is on call mogelijk bij xc 60 2013 sensus

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
ddpcm
1st Gear member
Berichten: 32
Lid geworden op: 23.10.2017 - 21:50

Na diverse malen in een Franse wei verdwaald te zijn met wat ik dacht de laatste Sensus upgrade van 2018 april ( xc 60 maart 2013 met upgrade mogelijkheid via USB) vraag ik me af of zonder op een iPhone te moeten turen ,er andere technieken mogelijk zijn. 7 inch scherm vervangen?, on call via de dealer? Hulp van Volvotech , of toch maar weer zitten wachten op een upgrade van Volvo(navteq?) die eenmaal in de 2 jaar doorkomt?. Voor het laatst? en dan? Tegen die tijd is MacOs weer geupgrade en "past" de software weer niet.
De Zweedse aftersales lijken wel uit Frankrijk te komen. Is hier nu echt niets an te doen? Het is een goede reden om
een Volvo van voor 2013 niet te kopen. In dit kader van veiligheid verwacht ik meer van Volvo, die ogenschijnlijk de software van de Nederlanse Belasting gebruikt.
Ik hoop dat iemand dit probleem heeft opgelost.
Peter de Jong
Jelmer de Jong
6th Gear member
Berichten: 3158
Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04

Aliexpress biedt setjes die het 7" schermpje vervangen door een Android doos. Je kan dan nogsteeds het originele menu bekijken en via touchscreen de Android applicaties bedienen. Maar dan ben je wel weer afhankelijk van de Chinese aftersales of je moet zelf gaan klussen met updates...
Ik zou voor die twee weken per jaar de telefoon op de voorruit plakken.
ddpcm
1st Gear member
Berichten: 32
Lid geworden op: 23.10.2017 - 21:50

2 weken is 50% Jelmer, en natuurlijk werkt Sygic of zoiets redelijk up to date. De Zweedse Chinezen maken goede auto's, is het dan zo moeilijk om een keer per jaar een upgrade uit te brengen. Het zei zo, dank voor Alie, ik wacht wel af.
Peter
Sathumax
2nd Gear member
Berichten: 225
Lid geworden op: 10.08.2007 - 21:45

Volvo on Call? volgens mij is het achteraf inbouwen niet mogelijk
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”