IMG_8365.jpeg
Bumper aangepakt deze keer. Nieuwe bumpersteun links want die was goed verroest. Scheur onder bumper gemaakt, onderkant geschuurd, geplamuurd en gespoten. Gelijk 3mm dik rubber eronder gemaakt zodat verkeersdrempels minder schade opleveren. Rubberslang van koplampwissers afgekoppeld. En afdekdoppen op de plaats van de wissers gemonteerd. Plasticspray, primer, kleur en 2K blanke lak. Wel kleurverschil maar lak bumper is paar decennia oud. Ik vind het strakker, bovendien deden die wissers het meestal niet, maakten niks schoon en oogden rommelig. Heiligschennis deze optie maar ik vind het prima zo. Vragen: ik lees het graag.Bumper met afdekdoppen
- Potosi
- 1st Gear member
Bumper aangepakt deze keer. Nieuwe bumpersteun links want die was goed verroest. Scheur onder bumper gemaakt, onderkant geschuurd, geplamuurd en gespoten. Gelijk 3mm dik rubber eronder gemaakt zodat verkeersdrempels minder schade opleveren. Rubberslang van koplampwissers afgekoppeld. En afdekdoppen op de plaats van de wissers gemonteerd. Plasticspray, primer, kleur en 2K blanke lak. Wel kleurverschil maar lak bumper is paar decennia oud. Ik vind het strakker, bovendien deden die wissers het meestal niet, maakten niks schoon en oogden rommelig. Heiligschennis deze optie maar ik vind het prima zo. Vragen: ik lees het graag.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo C70 coupe 2.4T 2002 automaat. Eerder 480ES, V70 (2x), S80 en nog wat anders.