - 1995
Volvo 340 1990
Plaats reactie

Terug naar “De 66 - 340 - 360 series”