Goedemiddag allen,
Per eind oktober wordt ik eigendom van een Volvo V40 bouwjaar 2018. Het gaat om een T2 automaat Nordic+.
Nu heb ik al via kentekencheck en andere websites lopen zoeken naar alle opties.
Deze zijn bij de verkoper wel vermeld op de website echter staat daar ook de welbekende disclaimer bij.
Wat ik online heb gevonden heeft een Nordic+ vanaf 2016 altijd voorinstallatieverwarming?
Daarnaast staat vermeld dat de auto voorzien is van adaptive cruise control. Nu betwijfel ik of deze adaptive is aangezien het stuur er zo uitziet (zie onderstaande).
Ik denk dat je het knopje nodig hebt om de afstand in te stellen tot de voorganger (nr 4):
https://www.volvocars.com/en-om/support ... e8012817c1
Ik ben gewoon benieuwd of ik ergens een volledige optielijst incl codes kan achterhalen of dat dit echt afwachten is tot ik de auto heb en alles kan gaan uitproberen!
Volvo V40 - 2018 opties
- Henry82
- 5th Gear member
Met een kenteken is de optielijst wel te achterhalen.
Adaptieve cruise zit er niet op inderdaad als je deze knoppen hebt.
Hier kun je de prijslijst van de Nordic+ van 2018 downloaden, daar staat alles precies in: https://media.graphassets.com/sL6pMowaR8y6x4WhfHIr
Adaptieve cruise zit er niet op inderdaad als je deze knoppen hebt.
Hier kun je de prijslijst van de Nordic+ van 2018 downloaden, daar staat alles precies in: https://media.graphassets.com/sL6pMowaR8y6x4WhfHIr
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
-
- Starter
Kijk aan, dit is een handige lijst. Hieruit kan ik concluderen dat ik inderdaad middels Volvo On Call gebruik kan maken van voorverwarming via de app.
Nu nog even uitzoeken wat zo een abonnement kost maar de mogelijkheid is er dus wel
Nu nog even uitzoeken wat zo een abonnement kost maar de mogelijkheid is er dus wel
- Henry82
- 5th Gear member
Ik zou dan wel even goed controleren of de rest wel klopt. Nordic en Nordic+ scheelt alleen een klein plusje, maar wel heel veel opties.
2023 S60 B4 Ultimate Dark
-
- Starter
Ben ik met je eens inderdaad. Nu heb ik de auto niet gekocht vanwege de ACC omdat ik er ook na de proefrit van overtuigt was dat hij deze niet had.
Daardoor viel het mij later op de site juist op haha.
Die check heb ik inderdaad wel op voorhand gedaan maar gezien de overige opties moet dit toch echt wel een Nordic+ zijn verder.
Daardoor viel het mij later op de site juist op haha.
Die check heb ik inderdaad wel op voorhand gedaan maar gezien de overige opties moet dit toch echt wel een Nordic+ zijn verder.
- bburg
- 1st Gear member
Ik heb zelf ook een V40 T2 Nordic+ uit 2017. ACC komt me inderdaad niet bekend voor. Ik gebruik overigens alleen maar de rechterknop van de CC. Standkachel is standaard en vanuit VOC in te schakelen. De elektrische verstelbare bestuurdersstoel (met 3 geheugens) vind ik persoonlijk wel één van de mooiste opties.
V40 T2 Geartronic Nordic+ (2017)
- vankol
- 4th Gear member
Ach zit alleen achter het stuur dus wanneer de stoel goed is ingesteld zit niemand er meer aan.
Stand verwarming is heerlijk in de winter, ga het waarschijnlijk missen als ik van auto verander waarin het niet meer zou zitten.
Acc is niet standaard op de nordic+ had het wel op mijn S60 en mis het soms wel.
VOLVO S60 D3 2011 GT V40 T2 Nordic+ 2016
-
- Starter
Haha snap ik, ik rijd nu nog een gloednieuwe model 3 van bijna 1 jaar oud (facelift). Dus ja dat ik qua technologie en luxe wat ga inleveren ben ik me bewust van.
Maar zoals ik al zeg waren het geen must. De standverwarming, stoelverwarming, automaat en lage KM stand vond ik dan wel weer belangrijker
Maar zoals ik al zeg waren het geen must. De standverwarming, stoelverwarming, automaat en lage KM stand vond ik dan wel weer belangrijker