Automatische Voorruitverwarming

Plaats reactie
RobinV60
1st Gear member
Berichten: 19
Lid geworden op: 29.09.2018 - 11:53

Weet iemand bij welke temperatuur de automatische voorruit verwarming aan gaat?

Heb dit zo ingesteld in het klimaatsysteem (evenals stuurverwarming, achterruitverwarming, stoelverwarming) maar het valt me op dat die voorruitverwarming nog niet een keer automatisch is geactiveerd, terwijl de rest van het circus wel al aan gaat.
Ik zet dan de voorruit maar handmatig aan maar vraag me eigenlijk af of het wel in orde is zo?

Of wordt de automatische voorruitverwarming op een andere manier getriggerd dan louter temperatuur?
Knippie
2nd Gear member
Berichten: 157
Lid geworden op: 02.01.2019 - 10:55

Ik vermoed dat het pas automatisch aangaat bij temperaturen onder nul. Je zou het kunnen testen als het vriest. Maar met de nachtvorst van verleden week heb ik afstand start gebruikt. Toen was ook alles ontdooid... Haha. Heb zelf ook deze optie, maar ben bang dat het weinig echt gaat toevoegen...
Knippie
2nd Gear member
Berichten: 157
Lid geworden op: 02.01.2019 - 10:55

Vanmorgen bevroren ruitje. Motor starten en de boel ging automatisch aan... Opgelost!
RobinV60
1st Gear member
Berichten: 19
Lid geworden op: 29.09.2018 - 11:53

Deze ochtend ook de afstandstart gebruikt paar minuten voor vertrek en de geheel bevroren voorruit was inderdaad helemaal ontdooid.
Vermoed inderdaad dat deze pas automatisch aangaat als het echt 0 gr of minder is. Dit in tegenstelling tot de achterruitverwarming die ook al automatisch aan gaat bij een graad of 5 of lager.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”