XC40 met een motor minder

De volledig elektrische XC40, eerder bekend als Recharge
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40460
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Dat de Volvo XC40 een aantrekkelijke auto is, blijkt wel uit de verkoopcijfers. Van alle 18.420 nieuwe Volvo’s die op Nederlands kenteken gezet zijn, was ruim de helft (9.734 stuks = 53%) een XC40. In tegenstelling tot andere automerken verkocht Volvo niet alleen maar EV’s (elektrische auto’s), genaamd Volvo XC40 Recharge Twin. Dit model is in de Top-5 van elektrische autoverkopen niet terug te vinden. Misschien is dat wel de aanleiding geweest van de introductie van de nieuwe Volvo XC40 Recharge, maar dan zonder Twin. Dat is een volledig elektrische XC40, maar dan zonder elektromotor op de achteras én met een kleiner accupakket. Dat tezamen scheelt ongeveer 10.000 euro in aanschafprijs. Is dit model de moeite waard?

Volvo XC40 zonder Twin vanaf 45.995 euro
De volledige elektrische Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric P8 (ze moeten toch iets aan die typeaanduiding doen, wat trouwens in de toekomst ook zal gebeuren) is vanaf heden ook te krijgen als eenmotorige versie met alleen voorwielaandrijving. Vanaf 1 september is hij online te bestellen. Vanaf dat moment kun je er ook meer informatie over vinden. Maar je leest het nu alvast hier.

Het hele verhaal lees je in Dagelijks Auto.nl

https://www.dagelijksauto.nl/autonieuws ... goedkoper/
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
Frits V70
5th Gear member
Berichten: 1202
Lid geworden op: 15.08.2014 - 19:49
Locatie: Groningen

Ik kon niet terug lezen hoeveel van deze auto's zakelijk aangeschaft en gereden worden. Prive allemaal nog best onbereikbaar lijkt mij, wellicht wel redelijk in prive lease te doen?
Van:
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5 (2008),
XC60 D3 (2011)
naar:
XC70 D4 (5 cil 400 >>> 480Nm) (2014)
en:
Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Hirsch
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Frits V70 schreef: 07.07.2021 - 13:44 Ik kon niet terug lezen hoeveel van deze auto's zakelijk aangeschaft en gereden worden. Prive allemaal nog best onbereikbaar lijkt mij, wellicht wel redelijk in prive lease te doen?
Er rijden nu ruim 3500 P8-en in NL rond waarbij de bulk inderdaad lease is ( of care by Volvo). Ik heb ‘m privé aangeschaft.
Tegenover de vrij hoge aanschafprijs staan lage operationele kosten: (geen wegenbelasting, weinig onderhoud en lage verbruikskosten) plus een enorme dosis rijplezier met 408 pk en 660 nm 4 wiel aandrijving.
Dat zou ik missen in de versie met een motor en fwd. Hoeveel is iets je waard? Een P8 is niet veel duurder dan een t5 AWD was.
C40 Ultimate Twin
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

Ben schreef: 07.07.2021 - 13:22 Dat de Volvo XC40 een aantrekkelijke auto is, blijkt wel uit de verkoopcijfers.
Tja, ik werd daar in het begin gelijk op getorpedeerd, toen ik het topic opende over: "Verkoopcijfers van de XC 40" (wat later veranderd is in: "Registratiecijfers van de XC 40". Maar ik spreek nog steeds liever over verkoopcijfers, dan over registratie cijfers..... ;) Ik ben echter wél benieuwd wat het aandeel is van de T2 in de totale verkoopcijfers. ik heb sterk de indruk, dat met de introductie van de T2 door Volvo, (met tijdelijk gratis automaat) de drempel duidelijk verlaagd is voor veel mensen, die anders nóóit een nieuwe Volvo hadden kunnen aanschaffen.(mensen zoals ik..) :lol: Maar nu is opnieuw de drempel verlaagd, met een goedkopere (meer bereikbare) elektrische versie van de XC 40. Dat is goed nieuws, als we tóch eens die overstap moeten maken.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3382
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Frits V70 schreef: 07.07.2021 - 13:44 Ik kon niet terug lezen hoeveel van deze auto's zakelijk aangeschaft en gereden worden. Prive allemaal nog best onbereikbaar lijkt mij, wellicht wel redelijk in prive lease te doen?
Tenzij je een auto nieuw koopt en op rijdt (dat laatste is erg lastig bij een Volvo), is een auto nieuw aanschaffen een kostbaar avontuur voor de particulier. Een auto van 1 jaar oud is meestal ook nog als nieuw en een stuk goedkoper in aanschaf. Dus logisch dat de bulk zakelijk nieuw wordt aangeschaft.

