Xenon achteraf inbouw

Geleverd vanaf 2003
Gebruikersavatar
giuliettagta
1st Gear member
Berichten: 33
Lid geworden op: 08.03.2016 - 09:00

@jupianv50,

Ik heb laatst de lenzen van mijn V50 fase 2 eruit gehaald om schoon te maken. T is even pielen maar t is zeker te doen.
Gebruikersavatar
MartijnAbel
4th Gear member
Berichten: 911
Lid geworden op: 23.02.2015 - 18:30
Locatie: Surhuisterveen

jupianv50 schreef: @MartijnAbel

Ik heb momenteel de auto niet tot me beschikking, vrouwlief heeft hem mee naar het werk.
Voor mijn gevoel is de ruimte tussen de stelmotor zo weinig dat je er onmogelijk tussen kunt komen. Als ik morgen in de gelegenheid ben zal ik nog eens kijken en een foto maken te vergelijking met de phase 1.

Welk merk en type xenon verlichting heb jij er in geplaatst, ik zit heel erg te twijfelen om een setje van pilot te kopen. De setjes die ik in vorige auto's had waren binnen korte tijd zo achteruit gegaan, dat waren net kaarsjes.
Hmm, er zou genoeg ruimte moeten zijn om de bour los te halen. Ik heb zelf een set van retfrofitlab gekocht omdat ze heel erg goed weten waar ze het over hebben. Zowel armaturen als lampen e.d. ik was totaal ongeveer 240 kwijt dacht ik zo. Je mag me gerust even een berichtje doen als je wat foto's wilt hebben o.i.d.
teebee schreef: Dan zijn die 2 setjes vast obv inmiddels verouderde techniek
Als je niks beters te doen hebt dan alles afkraken behalve de hilox setjes, ga dan aub een ander lastig vallen. Iedereen geeft zijn eigen ervaringen mbt led en xenon behalve jij. Kom aub eens met gestaafde info waarom die setjes van hilox zo fantastisch zijn.
Laatst gewijzigd door MartijnAbel op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6924
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

@sebastiaan84
Jij kunt blijkbaar weinig anders dan 'schreeuwen'. In dit geval ben je ws je smileys vergeten?
Dit forum gaat over meningen, tips en adviezen.
Laat eenieder gewoon in z'n waarde, lijkt me toch niet echt moeilijk.
'Elk' topic? Alleen indien het over verlichting gaat, maar dat ontgaat je blijkbaar.
Pas riep je nog zo dapper over je emoticons achter je opmerkingen, want t was 'grappig' bedoeld.
Dit ook neem ik aan? Of is het gewoon zoals je bent? Ik hoop het niet voor je, zou treurig zijn.
Ja ik heb een mening en ja die geef ik. Ook jij mag een mening hebben maar zeik mede forumleden dan niet af.
Je zou ook ns kunnen proberen open te staan voor een andere mening, azijnpissen is nl zoooo makkelijk.
Maar ook hierop zal je wel weer wat 'roepen'.
En onderbouwing? Ik heb meerdere keren verwezen naar een zeer uitgebreide objectieve youtube link waarin meer dan genoeg onderbouwing in is te vinden.
En nee voor een mening hoef je geen aandelen te hebben.
Gelukkig zijn er ook nog mede forumleden die mijn (een) mening wel op prijs stellen.

OT:
Ik beweer dat de nieuwste LED generatie niet de bagger is welke diverse anderen beweren dat het is. Er is veel veranderd in de techniek, dàt maakt het verschil. En ik beweer dat het beslist de moeite waard is deze nieuwe LED techniek te overwegen tov Xenon. Neem de moeite eens je er in te verdiepen en vorm dán je mening.
Hoeft niet mijn mening te zijn hoor, maar meld dat dan met enig fatsoen. (Geldt ook voor martijnabel, je bent nl niet verplicht een mening te lezen, er is nl ook ruimte voor een mening zonder ervaring, maar ik snap dat samen schreeuwen lekker voelt, ik zal dat verder maar gewoon negeren)
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 6 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
MartijnAbel
4th Gear member
Berichten: 911
Lid geworden op: 23.02.2015 - 18:30
Locatie: Surhuisterveen

