Storing cws

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
Wouterarnouts
2nd Gear member
Berichten: 51
Lid geworden op: 18.11.2019 - 12:24
Locatie: Brabant

Wij zijn op dit moment een weekje weg. Gister de auto gepakt en ronde gereden naar een ander dorp. Kreeg onderweg eerst melding driver alert service vereist. Vlak daarna kreeg ik melding cws storing service vereist en bij automatisch groot licht kreeg ik ook niet beschikbaar. Iemand dit al eens meegemaakt? Heb wel een flinke dakkoffer eropstaan maar dat lijkt me niet dat dat een probleem moet zijn? Gr wouter
Gebruikersavatar
RoaldH
6th Gear member
Berichten: 3919
Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
Locatie: Utrecht

Wouterarnouts schreef: 11.08.2021 - 17:40 Wij zijn op dit moment een weekje weg. Gister de auto gepakt en ronde gereden naar een ander dorp. Kreeg onderweg eerst melding driver alert service vereist. Vlak daarna kreeg ik melding cws storing service vereist en bij automatisch groot licht kreeg ik ook niet beschikbaar. Iemand dit al eens meegemaakt? Heb wel een flinke dakkoffer eropstaan maar dat lijkt me niet dat dat een probleem moet zijn? Gr wouter
welk type en modeljaar heb je?
2024 Polestar 2 BST 230 Nebula MY24 (in bestelling)
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
Wouterarnouts
2nd Gear member
Berichten: 51
Lid geworden op: 18.11.2019 - 12:24
Locatie: Brabant

Heb de v60 d6 uit 2013 (oude model dus).
Gister even bij de dealer geweest om hem uit te lezen maar konden het helaas niet oplossen. Dus auto zal terug moeten om te kijken wat het is.hoop het het wel meegaat vallen 😖
Wouterarnouts
2nd Gear member
Berichten: 51
Lid geworden op: 18.11.2019 - 12:24
Locatie: Brabant

Probleem is inmiddels opgelost door de dealer. De camera achter de ruit was de boosdoener.
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”