In blijde verwachting

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
VolvoSam
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 09.11.2019 - 19:16
Locatie: Ichtegem

Hallo iedereen,

Sinds vorige week zijn we in blijde verwachting van onze XC40.
Gekozen voor een zwarte T3 Geartronic met navigation pack en het lederen interieur.
Ook het winterpack erbij genomen omdat mn vrouwtje dat een must vond.
Persoonlijk heb ik er nog de r desigh grill bij genomen. We hebben hem gevraagd op
de originele basis 17" velgen, maar dan met winterbanden. In het voorjaar zullen we zelf
een mooie set zwarte velgen zoeken, met zomerbanden. Deze kunnen we dan jaarlijks wisselen bij de dealer.
Vond de velgen bij volvo niet echt super.

We waren niet gebonden aan een merk, en hebben met verschillende SUV's gereden voor we een beslissing genomen hebben. Hyundai Tucson, Alfa Romeo Stelvio, DS7 crossback en de Xc40 hebben we test gereden.
Bij Alfa vonden we niet echt een motor naar ons gedacht, en was ook duur. Bij DS vonden we die wel, maar ondanks een mooie overnameprijs voor de vw passat toch duur... En hoeveel zal die Ds nog waard zijn na een jaar of 5? Bij Hyundai veel auto voor een mooie prijs. Een N line, zwart, met zwarte 19" velgen, 177pk, navigatie, enz enz. Maar persoonlijk vond ik de xc40 een stuk mooier en denk dat hij na 5 jaar toch een stuk meer zal waard zijn ipv de Hyundai.

Nog nooit een volvo gehad, dus hopelijk hebben we een goede beslissing genomen.
Volgens de dealer zou hij hem eind december binnen krijgen, en gaan hem begin januari kunnen ophalen.
Ondertussen kan ik hier wat rondneuzen.
Grts Sam
Gebruikersavatar
Rob M
5th Gear member
Berichten: 1694
Lid geworden op: 27.10.2007 - 15:18
Locatie: Westerwolde

Daar krijgen jullie vast geen spijt van! Na 1 jaar met mijn XC40 ben ik er nog steeds geweldig blij mee!
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Plaats reactie

Terug naar “XC40”