Wat paar vragen..
-
- 1st Gear member
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 31.05.2016 - 09:06
Aisin wordt in vele auto's toegepast, zo ook de nodige Franse voitures.
Volvo heeft deze geartronic genoemd. T/m D3 en T4 is het de TF-71SC 6 bak en zoals al genoemd voor de D4 en T5 een 8 bak (de TF-81SC).
Verschil zit m vooral in het maximum van het koppel wat de bak aankan. Bij de TF-71SC is dat rond de 300 Nm, de TF-81SC rond de 400 Nm.
Een verstandige tuner zal eerder adviseren om te kiezen voor wat extra PK's, icm een beperkte toename van het koppel.
Volvo heeft deze geartronic genoemd. T/m D3 en T4 is het de TF-71SC 6 bak en zoals al genoemd voor de D4 en T5 een 8 bak (de TF-81SC).
Verschil zit m vooral in het maximum van het koppel wat de bak aankan. Bij de TF-71SC is dat rond de 300 Nm, de TF-81SC rond de 400 Nm.
Een verstandige tuner zal eerder adviseren om te kiezen voor wat extra PK's, icm een beperkte toename van het koppel.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 30.04.2021 - 20:50
Roest is al algemeen een bekende probleem bij Volvo's. Nou is dat mijn vraag hoe dat kan? Welke modellen en van welke bouwjaar hebben deze problemen. Heeft v40's ook zelfde problemen? Wat kan je tegen roest doen?
V40 D3 2.0 BUSINESS SPORT AUT R.design geartronic 2018