Wijzelf hebben de auto van mijn vrouw in 2008 nieuw gekocht en rijden er nog steeds mee. De afschrijving zit nu zo op ongeveer op 100 euro per maand. Dat ga ik met mijn XC70 die 2e hands is gekocht nooit halen. Maar eerlijk gezegd zouden we dat niet snel weer zo doen.

Terug on topic:
- 50% van alle verkopen XC40 -> deze auto wordt dus een iconische Volvo, in elk geval voor de NL markt.
- met een prijs beneden de 50k voor een EV met 1500kg trekgewicht gaat de XC40 (wederom) een verkoopknaller worden.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Hans Eilander schreef: 08.07.2021 - 10:29
Ben schreef: 07.07.2021 - 13:22 Dat de Volvo XC40 een aantrekkelijke auto is, blijkt wel uit de verkoopcijfers.
Tja, ik werd daar in het begin gelijk op getorpedeerd, toen ik het topic opende over: "Verkoopcijfers van de XC 40" (wat later veranderd is in: "Registratiecijfers van de XC 40". Maar ik spreek nog steeds liever over verkoopcijfers, dan over registratie cijfers..... ;) Ik ben echter wél benieuwd wat het aandeel is van de T2 in de totale verkoopcijfers. ik heb sterk de indruk, dat met de introductie van de T2 door Volvo, (met tijdelijk gratis automaat) de drempel duidelijk verlaagd is voor veel mensen, die anders nóóit een nieuwe Volvo hadden kunnen aanschaffen.(mensen zoals ik..) :lol: Maar nu is opnieuw de drempel verlaagd, met een goedkopere (meer bereikbare) elektrische versie van de XC 40. Dat is goed nieuws, als we tóch eens die overstap moeten maken.
Ik heb die stap willens en wetens willen maken omdat ik de 30(?) elektrische kilometers van mijn vorige Volvo ( hybride) de lekkerste vond. Als er een hybride zou bestaan met een elektrische range van 90 km was ik daar waarschijnlijk wel voor gegaan, maar die bestaan niet.
Dus helemaal elektrisch werd het!. Ik heb ‘m nu een halfjaartje en ben erg tevreden. De range is voldoende en het laden gaat prima. Het enige probleem is het vinden van de juiste laadpaal onderweg. Niet dat die er niet in voldoende aantallen zijn, - het barst er van in NL- maar Google Maps maakt er wat vinden daarvan betreft een bende van... het stuurt je naar een lader waar je 3 of 4 uur zou moeten staan in plaats van een snellader een kilometer verderop waar je in 10 minuten voldoende hebt geladen om weer thuis te komen.
Op de Polestar 2 is een app van ABRP te downloaden die heel intelligent laadplannen maakt. Volvo laat die app idioot genoeg niet toe - het resultaat is dat je met je telefoon in een ander programma moet gaan zoeken en dat adres dan in Maps moet overzetten.

