Nog een V60 T8 besteld

JoopXC
2nd Gear member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07.05.2012 - 22:59

Voodoo077 schreef: @ Teebee ... op de site van Volvo gisteren zitten surfen en de verschillende mogelijkheden voor banden bekeken.
Ze bieden sommige velgen met 3 banden: Continental, Nokian en Pirelli ... en er staat duidelijk bij dat de Nokian niet geschikt zijn voor de Twin Engine:
https://www.volvocars.com/nl-be/accesso ... -cut-black
Dat is wat mijn bandencentrale dus ongeveer ook zei. Goede band die erop zou kunnen gemonteerd worden maar we mogen het niet doen!
Raar ...

Dat beperkt natuurlijk de keuze serieus in winterbanden. Iemand die een Twin Engine al wat langer heeft en ervaring met verschillende banden?
Ik heb er voor de winter Vredestein banden onder zitten. Ik zou ze zelf niet gekozen hebben eerlijk gezegd maar omdat ik de auto op winterbanden af heb laten en niet specifiek over het merk band gesproken heb is het hier op uit gekomen... Het is afgelopen maart niet echt winter geweest natuurlijk maar ze vielen me evengoed niet tegen, 18 inch overigens. Zomerband Continental, 19 inch, dit is echt een hele fijne band/velgcombinatie!
440 GL 1989
850 Est. 2.5 10V 1993
V70 2.5 20V 2004
XC90 3.2 Sport 2007
V60 PIH 2013[/size]
850 Est T-5R 1995
V60 T8 R-Design(2019)
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

Iemand ervaring met een Volvo op 19" winterbanden?
Ik kan doen zoals Teebee en de 19" velgen vragen met zomerbanden voor 702€ en dan nog eens apart winterbanden bestellen voor de huidige 18" wat op een 600 à 700€ extra komt of een totaal van 1300€ laat ons zeggen met de waarde van de zomer in mindering bij verkoop.
Of ik doe eens raar en neem de 19" met winterbanden en rij dan zo rond de volgende jaren tot beide banden versleten zijn... om dan pas terug te wisselen. Zit ik nu maar met een éénmalige kost van 700€ ongeveer.
Dat is nu de beslissing die ik dien te nemen deze week zodat ze dan installeren wat ik beslist heb en direct ook verwarmd stuur installeren.

Ik rij als ik op snelweg kom volledig op benzine, zet de batterij op geblokkeerd. Van zodra ik echter in een stad kom of op wegen waar ik minder dan 50 haal en veel moet remmen op full eletrisch en altijd versnelling in "B". Nog iemand die dit zo doet of laten jullie gewoon de wagen zelf altijd kiezen? De "B" veelvuldig gebruiken betekent ook dat de remmen minder belast worden ook dacht ik.

Tenslotte een vraag over het laden. Nu meestal laad ik onmiddellijk op van zodra ik thuiskom en ongeveer 4u30 later koppel ik af maar vriend met T8 sluit aan en laat inzitten tot 's morgens - heeft gewoon geprogrammeerd in de wagen dat hij pas begint te laden om 0u tot 6u dan moet hij maar 1x deuren openen en sluiten en zou ook beter zijn voor spiegels? Ipv zoals ik het nu doe wat alles in het dubbel is.
Thx!
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3384
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Dan moeten winter en zomerbanden wel gelijktijdig op zijn. Dit lijkt me lastig te plannen.
En als je eens gek doet en de 19 inch (kaal) laat afleveren en gewoon door blijft rijden totdat de zomerbanden op de 18" versleten zijn?
Of de volgende optie:
Winterbanden op 18", zomerbanden van 18" bewaren, 19" velgen kaal laten leveren.
Na de winter een bandenwissel: winterbanden 18" er af, zomerbanden 18" er op. Net zolang met de 18" velgen doorrijden totdat de zomerbanden zijn versleten, dan 19" zomerbanden bestellen en de 19" velgen gaan inzetten.
Laatst gewijzigd door DB200 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