teebee schreef: @sebastiaan84
Jij kunt blijkbaar weinig anders dan 'schreeuwen'. In dit geval ben je ws je smileys vergeten?
Dit forum gaat over meningen, tips en adviezen.
Laat eenieder gewoon in z'n waarde, lijkt me toch niet echt moeilijk.
'Elk' topic? Alleen indien het over verlichting gaat, maar dat ontgaat je blijkbaar.
Pas riep je nog zo dapper over je emoticons achter je opmerkingen, want t was 'grappig' bedoeld.
Dit ook neem ik aan? Of is het gewoon zoals je bent? Ik hoop het niet voor je, zou treurig zijn.
Ja ik heb een mening en ja die geef ik. Ook jij mag een mening hebben maar zeik mede forumleden dan niet af.
Je zou ook ns kunnen proberen open te staan voor een andere mening, azijnpissen is nl zoooo makkelijk.
Maar ook hierop zal je wel weer wat 'roepen'.
En onderbouwing? Ik heb meerdere keren verwezen naar een zeer uitgebreide objectieve youtube link waarin meer dan genoeg onderbouwing in is te vinden.
En nee voor een mening hoef je geen aandelen te hebben.
Gelukkig zijn er ook nog mede forumleden die mijn (een) mening wel op prijs stellen.

OT:
Ik beweer dat de nieuwste LED generatie niet de bagger is welke diverse anderen beweren dat het is. Er is veel veranderd in de techniek, dàt maakt het verschil. En ik beweer dat het beslist de moeite waard is deze nieuwe LED techniek te overwegen tov Xenon. Neem de moeite eens je er in te verdiepen en vorm dán je mening.
Hoeft niet mijn mening te zijn hoor, maar meld dat dan met enig fatsoen. (Geldt ook voor martijnabel, je bent nl niet verplicht een mening te lezen, er is nl ook ruimte voor een mening zonder ervaring, maar ik snap dat samen schreeuwen lekker voelt, ik zal dat verder maar gewoon negeren)
Je bent zo gigantisch overtuigd van je eigen gelijk dat alles wat een ander roept onzib is. Kortzichtig noemen ze dat ook wel. Sta eens open voor de kritiek die anderen je geven en doe er wat mee. Het is niet voor niks dat er meerdere mensen zijn die struikelen over jou manier van communiceren.
Azijnpissen doen we niet, maar dat komt wellicht zo op jou over omdat je heilig overtuigd bent van je gelijk.
Ik meld het je met het nodige fatsoen, maar ook dat komt blijkbaar binnen als een aanval. Tip van flip, doe wat aan je eigen communicatie en probeer de reacties van anderen meermaals door te lezen voordat je een eigen conclusie trekt en deze meteen op het forum plempt.
We zijn hier om fatsoenlijk met elkaar te communiceren, maar het gezegde gaat wel op: verander de wereld, begin bij jezelf ;)

En nu maar weer ontopic met zijn allen.
Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6924
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Ook jij snapt er niks van vriend maar gezien je jonge leeftijd is dat op zich ook niet vreemd; je gaat nog een boel leren.
Ik heb het over mijn mening en dat is heel wat anders dan mijn gelijk.
Maar fijn te lezen dat je jezelf zo goed kent, want fatsoen kent zo zijn vormen blijkbaar.
Maar neem vooral jouw laatste opmerking zelf ter harte.