Ik heb dit (en met mij vele anderen) al meermaals aan Volvo gemeld - maar er gebeurt tot op heden niets. Ik zou als ik Volvo was denken: “onze toekomst is elektrisch” (de slogan van Volvo) ....... regel het ofwel met Google ofwel tot het opgelost is zolang met ABRP ..... maar doe wat.....dit irriteert mateloos.,

Dat klinkt negatief, ik weet het en dat is doodzonde want voor de rest is Maps een geweldig navigatiesysteem wat altijd actueel is, zowel qua kaarten als qua verkeer, wat je alternatieve routes laat zien, wat met spraak super eenvoudig is te bedienen (zelfs met hele vage opdrachten werkt het) en wat perfecte aanwijzingen geeft om van A naar B te komen en je ook nog waarschuwt dat het adres waar je heen rijdt misschien wel gesloten zal zijn tegen de tijd dat je er bent. .geweldig, echt waar! Maar voor het inplannen van een route met een geschikte laadstop is het in zijn huidige uitvoering helaas minder geschikt.
C40 Ultimate Twin
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

Vanmorgen kreeg ik een nieuws melding van Autoweek, over ervaring de XC 40 P8. Deze beste man was in 7 maanden al 11x in de garage geweest. Het OTA systeem werkte niet, en nog vele andere zaken die hij negatief belichtte. Ook klaagde hij over de traagheid van het opladen thuis (in 12u maar 30%) enz. En de magere laadmogelijkheden onderweg. Als je alle nieuwtjes wil hebben over de XC 40 bij Autoweek, krijg je die (na aanmelding) met regelmaat toegestuurd. Hij zou iig nooit geen P8 meer kopen. Ik ben blij voor je (@mga1600) dat jij zeer tevreden bent over je mooie P8. (op enkele kleine details na) ;)
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

DB200 schreef: 08.07.2021 - 11:19 Tenzij je een auto nieuw koopt en op rijdt (dat laatste is erg lastig bij een Volvo), is een auto nieuw aanschaffen een kostbaar avontuur voor de particulier. Een auto van 1 jaar oud is meestal ook nog als nieuw en een stuk goedkoper in aanschaf. Dus logisch dat de bulk zakelijk nieuw wordt aangeschaft.
En zó heb ik dat nu ook in gedachten. Ik heb deze T2 (mijn eerste Volvo ooit) nieuw gekocht, met het oogmerk deze waarschijnlijk op te rijden. Zo lang als ik kan, en mag rijden. Een jonge gebruikte XC 40 (T3 tot T5) is in de regel meestal nóg duurder, dan een nieuwe T2. Dát is dus de reden, dat ik voor een nieuwe T2 ben gegaan, die ik dan zelf met enkele opties en kleur kan aankleden, zo ik dat graag wil. Is de XC 40 eenmaal gekocht, is het rijden en het verbruik, meestal wat kosten betreft, gelijk aan auto,s van andere merken. Dus in eerste instantie, is de aanschaf voor een particulier het cruciale punt. En dát snapt Volvo. Kijk maar hoe de verkoopcijfers van de XC 40 omhoog geschoten zijn. :)
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Hans Eilander schreef: 08.07.2021 - 12:07 Vanmorgen kreeg ik een nieuws melding van Autoweek, over ervaring de XC 40 P8. Deze beste man was in 7 maanden al 11x in de garage geweest. Het OTA systeem werkte niet, en nog vele andere zaken die hij negatief belichtte. Ook klaagde hij over de traagheid van het opladen thuis (in 12u maar 30%) enz. En de magere laadmogelijkheden onderweg. Als je alle nieuwtjes wil hebben over de XC 40 bij Autoweek, krijg je die (na aanmelding) met regelmaat toegestuurd. Hij zou iig nooit geen P8 meer kopen. Ik ben blij voor je (@mga1600) dat jij zeer tevreden bent over je mooie P8. (op enkele kleine details na) ;)

Dat OTA gedoe ligt al lang achterna ons, dat werkt nu goed. Thuis laden gaat als een speer, daar lees ik op het andere forum ook nooit wat negatiefs over. 11kwh betekent zoveel als 50-55 km/ h bijladen. Dat is sneller dan bijvoorbeeld de ID4 etc. Dat is dus ofwel een exemplarisch probleem of een probleem van zijn laadinrichting - ofwel een menselijk probleem (dat hij de laadstroom te laag heeft ingesteld in de auto).

