Bekabelingsschema XC 40 earley 2020

Plaats reactie
MrBubbles
1st Gear member

16.09.2020 - 11:04

Halle beste Volvo liefhebbers (andere zeggen Volvo gekken!),

ivm met mijn stoute schoenen aantrekken om een Dashcam in te bouwen wilde ik vragen wie oh wie heeft er voor mij de bekabeling tekening van electra, radio enz. van de XC 40 ??

Dit ivm de eventuele storing (proefondervindelijk van sommige leden) van de DAB+ op mijn dashcam, en ik wil zo ver mogelijk uit de buurt blijven van deze kabel.

En ja ik weet dat er goede inbouwers zijn en dat ik korting kan krijgen (afspraak is trouwens al gemaakt) maar ik wil gewoon goed ten slagen op het ijs komen, de dealer of chef werkplaats wil mij niet tegemoet komen om zo'n schema te leveren, omdat ze dat niet mogen afgeven van Volvo kreeg ik te horen uit Tiel.

Ik weet dat er hier op het Forum best wel knappe koppen zitten dus ik probeer het.

Ik hoor het graag van jullie of dat er een mooie tekeningsschema is.

Bubbels,

Hans
XC 40 T3 Momentum Pro Automaat, Onyx Black metallic, textiel Charcoal, Intellisafe Pro Line, Park Assist Line, Versatility Line, Verwarmbaar voorstoelen, Scanadinavian Line, Led mistlampen met bochtverlichting, Thuiskomer reservewiel, Dakdragers, keramische glascoating, Extra getint glas Achter, zwarte hemelbekleding, DAB+, Verstelbare zittingverlenging voorstoelen, City Map Inleg, Elektrische uitklapbare trekhaak.

Wie mein sgrijfvouten fint mag se houwe
Plaats reactie

Terug naar “XC40”