Nieuwe VOC versie, wat vinden we er van...

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kick
4th Gear member
Berichten: 617
Lid geworden op: 23.01.2011 - 15:43
Locatie: Amsterdam

Ik zag op FB dat iemand melding maakte dat hij een vernieuwde versie van VOC op zijn smartfoon had. Ik kijken en ja hoor, ik zag ook een nieuwe versie.

Wat ik zag was beste een mooie app met mooie graphics en hoewel een aantal FB'ers zeiden dat hun kleur auto in de app niet klopte met de echte kleur van hun auto klopte het bij mij wel.

Maar het eerste waar ik naar moest zoeken, en dus niet vond, was de optie om op afstand de standkachel aan te zetten. Ik ben even gaan zoeken en toen vond ik deze link: https://www.volvocars.com/nl/v/volvo-cars-app en onderin bij het kopje 'Welke functies heeft de app?' zie ik dit staan:
Wanneer u een ‘connected car’ en een Volvo Cars abonnement heeft, dan kunt u bijvoorbeeld de verwarming in de auto starten met uw smartphone, uw auto volgen, en rijrecords maken.


De ‘connected’ auto’s bestaan uit de Volvo XC60, S90, V90, V90CC van modeljaar 2022 en de volledig elektrische XC40 of C40.


De app bevat in eerste instantie iets minder functies maar wordt continu doorontwikkeld met meer inhoud en functies die aangepast zijn aan uw specifieke auto.
Kortom, voor mijn V70 uit 2016 is (voorlopig) geen mogelijkheid om de functie van de standkachel te gebruiken.

Gelukkig biedt de app de mogelijkheid om terug te keren naar de vorige versie dus dat heb ik dan ook meteen gedaan...
XC60 2017 T5 Luminous Sand Polar+ Luxury Edition Automaat
V70 2016 Seashell Metallic T4 Dynamic Edition Automaat
V70 2006 Magic Pearl Blue 170pk Sport Edition II Automaat
S70 2.5 105 pk LPG/G3 Automaat
940 2.4 LPG/G3 Automaat
740 GL 2.5 diesel
244 LPG Automaat
240 GL 2.4 Automaat
240 superauto! Saved my life!
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 950
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Hier loopt al een topic over: viewtopic.php?f=5&t=87934
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”