Zeker, er zijn problemen geweest, die zijn opgelost en de auto is na de updates die er geweest zijn zuiniger geworden, hij laadt beter en sneller en er zijn al diverse functies bijgekomen.
Er is zoals je wellicht weet een platform door Volvo opgericht waar de P8 rijders hun grieven op kwijt konden. Je zag een grote overlap in punten maar die worden wel steeds verder opgeruimd.
Er zijn een paar mensen die op dat platform die ontevreden zijn, maar dat ligt meer vaker aan het feit dat ze een EV hebben gekozen vanwege de lage bijtelling en zich niet georiënteerd hadden op het feit dat je et zo’n ding je anders moet instellen : meer vooruit plannen en niet zoals een diesel 1000 km voort kunnen op een tankje En zeikers hou je altijd.....
Het gros van de mensen is daarentegen wel tevreden en wacht de volgende verbeter updates af.....
C40 Ultimate Twin
Gebruikersavatar
TonH53
6th Gear member
Berichten: 3116
Lid geworden op: 20.02.2018 - 09:14

mga1600 schreef: 08.07.2021 - 12:24 Het gros van de mensen is daarentegen wel tevreden en wacht de volgende verbeter updates af.....
Helemaal mee eens. Nog niet perfect, maar ik zou niet willen ruilen met welk alternatief dan ook.
1989 440 XV-87-GX
1992 440 FX-TJ-03
2000 S40 15-GB-LL
2005 S60 69-PX-NH
2013 V40 Cross Country 87-ZXR-5
2018 XC40 T4 Inscription SR-297-G
2019 V40 T3 R-Design Geartronic Polar+ Sport + Parkeerverwarming
2021 XC40 P8 met (bijna) alle opties
Gebruikersavatar
NielsPHEV
7th Gear member
Berichten: 5096
Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13

mga1600 schreef: 08.07.2021 - 11:40 [

Ik heb die stap willens en wetens willen maken omdat ik de 30(?) elektrische kilometers van mijn vorige Volvo ( hybride) de lekkerste vond. Als er een hybride zou bestaan met een elektrische range van 90 km was ik daar waarschijnlijk wel voor gegaan, maar die bestaan niet.
Dus helemaal elektrisch werd het!. Ik heb ‘m nu een halfjaartje en ben erg tevreden. De range is voldoende en het laden gaat prima. Het enige probleem is het vinden van de juiste laadpaal onderweg. Niet dat die er niet in voldoende aantallen zijn, - het barst er van in NL- maar Google Maps maakt er wat vinden daarvan betreft een bende van... het stuurt je naar een lader waar je 3 of 4 uur zou moeten staan in plaats van een snellader een kilometer verderop waar je in 10 minuten voldoende hebt geladen om weer thuis te komen.
Op de Polestar 2 is een app van ABRP te downloaden die heel intelligent laadplannen maakt. Volvo laat die app idioot genoeg niet toe - het resultaat is dat je met je telefoon in een ander programma moet gaan zoeken en dat adres dan in Maps moet overzetten.

Ik heb dit (en met mij vele anderen) al meermaals aan Volvo gemeld - maar er gebeurt tot op heden niets. Ik zou als ik Volvo was denken: “onze toekomst is elektrisch” (de slogan van Volvo) ....... regel het ofwel met Google ofwel tot het opgelost is zolang met ABRP ..... maar doe wat.....dit irriteert mateloos.,

