Hoi beste xc 90 vrienden.
Ik heb zal je zien net voordat we op vakantie gaan een storing met me voor verlichting.
Eerst is er niks aan de hand maar na een klein half uurtje rijden krijg ik een foutmelding en doet me linker voorlamp het niet meer.
Wat zou dat kunnen zijn.
Het gaat hier om xenon verlichting.
Los contact of toch lampje vervangen.
Groetjes Sebastiaan
Storing verlichting
- 1-wiel
- 4th Gear member
Igniter of ballast.
Bij dit type kun je de koplampen makkelijk loshalen,
Igniter en of lamp wisselen met de kant die het wel doet en zien of de storing mee verhuisd…
Bij dit type kun je de koplampen makkelijk loshalen,
Igniter en of lamp wisselen met de kant die het wel doet en zien of de storing mee verhuisd…
V70-d5-2007-6 bak- alle Standkachel start en stop opties......Xc90 remmen rondom… Billstein B6 schokbrekers met Eibach veren …VDD-X3 dongle....S60 koplampsproeiers…Oem Subwoofer....BT Phm module volvocesky. .......ABL-Xenon-koplamp retrofit werkend als af-fabriek...Blis retrofit en nog veel meer...
-
- Starter
Hoi ja klopt is super ja.
Ik heb de klem wat strakker gedaan nu is wel mooi feller en knipper behoorlijk minder.
Je zegt Persies wat ik wou gaan doen.
Morgen gaan we weer rijden dus dan weet ik of de storing terug komt of niet.
Maar gezien dat een lampje geen 10 euro kost.
Wil ik graag weten wat het is.
Dus stel het komt terug dan wisselen we de lampen gaat links stuk dan zit het of in de unit dan moeten we die dus ook gaan wissen om dat te controleren.
Maar gaat rechts stuk dan is het de lamp hem zelf ja.
Donderdag nacht moet ik weer de jaarlijkse rit naar Zwitserland doen dus moet het wel goed zijn.
Hopelijk weten we het dan want de kabel stekker loopt naar die Travo unit die achter op het frame lamp zit.
Vrees ook dat deze niet goedkoop zullen zijn.
Ik heb de klem wat strakker gedaan nu is wel mooi feller en knipper behoorlijk minder.
Je zegt Persies wat ik wou gaan doen.
Morgen gaan we weer rijden dus dan weet ik of de storing terug komt of niet.
Maar gezien dat een lampje geen 10 euro kost.
Wil ik graag weten wat het is.
Dus stel het komt terug dan wisselen we de lampen gaat links stuk dan zit het of in de unit dan moeten we die dus ook gaan wissen om dat te controleren.
Maar gaat rechts stuk dan is het de lamp hem zelf ja.
Donderdag nacht moet ik weer de jaarlijkse rit naar Zwitserland doen dus moet het wel goed zijn.
Hopelijk weten we het dan want de kabel stekker loopt naar die Travo unit die achter op het frame lamp zit.
Vrees ook dat deze niet goedkoop zullen zijn.