Aux radio aansluiting V50

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Cliff M
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03.01.2021 - 13:27

Haĺlo allemaal,
Ik ben nieuw in de groep, heb een volvo v50 uit 2007, 1,8l
Ik lees veel over het upgraden van de radio, zelf ben ik een enorme muziekfan en het branden van cdtjes is langzaam wel verleden tijd. Ik heb me al behoorlijk ingelezen in het plaatsen van bleutooth of aux ingangen van de standaard radio. Het schijnt nogal moeilijk te zijn. Ik heb zelf wel aardig wat elektrische kennis, maar met name met oldtimers. De standaard radio heeft blijkbaar geen aux ingang, want de goedkope aliexpres stekker werkt niet , bovendien heb ik geen aux of mode knop op het dashboard. Alleen radio of cd. Is er een goedkope manier dit op te lossen, zelf was ik aan het denken om via de print de aansluiting van de cd speler te gebruiken, ipv cd speler of misschien een jongere radio met wel aux te monteren . Vanaf 2008 zouden deze dit wel hebben in v50, maar geen idee of dit kan en of er dan meer aangepast moet worden, heeft hier iemand al ervaring mee???
Gebruikersavatar
jopie123
2nd Gear member
Berichten: 195
Lid geworden op: 03.01.2017 - 15:40

Ik weet niet precies wat jij hebt, mijn v50 van 2006 heeft wel een Aux ingang achter de ‘waterval’, maar ik heb wel performance audio
2006 Volvo v50 2.0d
1985 Volvo 740 GL b230k

Weblog over mijn klusavonturen met de Volvo’s
Gebruikersavatar
kawaman
4th Gear member
Berichten: 927
Lid geworden op: 23.07.2008 - 15:32
Locatie: Apeldoorn

Bij sommige uitvoeringen zit de Aux aansluiting in het bakje onder de armsteun.
Erik

S60 T5 R-design
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”