Auto offline

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
GurbY_NL
1st Gear member
Berichten: 36
Lid geworden op: 31.10.2018 - 09:29

Geen idee of dit de goede plek is voor de vraag? Ik heb een V60 twin engine MY2016 en sinds gisteren krijg ik "auto is offline" in de VOC app. App al gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd, cache telefoon verwijderd enzovoorts. Daarnaast geeft ie bij diagnose "Beschikbaarheid: Uw Volvo is niet beschikbaar sinds 2001-12-09. Inderdaad, 2001.
Zodra ik de auto weer in gebruik neemt, werkt de dienst weer. En inderdaad, gisteren na een ritje weer verbinding, vandaag echter weer hetzelfde verhaal..

Wat ik zei, app al paar keer opnieuw erop gezet, afgemeld en opnieuw ingelogd enzovoorts, maar blijft zoals het is. Iemand enig idee...??
Gebruikersavatar
Daf88
3rd Gear member
Berichten: 282
Lid geworden op: 09.09.2020 - 15:03

Als je de auto een aantal (4?) dagen niet gebruikt, wordt er een spaarstand ingeschakeld (in de auto). Kan dat zijn wat er aan de hand is?
---
V60 T6 Recharge R-Design (MY21). Eerdere Volvo's: V40 phase III 2.0 Europa Nordic (2004), V40 phase II 2.0 (2000), Volvo 340 1.4 (1990).
GurbY_NL
1st Gear member
Berichten: 36
Lid geworden op: 31.10.2018 - 09:29

Nee, auto is dagelijks in gebruik. Sterker nog: vrijdag ochtend gewoon uit te lezen, even later offline waarbij de gemaakte rit niet terug te vinden is in het rijlogboek, en de volgende rit in de middag ziet ie wel en is de auto weer online. Nu weer offline....
Wouterarnouts
2nd Gear member
Berichten: 51
Lid geworden op: 18.11.2019 - 12:24
Locatie: Brabant

Bij je voeten aan de bijrijderskant zit een zekeringen kast. Daar zit een grote zekering links bovenin geloof dat dat nr 1 een als je die een keer eruit trekt en weer in doet? Dat heeft bij mij al een paar keer geholpen met problemen 😁
GurbY_NL
1st Gear member
Berichten: 36
Lid geworden op: 31.10.2018 - 09:29

Auto nu weer thuis en nu weer bereikbaar. Ritten van gisteren en vandaag niet in het logboek. Als de storing weer voorkomt zal ik die zekering eens proberen.
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”