DB200 schreef: Dan moeten winter en zomerbanden wel gelijktijdig op zijn. Dit lijkt me lastig te plannen.
En als je eens gek doet en de 19 inch (kaal) laat afleveren en gewoon door blijft rijden totdat de zomerbanden op de 18" versleten zijn?
Of de volgende optie:
Winterbanden op 18", zomerbanden van 18" bewaren, 19" velgen kaal laten leveren.
Na de winter een bandenwissel: winterbanden 18" er af, zomerbanden 18" er op. Net zolang met de 18" velgen doorrijden totdat de zomerbanden zijn versleten, dan 19" zomerbanden bestellen en de 19" velgen gaan inzetten.
Bedankt DB200 om mee te denken. Het is echter deels een vergissing van de garage en dus bieden ze hier enkel als compensatie 19" R-Design velgen aan met een band - zomer of winter naar keuze. Zonder kan niet. Ik zou in jouw optiek natuurlijk kunnen kiezen voor de 19" zomer en deze gewoon gaan afhalen en stockeren en dan blijven rijden met de andere tot deze op zijn. Vraag is echter wat is de levensduur van die 18" Pirelli? Ze hebben nu zowat 3000km en zien er eigenlijk nog zeer goed uit. 3000km op 2 maanden (ok met vakantie bij) betekent concreet ongeveer 18K op 1 jaar en dat is zonder rekening te houden met eventuele winterbanden ... Dan kan het zijn dat ik de 19" pas kan installeren binnen 2 of 3 jaar en zou ook zonde zijn.
Dus denk dan toch dat het beter is te opteren voor 19" winter of wat Teebee voorstelde en dan de 18" zomer aan te bieden als tweedehands laat ons zeggen met max. 4K op. Misschien zijn er hier zelf geïnteresseerden voor een goede prijs O-)
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6920
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Een advertentie plaatsen, hier en/of MP, geeft je een indicatie wat je zou kunnen krijgen en of er interesse voor is.
Proberen kan je het altijd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

Wellicht heeft het probleem zichzelf opgelost ... was er dan eindelijk uit en bevestig de 19" zomer en zeggen ze me nu ... nee zijn 19" winterbanden. Ik heb nochtans een bevestiging via mail maar gaat over een vergissing. Er is nu een tijdelijke actie 3+1 op winterbanden & velgen en niet op zomer... dus kan ik enkel daarvoor opteren.
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3384
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Als je met die 19" de pekel in moet, vergeet dan niet om alles vooraf goed in de glascoating te zetten.
Bedankt DB200 om mee te denken.
Graag gedaan, daar is een forum voor.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
mcarma
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19.02.2019 - 09:25

Ik steek hem gewoon in als ik thuis kom, en koppel los als ik weg ga. Er zit toch electronica in die stopt met laden als de batterij vol is. Snap je opmerking over deuren en spiegels niet zo goed, gewoon aankomen, kabel in en deuren sluiten. Doorgaan door deuren te openen en kabel er uit te trekken...
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

mcarma schreef: Ik steek hem gewoon in als ik thuis kom, en koppel los als ik weg ga. Er zit toch electronica in die stopt met laden als de batterij vol is. Snap je opmerking over deuren en spiegels niet zo goed, gewoon aankomen, kabel in en deuren sluiten. Doorgaan door deuren te openen en kabel er uit te trekken...
Momenteel heb ik hem geprogrammeerd dat hij pas start met laden om 0u en stopt om 12u. Maar goed op 4,5u is batterij vol.
Wat ik bedoelde is ervoor:
ik kom toe en pak mijn laadkabel en sluit aan.
Deur gaat op slot en spiegels klappen in (1X).
5u later ongeveer aka voor slapengaan, ga ik naar de auto open de deuren en spiegels (2X), haal de kabel eraf.
Dan gaat alles weer op slot (3X) en 's morgens als ik vertrek weer alles open (4X).
Nu dat hij zijn eigen laadplek heeft die geprogrammeerd is, is het op slot (1X) en 's morgens openen (2X). Dus concreet helft keren dat deur en vooral spiegels open moeten. Nu heb ik nooit op een auto problemen gehad met motor spiegels maar zou een bekend euvel zijn dat sommige motoren na verloop van tijd ermee stoppen, vandaar de vraag.
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

3 rare zaken die ik toch wil vermelden.

Ik neem elke morgen dezelfde route op landelijke wegen VOOR het verkeer en ik rijd dus alleen en hou me overal aan de snelheden en rij dat stuk elektrisch. Is een afstand van 7km voor ik op grotere wegen kom.
Met opgeladen batterij 40km - Soms kom ik toe met 37 km op mijn scherm, soms maar 34 km - steeds volledig elektrisch in beide gevallen. Enige is de temperatuur die soms net iets kouder is maar gaat over 2 à 3 graden maar. Enige reden voor?

Gisteren wagen opgeladen. Dacht dat deze zeker al volledig moest opgeladen zijn en dus ben ik gaan loskoppelen en merkte slechts 34km op scherm. Raar? Misschien heb ik programma opstaan. Dus weer aangekoppeld en GSM binnen gaan halen, deze meldde me dat de wagen volledig opgeladen was? Had ik me miskeken, wellicht. Dus weer naar de wagen maar slechts 34km op scherm nog steeds en met melding volledig opgeladen wat ik ook zag aan status batterij. Zou er al een batterij (element) stuk zijn? Of is dat een vervelende, tijdelijke storing. Iemand ervaring mee? Deze avond is de wagen volledig leeg, ga dan kijken hoeveel er op de teller binnen staat en wagen volledig opladen om te zien of er wel degelijk nog 10kW wordt geladen.

