V60 PIH MY 2016 geleverd!

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Millimetervreter.
5th Gear member
Berichten: 1337
Lid geworden op: 21.02.2015 - 12:59
Locatie: Oegstgeest

Afgelopen week besteld bij de LM na verschillende wijzigingen de afgelopen 3 weken doordat de parketten veranderd zijn ... O-)

V60 PIH D6 awd aut 2016 MY
R-Design
Onyx Black
Extra getint achterruiten
DAB+
Hybrid technology Line
Intelsafe pro line
Alarm
Zilveren dakrails

Misschien ga ik de side scuff plates nog bestellen maar daar ben ik nog niet zeker van en kan ik er altijd nog later op(laten)zetten.
Auto wordt 1 oktober geleverd, het wordt een lange zomer :-/ .
Laatst gewijzigd door Millimetervreter. op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Gebruikersavatar
Fredraket
4th Gear member
Berichten: 721
Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
Locatie: Wierden

Extra lang voorpret moet je maar denken O-)
Groeten, Freddy

MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL

Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
Gebruikersavatar
Carfreak
7th Gear member
Berichten: 5224
Lid geworden op: 03.11.2007 - 17:26
Locatie: Twente

Mooie bak. Straks bijna altijd als snelste weg bij de stoplichten :D
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Skyline737
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 17.03.2015 - 07:39

Lekker Leon! Wordt een mooie!
Gebruikersavatar
Bart
8th Gear member
Berichten: 11538
Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
Locatie: Nijmegen

Gefeliciteerd Leon!
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar

'08 Mini Clubman Cooper S
'22 Audi e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
Gebruikersavatar
Millimetervreter.
5th Gear member
Berichten: 1337
Lid geworden op: 21.02.2015 - 12:59
Locatie: Oegstgeest

Bart schreef: Gefeliciteerd Leon!
Hee Koots (Bart hier dus) wat leuk, ik zie in je onderschrift waarom :)
Tsja, de A4 gaat eruit dus gekozen voor een 7% auto en dan is dit eigenlijk de enige mooie en goede optie vind ik, op het AF denken ze daar af en toe anders over...
Ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen, maar ik heb er een hoop vertrouwen in.

Groet
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Gebruikersavatar
Bart
8th Gear member
Berichten: 11538
Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
Locatie: Nijmegen

Kleine wereld! Tja, als je bij Audi niet kunt krijgen wat je zoekt zijn er gelukkig nog andere merken. Ik weet ook nog niet of mijn volgende wagen een Audi of Volvo wordt, op de Rai was ik ook erg onder de indruk van Infiniti, Jaguar en Lexus.
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar

'08 Mini Clubman Cooper S
'22 Audi e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
Gebruikersavatar
Volvov60polestar
2nd Gear member
Berichten: 160
Lid geworden op: 28.11.2011 - 22:11

Side scuff plates passen mooi bij de ironstone achterste diffusor en maken de wagen net wat dikker. Ik zeg doen. Heb ze zelf ook :)
Volvo V60 Polestar
Mijn wagen op Instagram -> www.instagram.com/volvov60polestar
Gebruikersavatar
Millimetervreter.
5th Gear member
Berichten: 1337
Lid geworden op: 21.02.2015 - 12:59
Locatie: Oegstgeest

Bart schreef: Kleine wereld! Tja, als je bij Audi niet kunt krijgen wat je zoekt zijn er gelukkig nog andere merken. Ik weet ook nog niet of mijn volgende wagen een Audi of Volvo wordt, op de Rai was ik ook erg onder de indruk van Infiniti, Jaguar en Lexus.
Inderdaad, maar vooral de Infiniti :o wat een fraaie verschijning!
Maaaaaar zal in de lease wel duur zijn door sterke waarde vermindering. Is een V60 PIH niks voor je dan??

