Krijg je nu een zelfde soort T3 als je al had? Of stap je over naar een andere motor? Dat is me niet helemaal duidelijk.Gilbert 20 schreef: ↑02.04.2021 - 09:10 Klopt ik denk nog 2 weken. De spanning stijgt. Ik heb me voorgenomen meer te gaan rijden en 1 keer in de week een langere afstand , in de hoop dat ik geen roetfilter problemen meer zou hebben.
XC40 nu ook met T2 motor
- Hans Eilander
- 7th Gear member
- Berichten: 5323
- Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
- Locatie: G - O
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
- Gilbert 20
- 3rd Gear member
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 21.04.2019 - 16:47
Ik heb terug een T3 genomen , maar wel voor de eerste maal een automaat.Hans Eilander schreef: ↑02.04.2021 - 09:34Krijg je nu een zelfde soort T3 als je al had? Of stap je over naar een andere motor? Dat is me niet helemaal duidelijk.Gilbert 20 schreef: ↑02.04.2021 - 09:10 Klopt ik denk nog 2 weken. De spanning stijgt. Ik heb me voorgenomen meer te gaan rijden en 1 keer in de week een langere afstand , in de hoop dat ik geen roetfilter problemen meer zou hebben.
- Hans Eilander
- 7th Gear member
- Berichten: 5323
- Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
- Locatie: G - O
Goede keuze, dan heb je wat meer power, als met een T2.Gilbert 20 schreef: ↑02.04.2021 - 11:25 Ik heb terug een T3 genomen , maar wel voor de eerste maal een automaat.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
- Hans Eilander
- 7th Gear member
- Berichten: 5323
- Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
- Locatie: G - O
Er was hier toch wel eens iemand, die hardop riep dat: " De T2 motor in Duitsland niet beschikbaar zou zijn voor de XC 40"?? Nou, die is er dus gewoon wel. Die kun je (nog) gewoon configureren. Ze hebben daar wel andere uitrustingsniveau,s. En de prijzen liggen daar ook wat anders. Ook verschil in de prijzen van de optie pakketten.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)