Nu heb ik de Volvo Car app voor Android op mijn telefoon geïnstalleerd, een Volvo ID aangemaakt en de VIN van onze auto ingevoerd. So far so good.
Maar... ik krijg helemaal geen mogelijkheden in die app. Er is daar niets te doen.
Ik heb inmiddels al heel wat af ge-Googled vandaag, maar ik kom er nog niet helemaal uit. Veel informatie die ik vind is ook oud en verwijst naar een Volvo On Call app die niet meer lijkt te bestaan. Vandaar dit bericht hier op dit forum met mijn beginnersvragen.
- Klopt het dat we een abonnement moeten afsluiten om op afstand naar de status van de auto te kunnen kijken en al die andere mooie dingen waarover ik gelezen heb op afstand te doen?
- En als we daarvoor inderdaad zo'n abonnement nodig hebben, kan dat dan echt alleen via een Volvo dealer geregeld worden?
- Als mijn man en ik allebei willen kunnen werken met die app, moeten we dan ieder een eigen Volvo ID hebben? Of is het handiger 2 telefoons te koppelen met één Volvo ID?