XC 40 opgehaald

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eildert
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 27.02.2013 - 11:17

Vorige week heb ik mijn XC 40 T2 Aut. Business Pro (en andere extra's) opgehaald. Rijdt heerlijk, lekker stil.
Er zijn een paar teleurstellingen. Geen inklapbare hoofdsteunen achter en geen mogelijkheid om het benzineverbruik in km/l in te stellen. Jammer maar daar is mee te leven.

Het middendisplay is even wennen, maar uiteindelijk zit het goed in elkaar.

Het was even knoeien met wachtwoorden voor Volvo ID en Volvo on Call, maar dat is bij de dealer opgelost.

Nu ontdek ik dat Apple CarPlay alleen werkt met een USB kabel. Als Apple CarPlay aan staat valt de telefoon (iPhone XR) weg. De naam van de telefoon wordt wel vermeld, maar is grijs en dus niet te activeren. Dus om te kunnen telefoneren moet ik Apple CarPlay weer uitschakelen.
Heeft iemand suggesties?




-------------------------------------------------------------------
Volvo geschiedenis: 343 3x; 440 2x; V40; C30; V40; V40CC. Tussenstap Peugeot 2x en Citroën 1x.
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

Eildert schreef: 28.01.2021 - 13:50 Vorige week heb ik mijn XC 40 T2 Aut. Business Pro (en andere extra's) opgehaald. Rijdt heerlijk, lekker stil. Er zijn een paar teleurstellingen. Geen inklapbare hoofdsteunen achter en geen mogelijkheid om het benzineverbruik in km/l in te stellen. Jammer maar daar is mee te leven.
Welkom bij de XC 40 club, Eildert. ik wens je veel plezier met de nieuwe T2. De inklapbare hoofdsteunen zijn een optie, die je dus niet besteld hebt.(die is er namelijk wel) En onderin je klokken, zie je (bij mij iig wel) de L in verhouding tot de km. In mijn geval 6,4L-100km. Gr, Hans. :)
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
silfhout
2nd Gear member
Berichten: 88
Lid geworden op: 06.09.2020 - 12:20

Eildert schreef: 28.01.2021 - 13:50 Dus om te kunnen telefoneren moet ik Apple CarPlay weer uitschakelen.
Dat hoeft niet, binnen het Apple Car play scherm kun je het telefoon icoontje aantikken en bellen gaat dan via het Infotainment systeem
2020: Volvo XC 40 T3 R-design Bursting Blue
2017: Volvo V40CC T3 Nordic+
Plaats reactie

Terug naar “XC40”