Volvo V40 D2 R Design

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Edwinlzv
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 28.01.2018 - 13:57
Locatie: Uden

Ik heb me een hele tijd geleden al geregistreerd omdat ik een S40 had maar eigenlijk nooit actief geweest. De S40 is inmiddels alweer ruim een jaar weg en was vervangen door een BMW.
Bij de introductie van de huidige V40 was ik gelijk verliefd op de auto en deze week, vandaag om precies te zijn, heb ik er één gekocht. Een D2 R Design in de kleur rebel blue uit 2013. Gekocht bij Vos in Zaltbommel.

Afbeelding
Afbeelding

Nog even een weekje wachten voordat ik hem op mag halen :(
Groeten Edwin
Gebruikersavatar
thepioneer
2nd Gear member
Berichten: 109
Lid geworden op: 04.03.2019 - 10:24
Locatie: Provincie Groningen

#jarloers

Wat een mooie auto. Ik zou ook graag deze kleur willen bezitten alleen is mijn vrouw er niet heel erg warm voor te krijgen. Alvast heel veel plezier gewenst met de auto.
Volvo C30 D5 2006
Volvo V40 D2 2013
Gebruikersavatar
Rha007
5th Gear member
Berichten: 1352
Lid geworden op: 21.04.2014 - 10:17

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Mijn eerste Volvo was exact dezelfde, ik was op slag verliefd en heb tot aan de laatste dag met volle teugen van de auto genoten. De auto kwam destijds ook bij Vos vandaan, maar dan bij het filiaal in Gorinchem. Erg fijne zaak waar ook onze huidige Volvo vandaan komt.
Veel veilige km’s.
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
edwins40
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 30.12.2010 - 20:13
Locatie: Uden

Phoe, ik had al vermeld dat ik niet echt actief was maar dat is een understatement.

Inmiddels bijna anderhalf jaar verder en de kilometers komen er gestaag bij. Elke kilometer is tot nu toe met erg veel plezier gereden. Het was de bedoeling om afgelopen zaterdag bij Obbe langs te gaan voor een beetje meer pit in de auto maar vanwege familie omstandigheden is dat niet gebeurt (moet maar weer een afspraak maken). Aankomende zaterdag worden de ramen achter getint en en ik zit te denken om er wat spul van Maxton onder te hangen. Tot nu toe ook 0,0 problemen gehad en hoop dat zo te houden.
Thisvolvo
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 23.11.2020 - 16:42

Wat geinig dat ik dit zo tegen kom! Ik ben tot januari 2019 eigenaar geweest van deze bewuste V40! Ik heb erna een zilveren C30 en rode V40 gehad, maar geen enkele auto sprak mij zo aan als deze en dat komt misschien door de kleur....

Bent U/Ben je bekent met de Rebel Blue Crew? Dat zijn allemaal eigenaren van Volvo's in deze mooie kleur die samen toerritten maken door Nederland. Ze hebben een Instagram pagina (@rebelbluecrew) die misschien leuk is om te volgen voor wanneer ze weer een toerrit organiseren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Thisvolvo
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 23.11.2020 - 16:42

Laat maar... Zie de auto zojuist te koop staan...

https://www.autotrack.nl/a/volvo-v40-di ... 3-50541045
Plaats reactie

Terug naar “V40”