What The App ...?

De XC90 wordt na 12 jaar vervangen door de nieuwe XC90
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Overtoom
2nd Gear member
Berichten: 108
Lid geworden op: 20.10.2016 - 16:07

Mijn XC90 (2016) wordt elk jaar in oktober onderhouden (dealer) en die verlengt dan meteen het service-abonnement. Daar hoort dan ook het abonnement op de "Volvo Cars" - app bij.

Een van de features van die App is dat je zo'n twee maanden VOOR de afloopdatum van dat abonnement ELKE DAG een waarschuwing krijgt dat je abonnement verloopt (zowel in de app als in de auto) en dat je contact moet zoeken met je dealer. Nu heb ik al een paar weken geleden een onderhoudsafspraak gemaakt en ik val de dealer dus niet graag lastig met deze irritante meldingen, maar ik moet OOK IEDERE DAG inloggen bij de app, anders werkt hij niet.

Wie kent dit probleem en heeft eventueel een workaroud. Ik heb geen zin om voor die anderhalve maand (die nog resteren) mijn abonnement betaald te verlengen alleen om die irritatie kwijt te raken. En het is ook vervelend dat ik de dealer hiermee moet lastig vallen.

Het is een XC90 uit 2016.
Na 30 jaar weer een Volvo. Toen een 345GL (een oudje), sinds 2016 een XC90 en vanaf januari 2024 een XC60. Kan niet wachten op de EX60 ...
Gebruikersavatar
Gouwe
6th Gear member
Berichten: 4536
Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44

Volvo Assistance en Volvo on-call zijn twee verschillende dingen. De eerste krijg je gratis bij jaarlijks onderhoud. On-call is na 3 jaar een betaalde dienst. Dus contact opnemen met de dealer en betalen. Waarom zou je de dealer niet willen lastigvallen, die is er toch voor om je te helpen? Bovendien kan hij het op afstand voor je regelen als er iets mis is met het abonnement. Een workaround is de app de komende maand niet gebruiken.
Online je abo bij on call verlengen voor 1 of 2 jaar kan ook, bijvoorbeeld hier: https://www.vstore.nl/volvo-on-call-abo ... erlenging/
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Plaats reactie

Terug naar “XC90 vanaf MY2015”