En weer verder OT :happy:
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
sebastiaan84
4th Gear member
Berichten: 822
Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
Locatie: Emmen
Contacteer:

Mijn ervaring met de af fabriek xenon is dat het mij, zeker in vergelijk met bijvoorbeeld de huidige generatie V40 de lichtopbrengst erg tegenvalt.
De set die ik een jaar of 6-8 geleden gehad heb in auto's die geen projectoren in de unit hadden waren met name veel strooilicht ivm ongeschikte (niet heldere) koplamp unit. reden om later geen aftermarket xenon meer te gebruiken, want ja waar je jezelf aan irriteert moet je jezelf niet aan schuldig maken (verblinding van mede-weggebruikers). De set die ik had was een H4 bi-xenon (groot licht en dimlicht met weg klappende reflector om de lamp heen) van Pilot in de kleur 8000K, blauw paarsig licht, voor meer opbrengst, zie ook de hierboven reeds gedeelde tabel, kun je beter richting 4500-5000K gaan

teebee schreef: 'Elk' topic? Alleen indien het over verlichting gaat, maar dat ontgaat je blijkbaar.
Wacht ff, wat zei ik ook alweer?
sebastiaan84 schreef: @teebee

Serieus is dat het enige wat je roepen kunt in elk topic over verlichting?
Je schreeuwt elke keer dat LED nieuwe generatie zo goed is en de rest poesje maar je hebt er tot op heden geen enkele onderbouwing voor.
Begrijpend lezen?

Anyway, ik vind het jammer dat er een topic zo vervuild word.

Maar Teebee ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen met diverse verlichtingstechnieken, die heb je immers nog niet onderbouwd met ons gedeeld.
Laatst gewijzigd door sebastiaan84 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=68225

Past:

Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6924
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

word .... (grammatica is best lastig)
maar ik zet er nu een punt achter

anyway, dat zeg ik: lekker OT
mijn ervaringen zal ik met je delen zodra ik deze heb, tot die tijd heb ik een mening
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Robertnino
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 28.01.2017 - 10:01

hallo,

ik ben nieuw hier, en zit eigenlijk met dezelfde vraag .

ik heb me vorige week een stel xenon look lampen gemonteerd 7500k in de hoop wat meer licht te krijgen en beter te kunnen zien snachts. dit was totaal niet het geval. integendeel zelfs . het zicht was duidelijk minder dan de normale halogeen lampen ervoor. heb deze de volgende ochtend gelijk weer terug gezet.

nu wil ik toch wel voor xenon lampen gaan maar heb geen idee hoe en wat. het schijnt totaal niet lastig te monteren zijn maar heb nog niet een duidelijk beeld gekregen.

ik heb een v50 uit 2005 met nog de standaard koplampen.
ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen.

mvg, robert
jupianv50
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 15.09.2016 - 17:41

@MartijnAbel

Ik ga ze gewoon bestellen en proberen zal wel goed komen denk ik. Genoeg info hier te vinden, en mocht ik er niet uit komen stuur ik je een pb. Enige waar ik nu nog niet uit ben is welke merk lampen ik zal monteren. Ga daar eerst maar eens reviews en testen over lezen.
viewtopic.php?t=72878

Volvo XC90 4.4 V8
Volvo V50 D5 Edition II MY2009
Audi A4 B7 2.0 TDI Pro-line 2005
Volkswagen Golf V 2.0 TDI GT Sport 2007
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI ARL 1999
Opel Omega 2.0 DTH 1999
nielslu
3rd Gear member
Berichten: 384
Lid geworden op: 12.12.2016 - 21:19

Ik zou je adviseren om naar Pilot te gaan kijken. Ik heb al jaren Pilot in de auto, dit bevalt erg goed, zonder storingen (dit is overigens in een Peugeot 307). Daarnaast is de kleur 4300K bij de meeste merken de OEM kleur, mede vanwege dat dit de hoogste lichtopbrengst heeft (meer dan 5000K en 6000K).

