Polestar upgrade Xc90 T8

In dit board alles over alle Volvo's met Polestar tuning, zowel af fabriek als naderhand getuned.
Plaats reactie
trim
2nd Gear member
Berichten: 128
Lid geworden op: 14.03.2016 - 21:28

Goedendag, ik rij in een 2016 Xc90 T8.

Heeft iemand ervaring met een polestar upgrade op deze auto?
Het aantal pk’s erbij zijn niet schokkend (14) maar blijkbaar is het sturen en schakelen ook aangepakt .
Mijn auto heeft overigens geen luchtvering dus daar valt niks te halen.
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Mijn (tweede hands aangeschafte) XC90T8 had het al toen ik me kocht. Ik weet dus niet hoe het zonder deze upgrade was, maar in rijmodus ‘Polestar engineered’ was het echt een beest met een enorme trekkracht. Ik denk dat er in die modus ook iets met het motorgeluid was gedaan want hij ging ook anders klinken.
Ik spreek in de verleden tijd omdat ik de auto niet meer in mijn bezit heb (maar ik vind het een heerlijke auto!).
C40 Ultimate Twin
trim
2nd Gear member
Berichten: 128
Lid geworden op: 14.03.2016 - 21:28

Dat klinkt goed.

Ik heb een filmpje kunnen vinden op YouTube . De beste Man was erg enthousiast ;-)
Maar goed, op zich heeft de auto sowieso behoorlijk power.
Gebruikersavatar
Gouwe
6th Gear member
Berichten: 4536
Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44

Zelfde hier als MGA1600. Zit er bij mij ook al in/op toen ik de auto kocht. Mijn ervaring met Polestar in het algemeen is dat de driveablility (sorry heb er geen NL woord voor) in zijn geheel nog plezieriger wordt. Zeker bij de GT6 bakken werd de automaat veel alerter. Wat ik me van de D5 en D6 no kan herinneren is dat de koppelkromme meer een vlakke lijn werd in plaats van een berg. Bij de T8 kan ik geen grafiek ontdekken op de site van Polestar. Maar loopt de kortingsactie niet a.s. maandag af?
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Polestar tuning”