Centrale deuvergrendeling op afstand

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Vinootje
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20.01.2017 - 20:28

Ik heb recent mijn eerste auto gekocht. namelijk een Volvo 440 uit 96 1.8 met 90pk benzine. Ik ben zelf 18 en ben iets langer dan een half jaar in het bezit van een rijbewijs. afgelopen jaar november de volvo 440 gekocht. auto rijdt niet echt zuinig, namelijk 1 op 7 gemiddeld (korte afstanden). maar goed dat terzijde.

Ik heb half centrale deuvergrendeling. namelijk met de sleutel kan ik alle deuren inclusief de kofferbak openen en sluiten. ik heb al een aantal weken research gedaan en heb het relais gevonden bij de motorkap ontgrendeling.
Dit heb ik kunnen opmaken van het relais (weet niet zeker of het 100% klopt)
Afbeelding

Dit is de unit die ik heb aangeschaft
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben er van op de hoogte dat de bestuurders deur een motor nodig is. deze heb ik ook al aangeschaft. ik wil eerst de CV werkend krijgen voordat ik het motortje ga plaatsen.

Het probleem wat ik heb is ik kan de unit maar niet werkend krijgen op het relais? heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe. Uiteraard krijgt de unit stroom en hoor de CV unit ook klikken dus die reageert.

Volgende heb ik geprobeerd:
Wit en wit/zwart op pin 2 en 6, 2 en 8 of 6 en 8. natuurlijk ook de polen omgedraaid geprobeerd.
Zwart, geel en geel/zwart op chassis.

Ik kan het gewoon niet werkend krijgen en denk dat het opzich best makkelijk is. maar ik loop gewoon vast. heb al heel wat forums geprobeerd en ook reddit maar helaas. heb zelfs de lokale automat gevraagd en die vraagt er best veel vool.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”