Wat is de OEM kleur van xenon verlichting bij Volvo?
Volvo V60 R-Design (MY2014) 1.6 T3 Powershift, Polestar Engineered
Renault Mégane Estate Limited TCE 140 (MY2018)
Volvo V60 (MY2015) 1.6 D2 Momentum, High Performance met Sensus Connect
Volvo V50 (MY2011) 1.6D Kinetic, High Performance met RTI navigatie
Gebruikersavatar
snorremans
5th Gear member
Berichten: 2276
Lid geworden op: 07.03.2005 - 20:34
Locatie: Zeist

Robertnino schreef: hallo,

ik ben nieuw hier, en zit eigenlijk met dezelfde vraag .

ik heb me vorige week een stel xenon look lampen gemonteerd 7500k in de hoop wat meer licht te krijgen en beter te kunnen zien snachts. dit was totaal niet het geval. integendeel zelfs . het zicht was duidelijk minder dan de normale halogeen lampen ervoor. heb deze de volgende ochtend gelijk weer terug gezet.

nu wil ik toch wel voor xenon lampen gaan maar heb geen idee hoe en wat. het schijnt totaal niet lastig te monteren zijn maar heb nog niet een duidelijk beeld gekregen.

ik heb een v50 uit 2005 met nog de standaard koplampen.
ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen.

mvg, robert
Heb je Xenon look lampen of echte Xenon lampen gemonteerd ? het verschil tussen een gewone halogeen lamp en een xenon look lamp is niet bijster groot, het licht is wat witter voor de rest niet.
het verschil tussen halogeen en de echte Xenon lampen ( met ballasten ) geeft wel degelijk een groot verschil.
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop

Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19847
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

nielslu schreef: Ik zou je adviseren om naar Pilot te gaan kijken. Ik heb al jaren Pilot in de auto, dit bevalt erg goed, zonder storingen (dit is overigens in een Peugeot 307). Daarnaast is de kleur 4300K bij de meeste merken de OEM kleur, mede vanwege dat dit de hoogste lichtopbrengst heeft (meer dan 5000K en 6000K).

Wat is de OEM kleur van xenon verlichting bij Volvo?
Std Osram 4100, ik ben beter te spreken over de Phillips xtreme Vision 4800k.
https://www.lichtex.de/philips-d1s-8541 ... /a-854158/
Noot aan Robert, dit is lamp die alleen geschikt is wanneer je oem xenon hebt!
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
MartijnAbel
4th Gear member
Berichten: 911
Lid geworden op: 23.02.2015 - 18:30
Locatie: Surhuisterveen

jupianv50 schreef: @MartijnAbel

Ik ga ze gewoon bestellen en proberen zal wel goed komen denk ik. Genoeg info hier te vinden, en mocht ik er niet uit komen stuur ik je een pb. Enige waar ik nu nog niet uit ben is welke merk lampen ik zal monteren. Ga daar eerst maar eens reviews en testen over lezen.
Ik heb de XB35 lampen van retrofitlab.com
Een setje DS2 lampen kost me ongeveer 40 euro volgens mij. Ze hebben ook wel een chart staan waarin je de lichtopbrengst kunt vinden per lamp ;)

Edit: linkje even opgezocht

https://www.retrofitlab.com/nl/xenon-la ... -xb35.html
Laatst gewijzigd door MartijnAbel op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
Robertnino
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 28.01.2017 - 10:01

Het waren de xenon look lampen, setje was 20€ geloof ik.
Dus wat zou ik precies moeten doen zou ik xenon zou willen monteren.
Het kiefst wit licht, hou niet zo van dat blauwe.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
snorremans
5th Gear member
Berichten: 2276
Lid geworden op: 07.03.2005 - 20:34
Locatie: Zeist

Robertnino schreef: Het waren de xenon look lampen, setje was 20€ geloof ik.
Dus wat zou ik precies moeten doen zou ik xenon zou willen monteren.
Het kiefst wit licht, hou niet zo van dat blauwe.

Alvast bedankt
Xenon set lampen met canbus snoer en lampen van 4500 of 6000 K deze geven wit licht. ik heb zelf de set van Pilot Pro line 6000 K al jaren in mijn auto zonder problemen.
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop

Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Gebruikersavatar
JTC30
3rd Gear member
Berichten: 322
Lid geworden op: 06.04.2015 - 20:46

En hoe zit het nu met de kapotte ruitenwissermotor en cem
? Is dat nog vóór te zijn zonder de automatische verlichting uit te schakelen?
Dus canbus tegen lamp melding
En bv pilot pro tegen de Flickr?