@V502.0d inderdaad, maar is eigenlijk wel duur voor twee stukkies plastic....... >_<
Als ik ze neem kan ik ze altijd nog zelf achteraf erop zetten en monteren, lijkt me toch niet al te moeilijk, zal eens kijken wat ze los kosten :-)
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Broek
2nd Gear member
Berichten: 68
Lid geworden op: 29.10.2005 - 06:47
Locatie: Regio Delft

hoi Leon,
mooie combi zwart/zilver, gefeliciteerd!!
Jan
Gebruikersavatar
Hans oet Twent
7th Gear member
Berichten: 9878
Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
Locatie: Twente

Proficiat
Weißes Fahrzeug aus Bayern; ein Fünfer Touring
Weißes #Move Up!
1969 MGB GT BRG Classic Rally Car
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 phev
Gebruikersavatar
jvov60
4th Gear member
Berichten: 978
Lid geworden op: 04.01.2013 - 20:38

R-Design (voorkant) is fraai. De zwarte ramen en roofrails zou ik niet doen.
Volgens mij heb je bij die zwarte ramen dan geen gelaagd glas in de zijramen? Dat kan ik je juist wel aanraden...
Blijft moeilijk: keuzes maken...
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
Skyline737
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 17.03.2015 - 07:39

Waarom zou je dat niet doen? Lijkt mij beide juist fraai. Dan inderdaad geen gelaagd glas, maar maakt dat zo een ontzettend verschil dan? Gewoon uit interesse, ben ook bezig met samenstellen.

Zaterdag trouwens proefrit Leon. ;-)
Gebruikersavatar
Millimetervreter.
5th Gear member
Berichten: 1337
Lid geworden op: 21.02.2015 - 12:59
Locatie: Oegstgeest

jvov60 schreef: R-Design (voorkant) is fraai. De zwarte ramen en roofrails zou ik niet doen.
Volgens mij heb je bij die zwarte ramen dan geen gelaagd glas in de zijramen? Dat kan ik je juist wel aanraden...
Blijft moeilijk: keuzes maken...
Het schijnt dat je geen DAB+ icm gelaagd glas kan krijgen.....Ik heb nu ook DAB en vind dit zoveel mooier dan FM dat ik dit zeker wil.
Best wel even getwijfeld over de dakrails, maar ik denk samen met de andere rvs delen (raamomlijsting, diffuser etc) het een fraai geheel wordt.
Het getinte glas vind ik ook wel mooi.

Ik zit echt nog te denken over de side scuffs plates, waarbij dan ook dezelfde kleur weer terug komt :).

@Skyline 737 Gaaf die proefrit, niet vergeten de powerknop te gebruiken af en toe...........kijk even of jij die schroeven in het dashboard ziet waar Fast en Ketelapper over schrijven, ik zag ze niet toen ik erin zat. :-)
Krijg je er één met acc? Dat vond ik fantastisch werken bij de V60!

Veel plezier, ik ben benieuwd naar je bevindingen Ton! Ik ben niet thuis, ik ben een Focus RS in een glascoating aan het zetten 8-)
Gaat het nog lukken dit jaar dan??
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Gebruikersavatar
jvov60
4th Gear member
Berichten: 978
Lid geworden op: 04.01.2013 - 20:38

Milimetervreter. schreef:
jvov60 schreef: R-Design (voorkant) is fraai. De zwarte ramen en roofrails zou ik niet doen.
Volgens mij heb je bij die zwarte ramen dan geen gelaagd glas in de zijramen? Dat kan ik je juist wel aanraden...
Blijft moeilijk: keuzes maken...
Het schijnt dat je geen DAB+ icm gelaagd glas kan krijgen.....Ik heb nu ook DAB en vind dit zoveel mooier dan FM dat ik dit zeker wil.
Best wel even getwijfeld over de dakrails, maar ik denk samen met de andere rvs delen (raamomlijsting, diffuser etc) het een fraai geheel wordt.
Het getinte glas vind ik ook wel mooi.

Ik zit echt nog te denken over de side scuffs plates, waarbij dan ook dezelfde kleur weer terug komt :).

@Skyline 737 Gaaf die proefrit, niet vergeten de powerknop te gebruiken af en toe...........kijk even of jij die schroeven in het dashboard ziet waar Fast en Ketelapper over schrijven, ik zag ze niet toen ik erin zat. :-)
Krijg je er één met acc? Dat vond ik fantastisch werken bij de V60!