Andere opmerking als ik elektrisch rijd, probeer ik ook de automaat in stand "B" te zetten maar meer dan eens al gemerkt dat deze niet remt op de motor zoals hij normaal zou moeten doen. Lijkt me vooral het geval als de auto koud staat en pas net gestart is, nog iemand zoiets ervaren?
erwinv60

Beste Voodoo077 :

Wat ik niet begrijp, waarom ga je s avonds nog naar de auto om het laadsnoer eruit te halen terwijl je dit s ochtends vroeg kan doen
wanneer je vertrekt ? wat is hiervoor jouw reden ? Het kan namelijk geen enkel kwaad om je laadkabel erin te laten ook al is de accu vol.

Wat betreft de stoelen, de r-design heeft exact dezelfde stoelen als de Polestar V60. Of heb jij een vol lederen interieur besteld ?
wellicht dat daar een verschil in gevoel in kan zitten ?
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

erwinv60 schreef: Beste Voodoo077 :

Wat ik niet begrijp, waarom ga je s avonds nog naar de auto om het laadsnoer eruit te halen terwijl je dit s ochtends vroeg kan doen
wanneer je vertrekt ? wat is hiervoor jouw reden ? Het kan namelijk geen enkel kwaad om je laadkabel erin te laten ook al is de accu vol.

Wat betreft de stoelen, de r-design heeft exact dezelfde stoelen als de Polestar V60. Of heb jij een vol lederen interieur besteld ?
wellicht dat daar een verschil in gevoel in kan zitten ?
Nu doe ik dat niet meer aangezien ik een aparte aansluiting heb die langs de kant van het huis ook beveiligd is met een slot maar ervoor was het gewoon op een stopcontact aan de voordeur en was gewoon vervelend dat daar in de weg lag. Anderzijds is het wel plezanter 's morgens om 6u30 gewoon direct in de auto te kunnen gaan zitten en niet meer hoeven de kabel los te maken etc. Zeker straks in puntje winter ga ik daar toch eens over nadenken.

Ik heb me inderdaad ondertussen ook al die vraag gesteld of dat het zou kunnen zijn. Die Polestar was inderdaad half/half en niet volledig leder. Hoe dan ook de zetels zitten minder dan in die van mijn huidige andere wagens en die ervoor en ik krijg dezelfde opmerking van zowat iedereen die al meegereden heeft in meerdere wagens met mij. De zijsteun bovenaan is gewoon minder uitgesproken. Is uiteraard 100% persoonlijk, sommigen vinden het lastig als ze volledig vastzitten en niet veel kunnen bewegen maar dat is net wat ik verwacht van een goede sportzetel.
erwinv60

Voodoo077 schreef:
erwinv60 schreef: Beste Voodoo077 :

Wat ik niet begrijp, waarom ga je s avonds nog naar de auto om het laadsnoer eruit te halen terwijl je dit s ochtends vroeg kan doen
wanneer je vertrekt ? wat is hiervoor jouw reden ? Het kan namelijk geen enkel kwaad om je laadkabel erin te laten ook al is de accu vol.

Wat betreft de stoelen, de r-design heeft exact dezelfde stoelen als de Polestar V60. Of heb jij een vol lederen interieur besteld ?
wellicht dat daar een verschil in gevoel in kan zitten ?
Nu doe ik dat niet meer aangezien ik een aparte aansluiting heb die langs de kant van het huis ook beveiligd is met een slot maar ervoor was het gewoon op een stopcontact aan de voordeur en was gewoon vervelend dat daar in de weg lag. Anderzijds is het wel plezanter 's morgens om 6u30 gewoon direct in de auto te kunnen gaan zitten en niet meer hoeven de kabel los te maken etc. Zeker straks in puntje winter ga ik daar toch eens over nadenken.