Dat klinkt negatief, ik weet het en dat is doodzonde want voor de rest is Maps een geweldig navigatiesysteem wat altijd actueel is, zowel qua kaarten als qua verkeer, wat je alternatieve routes laat zien, wat met spraak super eenvoudig is te bedienen (zelfs met hele vage opdrachten werkt het) en wat perfecte aanwijzingen geeft om van A naar B te komen en je ook nog waarschuwt dat het adres waar je heen rijdt misschien wel gesloten zal zijn tegen de tijd dat je er bent. .geweldig, echt waar! Maar voor het inplannen van een route met een geschikte laadstop is het in zijn huidige uitvoering helaas minder geschikt.
Volgens mij bestaat een hybride die 90 km haalt inmiddels wel, De meest recente X5 545e heeft een groter accu pakket en zou dat moeten kunnen halen
Gebruikersavatar
V480-S60
8th Gear member
Berichten: 19427
Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
Locatie: La Grande Verriere

In "eigen huis", bij Lynk&Co geven ze inmiddels ruim 70 km op. Veel bereikbaarder dan een X5 545e
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)

XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20410
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Die X5 is de helft zwaarder dan een 40 ... Niet dat zoiets erg is maar uitstootvrij rijden in een bebouwde omgeving kan met beide auto's.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
RoaldH
6th Gear member
Berichten: 3919
Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
Locatie: Utrecht

NielsPHEV schreef: 09.07.2021 - 14:53
mga1600 schreef: 08.07.2021 - 11:40 [

Ik heb die stap willens en wetens willen maken omdat ik de 30(?) elektrische kilometers van mijn vorige Volvo ( hybride) de lekkerste vond. Als er een hybride zou bestaan met een elektrische range van 90 km was ik daar waarschijnlijk wel voor gegaan, maar die bestaan niet.
Dus helemaal elektrisch werd het!. Ik heb ‘m nu een halfjaartje en ben erg tevreden. De range is voldoende en het laden gaat prima. Het enige probleem is het vinden van de juiste laadpaal onderweg. Niet dat die er niet in voldoende aantallen zijn, - het barst er van in NL- maar Google Maps maakt er wat vinden daarvan betreft een bende van... het stuurt je naar een lader waar je 3 of 4 uur zou moeten staan in plaats van een snellader een kilometer verderop waar je in 10 minuten voldoende hebt geladen om weer thuis te komen.
Op de Polestar 2 is een app van ABRP te downloaden die heel intelligent laadplannen maakt. Volvo laat die app idioot genoeg niet toe - het resultaat is dat je met je telefoon in een ander programma moet gaan zoeken en dat adres dan in Maps moet overzetten.

Ik heb dit (en met mij vele anderen) al meermaals aan Volvo gemeld - maar er gebeurt tot op heden niets. Ik zou als ik Volvo was denken: “onze toekomst is elektrisch” (de slogan van Volvo) ....... regel het ofwel met Google ofwel tot het opgelost is zolang met ABRP ..... maar doe wat.....dit irriteert mateloos.,

Dat klinkt negatief, ik weet het en dat is doodzonde want voor de rest is Maps een geweldig navigatiesysteem wat altijd actueel is, zowel qua kaarten als qua verkeer, wat je alternatieve routes laat zien, wat met spraak super eenvoudig is te bedienen (zelfs met hele vage opdrachten werkt het) en wat perfecte aanwijzingen geeft om van A naar B te komen en je ook nog waarschuwt dat het adres waar je heen rijdt misschien wel gesloten zal zijn tegen de tijd dat je er bent. .geweldig, echt waar! Maar voor het inplannen van een route met een geschikte laadstop is het in zijn huidige uitvoering helaas minder geschikt.
Volgens mij bestaat een hybride die 90 km haalt inmiddels wel, De meest recente X5 545e heeft een groter accu pakket en zou dat moeten kunnen halen
En de Polestar 1...
2024 Polestar 2 BST 230 Nebula MY24 (in bestelling)
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
Gebruikersavatar
henkchroom
3rd Gear member
Berichten: 358
Lid geworden op: 09.01.2014 - 21:58
Contacteer:

Vanavond de laatste update OTA geïnstalleerd. Waar ik waarschijnlijk niet zo blij mee ben is het volgende: (citaat van de Volvo-site)

