Startprobleem display uit

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
micV50
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09.10.2018 - 22:59

Beste forum mensen,

Ik heb sinds kort een probleem bij het starten van mijn v50 1.8 benzine uit 2006
Ik ontsluit de auto stap in dashboard is aan stop de sleutel in het contact en draai hem om.. alles uit.
Dit probleem had ik al eerder gehad en als ik spanning van de accu af haal en het er weer op zet is het probleem weg.
Nu had ik het gisteren weer, maar nu hoorde ik een tikkend geluid uit de zekering kast bij de passagiers stoel komen..

Rara wat is hier aan de hand alle hulp meer dan welkom

Ps. Nu moet ik deze aktie, spanning af en weer op soms wel 5 keer doen, dit is niet meer veilig.. en irritant aan het worden
Btw accu nieuw dynamo nieuw.. s nacht staat hij zonder accuspanning uit. Nieuwe batterij in de sleutel…gedaan probleem blijft

Mvg,
Michiel
redracer
4th Gear member
Berichten: 550
Lid geworden op: 13.04.2010 - 20:33

waarschijnlijk contactslot zelf , bekend en veel voorkomend euvel. Zoek anders even op ' contactslot ' .
Zeebas
1st Gear member
Berichten: 41
Lid geworden op: 05.01.2021 - 09:37
Locatie: Rhenen, Nederland

Ik dacht pas hetzelfde te hebben. Auto deed helemaal niks, nergens stroom, alles uit. ANWB laten komen, zat de plus kabel van de accu los?! Vastgedraaid en niks meer aan de hand !
Trotse eigenaar Volvo V50 1.6D S/S 02-2010
micV50
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09.10.2018 - 22:59

Nou van de week laten repareren, nieuw contactslot .. helaas nog steeds het probleem.. draai de sleutel om alles uit, heel soms nog een halve slag start motor.. bij insteken sleutel stuurslot geluid hoorbaar ..
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”