Met de Volvo app kan ik een route in Google Maps maken. Dat is handig want voordat ik vertrek kan ik dat al doen. Maar hoe krijg ik de route naar de EX40? Ik zie in de Volvo app geen mogelijkheid om de route naar de auto te sturen. Ook verschijnt de route niet automatisch in Google Maps in de auto. Wat is dan het nut van een route maken in de Volvo app? Of mis ik wat?
(Volvo app heb ik op Apple iPhone)
Navigatie met de Volvo App
- paul_b
- 1st Gear member
Hallo,
Ik doe 't volgende:
- ik zoek in Google Maps op mijn telefoon, tablet of PC (al dan niet door tussenkomst van de Volvo app) de locatie waar je naartoe wilt
- ik sla deze "locatie" op in de map:"wil ik heen"
- in de auto open ik de map "wil ik heen", kies de locatie en start de navigatie
Je kunt in Google maps de "route" ook opslaan.
Die worden zichtbaar in de map "opgeslagen reizen"
Google maps laat in de auto deze map echter niet zien.
Ook niet de mappen die je zelf aanmaakt in Google Maps in je telefoon, tablet of PC, vandaar dat ik de standaard mappen gebruik (o.a. "wil ik heen"}
Ik vind dit prettig werken.
Eens in de zoveel tijd gooi ik wat locaties uit de map, om 't overzichtelijk te houden.
Succes.
Ik doe 't volgende:
- ik zoek in Google Maps op mijn telefoon, tablet of PC (al dan niet door tussenkomst van de Volvo app) de locatie waar je naartoe wilt
- ik sla deze "locatie" op in de map:"wil ik heen"
- in de auto open ik de map "wil ik heen", kies de locatie en start de navigatie
Je kunt in Google maps de "route" ook opslaan.
Die worden zichtbaar in de map "opgeslagen reizen"
Google maps laat in de auto deze map echter niet zien.
Ook niet de mappen die je zelf aanmaakt in Google Maps in je telefoon, tablet of PC, vandaar dat ik de standaard mappen gebruik (o.a. "wil ik heen"}
Ik vind dit prettig werken.
Eens in de zoveel tijd gooi ik wat locaties uit de map, om 't overzichtelijk te houden.
Succes.
XC40 Recharge ER Ultimate | 2023W17 | Vapour grey metallic | Tailored Wool Blend Charcoal
Midnight Zinc | Extra getint glas achter | Pixel led koplampen | Trekhaak
Midnight Zinc | Extra getint glas achter | Pixel led koplampen | Trekhaak