Ik heb me inderdaad ondertussen ook al die vraag gesteld of dat het zou kunnen zijn. Die Polestar was inderdaad half/half en niet volledig leder. Hoe dan ook de zetels zitten minder dan in die van mijn huidige andere wagens en die ervoor en ik krijg dezelfde opmerking van zowat iedereen die al meegereden heeft in meerdere wagens met mij. De zijsteun bovenaan is gewoon minder uitgesproken. Is uiteraard 100% persoonlijk, sommigen vinden het lastig als ze volledig vastzitten en niet veel kunnen bewegen maar dat is net wat ik verwacht van een goede sportzetel.
Dat van de laadkabel begrijp ik nu, ik had voor mijn MT2020 V60 een V60 D6 PIH, heb om het zo aangenaam mogelijk te maken een vast laadsnoer
laten installeren bij mij aan de woning, zodat ik alleen maar hoefte te stekkeren aan de auto, en de andere kant vh snoer vast gemonteerd zat aan mijn
huis. Dit vergemakkelijkt het (ont-) stekkeren zeker.

De sportstoelen in de V60 zijn voor mensen die niet fors zijn, wat ruim voor wat betreft het sportstoelenbegrip.
In mijn BMW 3 serie had ik sportstoelen met opblaasbare zijwangen, hiermee kon je compleet vastzitten in de stoel, maar
ietwat forsere mensen konden er zelfs niet eens comfortabel tussen komen als de wangen niet eens opgeblazen waren.
Ik heb getwijfeld om vol leder te bestellen, maar ik vond na kritisch te hebben gekeken en gevoeld dat de R-design
stoelen beter zaten met dat half nappa/half stof. het stof heeft namelijk ook een functie.... dat je niet glijdt
in de stoelen tijdens het rijden. ik heb ook in de sportlederen stoelen gezeten en ondanks dat dit dezelfde stoelen
zijn, gaven deze mij minder het gevoel sportstoelen te zijn (omdat ze dus niet heel krap zijn en glad door het leder)
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

erwinv60 schreef: De sportstoelen in de V60 zijn voor mensen die niet fors zijn, wat ruim voor wat betreft het sportstoelenbegrip.
In mijn BMW 3 serie had ik sportstoelen met opblaasbare zijwangen, hiermee kon je compleet vastzitten in de stoel, maar
ietwat forsere mensen konden er zelfs niet eens comfortabel tussen komen als de wangen niet eens opgeblazen waren.
Ik heb getwijfeld om vol leder te bestellen, maar ik vond na kritisch te hebben gekeken en gevoeld dat de R-design
stoelen beter zaten met dat half nappa/half stof. het stof heeft namelijk ook een functie.... dat je niet glijdt
in de stoelen tijdens het rijden. ik heb ook in de sportlederen stoelen gezeten en ondanks dat dit dezelfde stoelen
zijn, gaven deze mij minder het gevoel sportstoelen te zijn (omdat ze dus niet heel krap zijn en glad door het leder)
Bedankt voor de toelichting ErwinV60.
Voor de aankoop van de V60 ben ik in verschillende Volvo garages geweest en nergens was een V60 R-Design te zien. Ik moest me dus baseren op wat de verschillende verkopers me zegden en dat was dat de stoelen van de V90 R-Design als leidraad konden dienen. Dit waren echter ook half/half en zaten wel goed dacht ik toen. Dus op basis daarvan besteld half/half. Later echter aangepast omdat in films en op foto's het er net iets minder mooi uitzag en op autosalon Brussel begin dit jaar erin gezeten en was niet "wow" (zeker niet slecht!). De verkoper op salon garandeerde me ook dat de sportzetels full leder zelfde zit hadden en is erna ook bevestigd door mijn dealer. Is pas na in bezitname van de wagen en de eerste kilometers dat ik me dus bewust ben geworden van wat jij (onbewust) zegt... het heet sportzetel maar is het eigenlijk niet. Ik probeer er gewoon niet meer aan te denken (of zo weinig mogelijk) en als ik eens in een goede sportstoel wil zitten dan pak ik mijn Mustang :P

Voor de rest wel nog steeds tevreden over de wagen. Paar kleine zaakjes die hem echt top zouden maken.
  • Grotere batterij (maar goed dat kan niet meer)
  • App compatibel maken met Google Home
  • Toets op stuur om te kunnen switchen tussen elektrisch en keep battery
  • Mogelijkheid een snelheid in te stellen waarop auto de batterij blokkeert zodat deze enkel nog op benzine rijdt. (bijvoorbeeld vanaf 51km per uur benzine)
Deze laatste drie lijken me toch haalbaar
Fonteinm
1st Gear member
Berichten: 32
Lid geworden op: 11.06.2019 - 21:41

