POI importeren

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
rna
2nd Gear member
Berichten: 132
Lid geworden op: 24.12.2019 - 15:31

Je kunt via google maps ook gewoon vooraf een routeplanning maken met POI's of routepunten. Dan navigeren met google maps via apple carplay of Android auto.
XC40rider
1st Gear member
Berichten: 14
Lid geworden op: 08.11.2019 - 15:35

dimitripb schreef: 15.01.2021 - 11:45
Bijv. Gorges de Caranca. Als je dat invoert in VOC vindt die inderdaad deze kloof, maar de bestemming is een punt midden in de kloof. De parkeerplaats ga je nooit vinden als je naar dat punt navigeert.
Ik gebruik altijd satelliet of street view in google maps op de computer om de coördinaten van de parkeerplaats van een bezienswaardig te bepalen. Deze coördinaten stuur ik dan via VOC naar de auto.
dimitripb
3rd Gear member
Berichten: 493
Lid geworden op: 22.05.2012 - 14:12

XC40rider schreef: 16.01.2021 - 16:12 Ik gebruik altijd satelliet of street view in google maps op de computer om de coördinaten van de parkeerplaats van een bezienswaardig te bepalen. Deze coördinaten stuur ik dan via VOC naar de auto.
Maar dan moet je die coördinaten in de tussentijd toch ergens opslaan. Je kunt ze dan wel copy/pasten uit notities of een document, maar het is toch veel gemakkelijker om direct uit een lijstje te kiezen waarbij je meteen ziet waar de plek zich op de kaart bevindt waar zich eventueel andere nuttige plaatsen in de buurt van de bestemming bevinden.
Plaats reactie

Terug naar “XC40”