Wijzigingen aan de Pilot Assist.
Het wisselen tussen de verschillende standen van de Pilot Assist (met of zonder stuurhulp) is verplaatst naar het middendisplay. De standaardinstelling is Pilot Assist met stuurhulp. Dit kan worden gewijzigd op de instellingenpagina. Pilot Assist, snelheidsinstellingen en afstand tot voorligger kunnen nog steeds op het stuurwiel worden geactiveerd. De pictogrammen voor Pilot Assist en bestuurdershulp zijn bijgewerkt op het bestuurdersdisplay en het middendisplay.

Ik wissel vaak tussen wel of geen stuurhulp, en dit lijkt mij geen vooruitgang.
Morgen maar eens kijken hoe het eruit ziet.
Gebruikersavatar
Dibadro
2nd Gear member
Berichten: 119
Lid geworden op: 17.12.2012 - 15:26

henkchroom schreef: 27.07.2021 - 21:11 Vanavond de laatste update OTA geïnstalleerd. Waar ik waarschijnlijk niet zo blij mee ben is het volgende: (citaat van de Volvo-site)

Wijzigingen aan de Pilot Assist.
Het wisselen tussen de verschillende standen van de Pilot Assist (met of zonder stuurhulp) is verplaatst naar het middendisplay. De standaardinstelling is Pilot Assist met stuurhulp. Dit kan worden gewijzigd op de instellingenpagina. Pilot Assist, snelheidsinstellingen en afstand tot voorligger kunnen nog steeds op het stuurwiel worden geactiveerd. De pictogrammen voor Pilot Assist en bestuurdershulp zijn bijgewerkt op het bestuurdersdisplay en het middendisplay.

Ik wissel vaak tussen wel of geen stuurhulp, en dit lijkt mij geen vooruitgang.
Morgen maar eens kijken hoe het eruit ziet.
Inderdaad, lijkt me geen vooruitgang, wissel ook regelmatig tussen wel of geen stuurhulp.
Dus zal het er niet Volvo (lees Veiliger) op worden.
Benieuw wat je bevinden zijn.
XC40 P6 Pro - Onyx Black- 20" - Nubuck Textiel - Trekhaak - Dakspoiler
Vorige: XC40 T4 Geartronic Inscription, Pine Grey metallic - Full option.
V40 D2 Summum - Introline - Stoel+voorruitverwarming - Misty Bleu - P120 - S40 Edition 2 - Barents Blue, 3 x VW Bora
Gebruikersavatar
henkchroom
3rd Gear member
Berichten: 358
Lid geworden op: 09.01.2014 - 21:58
Contacteer:

Helaas is het inderdaad nu zo dat het wisselen tussen wel of geen stuurhulp verstopt zit in de instellingen. Hier ben ik niet blij mee.
Wel is nu onder in de bestuurdersdisplay bij ingeschakelde pilotassist altijd de afstandsinstelling te zien.
Gebruikersavatar
Dibadro
2nd Gear member
Berichten: 119
Lid geworden op: 17.12.2012 - 15:26

henkchroom schreef: 28.07.2021 - 07:27 Helaas is het inderdaad nu zo dat het wisselen tussen wel of geen stuurhulp verstopt zit in de instellingen. Hier ben ik niet blij mee.
Wel is nu onder in de bestuurdersdisplay bij ingeschakelde pilotassist altijd de afstandsinstelling te zien.
"Zucht" jammer....... Maar vaak komt alles van vroeger weer terug.
XC40 P6 Pro - Onyx Black- 20" - Nubuck Textiel - Trekhaak - Dakspoiler
Vorige: XC40 T4 Geartronic Inscription, Pine Grey metallic - Full option.
V40 D2 Summum - Introline - Stoel+voorruitverwarming - Misty Bleu - P120 - S40 Edition 2 - Barents Blue, 3 x VW Bora
Plaats reactie

Terug naar “EX40”