Stuur vervangen V40, werken de opties dan?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
D4V40
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02.08.2020 - 20:18

Ik ben sinds een aantal weken de trotse eigenaar van een tweedehands Volvo V40 D4 Base Business uit 2014.
De D4 rijdt heerlijk maar op het gebied van opties is de Base Business toch wel erg kaal. Het ontbreken van een heel aantal maakt me niet persé heel veel uit maar ik irriteer wel aan het ontbreken van de cruise control en de + en – knoppen om het geluid van de radio te bedienen op het stuur.
Nu zie ik op online genoeg luxe V40 sturen te koop staan met cruise control en die de + en – knoppen om het geluid van de radio te bedienen. Kan je zo’n stuur gewoon vervangen, kabeltjes aansluiten en werken deze knoppen dan?
Wellicht is dit te simpel gedacht, maar ik ben toch wel erg benieuwd.

Groeten,

Math
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27061
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Radiobediening is de kans aanwezig dat deze direct werkt.
De cruise control zal moeten worden "geïnstalleerd" voordat deze werkt, als er verder tenminste geen hardware nodig is om deze werkend te hebben.
Beiden er van uitgaand dat de stekkers er al zullen liggen.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Plaats reactie

Terug naar “V40”