Over led zie ik 1 positief resultaat (teebee?) tegen tientallen slechte..

Video van een pool,

Volgens mij aan het einde goed te zien dat het lichtbeeld niet goed is.. veel minder mooie cut op de muur.
Laatst gewijzigd door JTC30 op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
1998 Peugeot 106 1.5d Accent - 259k naar 273k in 5,5 maand
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden

2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+
jupianv50
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 15.09.2016 - 17:41

@MartijnAbel ik heb je een pb gedaan.
viewtopic.php?t=72878

Volvo XC90 4.4 V8
Volvo V50 D5 Edition II MY2009
Audi A4 B7 2.0 TDI Pro-line 2005
Volkswagen Golf V 2.0 TDI GT Sport 2007
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI ARL 1999
Opel Omega 2.0 DTH 1999
Gebruikersavatar
MartijnAbel
4th Gear member
Berichten: 911
Lid geworden op: 23.02.2015 - 18:30
Locatie: Surhuisterveen

JTC30 schreef: En hoe zit het nu met de kapotte ruitenwissermotor en cem
? Is dat nog vóór te zijn zonder de automatische verlichting uit te schakelen?
Dus canbus tegen lamp melding
En bv pilot pro tegen de Flickr?

Over led zie ik 1 positief resultaat (teebee?) tegen tientallen slechte..

Video van een pool,

Volgens mij aan het einde goed te zien dat het lichtbeeld niet goed is.. veel minder mooie cut op de muur.
Je kunt eventueel wel de software inladen voor de PWM en dan de knop gewoon op aan laten staan. Ik ben er zelf geen fan van, maar dan heb je in iedergeval de PWM uitgeschakeld.

Ik heb even het nummer van het softwarepakket opgezocht, daar kunnen anderen vast en zeker ook wat mee: 30679690
Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
nielslu
3rd Gear member
Berichten: 384
Lid geworden op: 12.12.2016 - 21:19

Dat met die software moet de dealer dan doen? Hoe werkt dat precies? Laat maar, al gevonden..
MartijnAbel schreef: Hou er rekening mee dat je de automatische dimlichtfunctie uit laat zetten bij de dealer. Hiermee schakel je de PWM functie uit. Trek tevens een aparte massadraad naar eventueel je accu of veerpoot ipv de standaard massa te gebruiken. Hiermee voorkom je behoorlijk wat gezeik met doorgebrande CEM modules en kapotte wissermotoren. Je kunt voor goede sets ook eens contact opnemen met retrofitlab.com daar komt mijn set weg.
Laatst gewijzigd door nielslu op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 R-Design (MY2014) 1.6 T3 Powershift, Polestar Engineered
Renault Mégane Estate Limited TCE 140 (MY2018)
Volvo V60 (MY2015) 1.6 D2 Momentum, High Performance met Sensus Connect
Volvo V50 (MY2011) 1.6D Kinetic, High Performance met RTI navigatie
jupianv50
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 15.09.2016 - 17:41

Gister mijn bestelde retrofit set binnen gekregen, zier er allemaal perfect uit.

Nu heb ik een volgende vraag.

In de nieuwe projector zit de mogelijkheid om ook grootlicht te voeren doormiddel van het kantelen van een plaatje in de projector ( hopelijk begrijpelijk uitgelegd).
Zou het mogelijk zijn om vanaf me bestaande grootlicht (H11) een splitsing te maken terug naar de projector om dat plaatje aan te sturen. Mijn bedoeling is om dan 2x grootlicht hebben per koplamp unit.


Opgelost, zijn splitters voor te krijgen.
Laatst gewijzigd door jupianv50 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
viewtopic.php?t=72878

Volvo XC90 4.4 V8
Volvo V50 D5 Edition II MY2009
Audi A4 B7 2.0 TDI Pro-line 2005
Volkswagen Golf V 2.0 TDI GT Sport 2007
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI ARL 1999
Opel Omega 2.0 DTH 1999
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”