OrBit gebruik om aanpassingen te doen aan de auto.

Plaats reactie
V60Driver
3rd Gear member

Beste Forumers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een V60 T8 MY2023. Een heerlijke auto en ook het Google systeem bevalt me goed. Waar ik echter de kriebels van krijg zijn de EU regels mbt de maximum snelheid.
Deze auto is uitgerust met het Road Sign Information system. Hij leest bepaalde verkeersborden waar we langs rijden. Had mijn vorige V60 ook en heb dat altijd wel prettig gevonden. Zo ook in deze auto. Echter zit er nu een koppeling aan vast dat die snelheidsborden gaan knipperen als ik te hard rijd.
Ja ik weet dat er nu een aantal fatsoen’s rakkers iets zullen zeggen dat je niet te hard moet rijden. Maar laat dat aub achterwege.

Helaas kan je in het Google systeem veel minder naar je hand zetten als in Sensus. Maar ik zou graag dat geknipper uit willen zetten. En dat is niet mogelijk zonder externe hulp. Heeft iemand ervaring met het OrBit systeem om aanpassingen te doen aan je auto. Ik snap dat als je iets wijzigt je garantie een dingetje kan worden. Maar het OrBit systeem heeft een default knop om direct naar de fabrieksinstellingen te gaan. Wel zo gemakkelijk voor de jaarlijkse beurt bij de dealer mbt software updates. Zijn er leden die ervaring hebben met dit systeem? Graag hoor ik of deze (knipperfunktie) uitgeschakeld kan worden met het OrBit systeem?

PS ik heb gezocht over het OrBit systeem maar niet direct een link gevonden hier. Dus sorry als ik in herhaling val of het niet juist heb gepost in dit (hoofdstuk).
arnoud
8th Gear member

De meeste informatie zul je waarschijnlijk vinden op de Amerikaanse swedespeed.com forums. Daar zitten de meeste software freubelaars...
XC60 T6 AWD Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”