Voodoo077 schreef:
erwinv60 schreef: De sportstoelen in de V60 zijn voor mensen die niet fors zijn, wat ruim voor wat betreft het sportstoelenbegrip.
In mijn BMW 3 serie had ik sportstoelen met opblaasbare zijwangen, hiermee kon je compleet vastzitten in de stoel, maar
ietwat forsere mensen konden er zelfs niet eens comfortabel tussen komen als de wangen niet eens opgeblazen waren.
Ik heb getwijfeld om vol leder te bestellen, maar ik vond na kritisch te hebben gekeken en gevoeld dat de R-design
stoelen beter zaten met dat half nappa/half stof. het stof heeft namelijk ook een functie.... dat je niet glijdt
in de stoelen tijdens het rijden. ik heb ook in de sportlederen stoelen gezeten en ondanks dat dit dezelfde stoelen
zijn, gaven deze mij minder het gevoel sportstoelen te zijn (omdat ze dus niet heel krap zijn en glad door het leder)
Bedankt voor de toelichting ErwinV60.
Voor de aankoop van de V60 ben ik in verschillende Volvo garages geweest en nergens was een V60 R-Design te zien. Ik moest me dus baseren op wat de verschillende verkopers me zegden en dat was dat de stoelen van de V90 R-Design als leidraad konden dienen. Dit waren echter ook half/half en zaten wel goed dacht ik toen. Dus op basis daarvan besteld half/half. Later echter aangepast omdat in films en op foto's het er net iets minder mooi uitzag en op autosalon Brussel begin dit jaar erin gezeten en was niet "wow" (zeker niet slecht!). De verkoper op salon garandeerde me ook dat de sportzetels full leder zelfde zit hadden en is erna ook bevestigd door mijn dealer. Is pas na in bezitname van de wagen en de eerste kilometers dat ik me dus bewust ben geworden van wat jij (onbewust) zegt... het heet sportzetel maar is het eigenlijk niet. Ik probeer er gewoon niet meer aan te denken (of zo weinig mogelijk) en als ik eens in een goede sportstoel wil zitten dan pak ik mijn Mustang :P

Voor de rest wel nog steeds tevreden over de wagen. Paar kleine zaakjes die hem echt top zouden maken.
  • Grotere batterij (maar goed dat kan niet meer)
  • App compatibel maken met Google Home
  • Toets op stuur om te kunnen switchen tussen elektrisch en keep battery
  • Mogelijkheid een snelheid in te stellen waarop auto de batterij blokkeert zodat deze enkel nog op benzine rijdt. (bijvoorbeeld vanaf 51km per uur benzine)
Deze laatste drie lijken me toch haalbaar
Dat lijkt me wel. Bij de VAG-auto’s weet ik uit ervaring dat er legio tweak opties zijn via VAG-COM. Is dit bij de Volvo’s ook mogelijk?
Laatst gewijzigd door Fonteinm op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

Update 08/11:
Wagen binnengebracht voor de 19" winter en verwarmd stuur. Wagen gaan halen, velgen 19" zien er stuk beter uit.
Helaas pindakaas, verwarmd stuurwiel werkt niet. Dus ik moet terug en wat zie ik ... nog eens een standaard stuur ipv een R-Design??
Kan iemand bevestigen dat enkel standaard stuur mogelijk is met verwarming want dan kies ik weer voor R-Design stuur. Dit is ook NIET meegedeeld bij bestelling bijvoorbeeld ...
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6920
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Kan het niet bevestigen, maar kan me niet voorstellen dat verwarmd enkel bij een standaard stuur zou kunnen....
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Walter White
2nd Gear member
Berichten: 73
Lid geworden op: 17.10.2018 - 10:55

Mij is ook verteld dat een verwarmd stuur achteraf altijd een "normaal" stuur is. De combinatie verwarmd en sport is achteraf niet mogelijk. Ik heb daarom ook voor een sportieve uitvoering gekozen
Voodoo077
3rd Gear member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35

Walter White schreef: 08.11.2019 - 17:16 Mij is ook verteld dat een verwarmd stuur achteraf altijd een "normaal" stuur is. De combinatie verwarmd en sport is achteraf niet mogelijk. Ik heb daarom ook voor een sportieve uitvoering gekozen
Achteraf, ok wellicht correct maar ik heb dat VOORAF besteld en ze zijn dat vergeten bestellen. Heb zelf nog een mail waarin ik duidelijk vraag van zeker niet te vergeten.
Kunnen jullie eens vragen bij jullie dealer wat die zegt? Ik ga ook eens een andere bellen om te zien. In België is echter veel gesloten tem maandag.
Thx!
VRIDER
2nd Gear member
Berichten: 74
Lid geworden op: 08.10.2018 - 11:02

Hier een sportstuur, maar geen R-Design en een verwarmd stuur. Heerlijk overigens..
V60 T8 Inscription 2019
V60 D3 Momentum 2010
V50 2.0D Momentum 2005
V40 2.0 1996
340 DL 1986
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”