Veel plezier, ik ben benieuwd naar je bevindingen Ton! Ik ben niet thuis, ik ben een Focus RS in een glascoating aan het zetten 8-)
Gaat het nog lukken dit jaar dan??
Side scuffs plates niet doen hoor! Het is geen SUV met overbodig veel contrasterend extra plastic.
Als je het tóch bestelt, dan in carrosseriekleur laten spuiten. Op dit forum zijn mensen die dat hebben gedaan.
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
Gebruikersavatar
rsnhakan
8th Gear member
Berichten: 15371
Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
Locatie: Thuis
Contacteer:

Smaken verschillen hoor. Laat iedereen zijn of haar eigen keuze maken ;).
Gebruikersavatar
Millimetervreter.
5th Gear member
Berichten: 1337
Lid geworden op: 21.02.2015 - 12:59
Locatie: Oegstgeest

Dat klopt, maar ik vraag ook om meningen van anderen, het kan mij helpen in het maken van beslissingen en mij op dingen wijzen waar ik zelf ( geen Volvo ervaring) niet aan denk.
Ik ben wel blij met andere meningen, geen probleem :).
Laatst gewijzigd door Millimetervreter. op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
V50 R
6th Gear member
Berichten: 2570
Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34

Mooie auto Leon! Smaakvol samengesteld! Ik zou persoonlijk de side scuff plates ook niet monteren. Vind het op de V60 een beetje teveel van het goede. Zeker in onyx black wordt het een chique verschijning en zou ik er niet dingen tegen aan gaan plakken. Ik zou het geld steken in wellicht wat andere leuke upgrades voor de toekomst. (Polestar)
Gebruikersavatar
Bart
8th Gear member
Berichten: 11538
Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
Locatie: Nijmegen

Milimetervreter. schreef:
Bart schreef: Kleine wereld! Tja, als je bij Audi niet kunt krijgen wat je zoekt zijn er gelukkig nog andere merken. Ik weet ook nog niet of mijn volgende wagen een Audi of Volvo wordt, op de Rai was ik ook erg onder de indruk van Infiniti, Jaguar en Lexus.
Inderdaad, maar vooral de Infiniti :o wat een fraaie verschijning!
Maaaaaar zal in de lease wel duur zijn door sterke waarde vermindering. Is een V60 PIH niks voor je dan??
De (zonder meer aantrekkelijke) dame bij Infiniti wist mij te vertellen dat een 2.2D op ongeveer EUR800/maand zou komen. Nu weet ik niet of Alphabet (de leasemaatschappij van mijn werkgever) dezelfde bedragen hanteert, maar het biedt wel perspectief.
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar

'08 Mini Clubman Cooper S
'22 Audi e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
Gebruikersavatar
Hans oet Twent
7th Gear member
Berichten: 9878
Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
Locatie: Twente

Bart schreef:
Milimetervreter. schreef:
Bart schreef: Kleine wereld! Tja, als je bij Audi niet kunt krijgen wat je zoekt zijn er gelukkig nog andere merken. Ik weet ook nog niet of mijn volgende wagen een Audi of Volvo wordt, op de Rai was ik ook erg onder de indruk van Infiniti, Jaguar en Lexus.
Inderdaad, maar vooral de Infiniti :o wat een fraaie verschijning!
Maaaaaar zal in de lease wel duur zijn door sterke waarde vermindering. Is een V60 PIH niks voor je dan??
De (zonder meer aantrekkelijke) dame bij Infiniti wist mij te vertellen dat een 2.2D op ongeveer EUR800/maand zou komen. Nu weet ik niet of Alphabet (de leasemaatschappij van mijn werkgever) dezelfde bedragen hanteert, maar het biedt wel perspectief.

@Bart,
Ik weet wat ik moet betaal en ga betalen per mnd. Dus die 800 euro zou wel eens heeeeel anders kunnen uitpakken.... Maar goed dat hoef ik jou niet uit te leggen. Wellicht is het een richtlijn en wat daar binnen valt is oké. De werkelijkheid kan dan heel anders uitpakken.....
Toch vindt ik jou een Volvo man..... Ik denk ook dat je je daar het meest happy bij voelt.... dusss:-)
Weißes Fahrzeug aus Bayern; ein Fünfer Touring
Weißes #Move Up!
1969 MGB GT BRG Classic Rally Car
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 phev
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”