Krakende speakers xc40 p8

De volledig elektrische XC40, eerder bekend als Recharge
Plaats reactie
Callie
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 30.01.2021 - 23:58

Beste allen,
Sinds januari mag ik me verplaatsen in een xc 40 p8 die qua rijden prima bevalt. Als muziekliefhebber was het wel een tegenvaller dat de dealer vergeten was de optie parkeerassist voor icm harmen kardon installatie te bestellen. Ivm bijtelling bestelde auto toch gehouden. Vervolgens ontdekte ik dat de 4,usb poorten alleen voor opladen zijn te gebruiken waardoor ik mijn sticks uit vorige auto niet meer kon gebruiken. Snel maar spotify geïnstalleerd wat prima werkt. Echter sinds 2 weken constateer ik regelmatig gekraak via de niet slecht klinkende standaard speakers als ik spottify luister. Ook is het gekraak voorgekomen bij het aangaan van de signalen vd parkassist achter. Bij de radio constateer ik het volgens mij niet zodat het euvel niet bij de speakers lijkt te liggen.

Lang verhaal over mijn audio ervaring in de p8. Mijn vraag aan het forum is of er meerdere p8/polestar rijders zijn die gekraak horen over de speakers. Ik hoop wel een oplossing hiervoor te vinden. Zal me ook tot de dealer wenden die me nog wel zal kennen vd verkeerde bestelling.

Groet patrick
Gebruikersavatar
Sjaaktrekhaak
2nd Gear member
Berichten: 114
Lid geworden op: 23.07.2020 - 16:54

Heb je Spotify op de hoogste streaming kwaliteit staan? Of ervaar je het ook tijdens DAB?

Volvo XC40 T5 Recharge
Volvo V40 T4
Volvo S40 T5
Callie
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 30.01.2021 - 23:58

Ik had had spotify op hoogste kwaliteit staan maar vanwege het kraken op automatisch gezet echter probleem blijft. Radio staat op DAB+. Zal spotify ook nog lager zetten. Dacht er ook aan om spotify er af te halen en opnieuw te installeren.
Callie
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 30.01.2021 - 23:58

Probleem is opgelost. Heb de multimedia gereset en daarna was het voorbij, klinkt nu weer prima zonder gekraak.
Gebruikersavatar
mees
6th Gear member
Berichten: 2888
Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Uh, hoe reset je multimedia?
Sracovlov
2nd Gear member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07.12.2019 - 10:13

mees schreef: 13.05.2021 - 03:29 Uh, hoe reset je multimedia?
Android systeem reset je door de home knop minimaal 20 seconden ingedrukt te houden.
Plaats reactie

Terug naar “EX40”