Wijziging uitvoering XC 40

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Gesloten
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

Hallo beste Volvo vrienden,

Vanavond zat ik zomaar een XC 40 samen te stellen, en kwam tot de ontdekking, dat de XC 40 Business Pro uitvoering, schijnbaar niet meer te verkrijgen is. Wel de Momentum, en de Momentum Core, zijn nog verkrijgbaar. Wat zou hiervan de oorzaak zijn? :-/ Dus geen gratis automaat meer, geen mistlampen, en Sensus connect. Het moet allemaal extra bijbesteld worden. Ben ik ff blij nét op tijd te zijn geweest, met mijn T2 Business Pro ! :)
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
rna
2nd Gear member
Berichten: 132
Lid geworden op: 24.12.2019 - 15:31

Beter kijken Hans, als je naar de configurator gaat van de XC40 staat hij er in eerste instantie niet bij. Wanneer je echter op momentum klikt, krijg je daarna de optie om de reguliere momentum, momentum core of business pro te selecteren.

Hij is dus wel degelijk nog leverbaar.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12278
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

En in die vorm al sinds 'n half jaar

De gratis automaat was 'n tijdelijk fenomeen, dat was eind september over.
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

rna schreef: 21.10.2020 - 08:02 Beter kijken Hans, als je naar de configurator gaat van de XC40 staat hij er in eerste instantie niet bij. Wanneer je echter op momentum klikt, krijg je daarna de optie om de reguliere momentum, momentum core of business pro te selecteren. Hij is dus wel degelijk nog leverbaar.
Excuses. Ik had niet genoeg naar beneden gescrold. De site is vernieuwd/veranderd. Normaal stond de Business Pro, gelijk als 3e optie naast de Momentum, en Momentum Core.
Ook heeft OGA244 gelijk, dat de aanbieding van gratis automaat maar tijdelijk was. Dat scheelt me toch achteraf weer € 2000,-
De mods kunnen indien gewenst, dit topic verwijderen, als ze dit als overbodig beschouwen. :(
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gesloten

Terug naar “XC40”