Polestar 2 App

Dit board is exclusief voor het merk POLESTAR.
Polestar hoort bij de GEELY groep maar is geen eigendom vqn VOLVO AB
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dan_nu_een_polestar
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:48

Sinds de laatste update P2116.5 zou de Polestar 2 app mogelijkheden moeten bieden voor het bedienen van de portiersloten, de klimaatregeling en zou je de status van de accu moeten kunnen zien.
Wat zijn jullie ervaringen met de app sinds deze update?
Gebruikersavatar
dan_nu_een_polestar
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:48

Ik trap 'm zelf meteen maar af ...

1) Ik zie geen %-status van de accu. Die is helemaal grijs zonder een percentage erbij. Wel krijg ik de melding: "Gegevensuitwisseling is uitgeschakeld voor accu. Gebruik het touchscreen in de auto om deze instelling te wijzigen."

2) De portieren kunnen via d app inderdaad op slot en van het slot af, maar dat kon ik met de knopjes op de sleutel ook al. Heel veel meerwaarde zie ik hier niet.

3) Als ik op de Klimaat-knop druk, dan krijg ik de melding: "Gegevensuitwisseling is uitgeschakeld voor klimaat. Gebruik het touchscreen in de auto om deze instelling te wijzigen."

Waar ik nu al diverse keren tegenaan ben gelopen, is dat Polestar wel zegt 'wat' je moet doen, maar niet 'hoe' je dat vervolgens precies moet doen. Waar precies kan ik de gegevensuitwisseling inschakelen voor accu en klimaat? Ik ben voor mijn gevoel door alle menu's heen geakkerd, maar heb niets gevonden. Dit schiet niet echt op.

Kan iemand me hier verder helpen?
Gebruikersavatar
liquid_force
6th Gear member
Berichten: 4695
Lid geworden op: 12.11.2005 - 19:18
Locatie: Zürich

deze video geeft misschien inzicht?

https://www.polestar.com/us/get-to-know ... oard-tech/
Gebruikersavatar
Autowina
3rd Gear member
Berichten: 336
Lid geworden op: 08.07.2013 - 08:51
Locatie: Groningen

De app werkt pas na de laatste update van de auto. De uitrol hiervan is tijdelijk gepauzeerd. Ik heb de app dus ook nog niet werkend en kan nog geen ervaringen delen.
2013: V60 Pih Ember Black, Beechwood sportst., Conn. Touch, Prem. audio, Winter Line, Hybr. Techn. Line, Snelh. afh. stuurbekr., Sadia &
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
Gebruikersavatar
dan_nu_een_polestar
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:48

liquid_force schreef: 12.05.2021 - 16:10 deze video geeft misschien inzicht?

https://www.polestar.com/us/get-to-know ... oard-tech/
Nee, helaas niet.
Ik moet kennelijk de privacy-instellingen aanpassen, maar dat kan niet. Alles in het menu is grijs gemaakt.
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Bij de P8 moet je inderdaad eerst de april
Update hebben, dan linken en vervolgens een etmaal of meer wachten tot het werkt.
C40 Ultimate Twin
Gebruikersavatar
dan_nu_een_polestar
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:48

Probleem was opgelost nadat ik opnieuw had ingelogd op mijn Polestar-account. Toen ik de privacy settings wel aanpassen en nu werkt de app ook naar behoren.
Gebruikersavatar
Polestar-Fanatic
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 02.10.2020 - 22:59

De P1 heeft een App genaamt 'Digital Key' waardoor de P1 je smartphone herkent en het zelfde werkt als Keyless Entry maar dan met je smartphone ipv sleutel. Dit zou toch ook al op de P2 zitten, of is dat dit? Want de P1 maakt daarvoor gebruik van een aparte App.

https://support.polestar.com/uk/polesta ... gital-Key/
Plaats reactie

Terug naar “Polestar”