Sinds ik 2 weken geleden een software update kreeg voor mijn V60 (MY2019), kan ik de volume niet meer bedienen via Carplay.
Meer mensen hier last van?
Carplay - Volume reageert niet
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 12.07.2019 - 22:19
- Contacteer:
[V60 T4 Inscription, 19”, Audioline,Inscr.Plusline,IntellisafeProline,Winterline, getintglas]
- Jeroen
- 5th Gear member
- Berichten: 1554
- Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
- Contacteer:
Ja, was juist van plan om hier aandacht voor te vragen.
De ene keer wel, dan weer niet. Andere kabels al geprobeerd maar geen verschil.
De ene keer wel, dan weer niet. Andere kabels al geprobeerd maar geen verschil.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription
Fototopic - Website fotografie - Facebook
Fototopic - Website fotografie - Facebook
- Jeroen
- 5th Gear member
- Berichten: 1554
- Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
- Contacteer:
Het hele weekend het volume niet kunnen bedienen, vandaag op weg naar de dealer werkte het natuurlijk weer wel.
Wel even de software bijgewerkt, komende tijd ervaren hoe het gaat.
Wel even de software bijgewerkt, komende tijd ervaren hoe het gaat.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription
Fototopic - Website fotografie - Facebook
Fototopic - Website fotografie - Facebook
- OGA244
- 8th Gear member
- Berichten: 12278
- Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
- Locatie: Skåne
Volumeregeling werkt niet met Carplay
Klanten kunnen ervaren dat de volumeregeling bij het gebruik van een iPhone met Carplay en de Waze-app niet meer werkt.
Als Carplay wordt losgekoppeld of als Waze op de telefoon wordt gesloten, dan zou de volumeregeling weer normaal moeten werken.
Dit fenomeen lijkt te zijn veroorzaakt door een recente update van de Wazeapp, daarom mag er geen foutopsporing worden uitgevoerd en mag er geen hardware worden vervangen.
Klanten kunnen ervaren dat de volumeregeling bij het gebruik van een iPhone met Carplay en de Waze-app niet meer werkt.
Als Carplay wordt losgekoppeld of als Waze op de telefoon wordt gesloten, dan zou de volumeregeling weer normaal moeten werken.
Dit fenomeen lijkt te zijn veroorzaakt door een recente update van de Wazeapp, daarom mag er geen foutopsporing worden uitgevoerd en mag er geen hardware worden vervangen.
- Jeroen
- 5th Gear member
- Berichten: 1554
- Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
- Contacteer:
Kreeg ik vanmiddag ook van mijn dealer door.
Heb Waze verwijderd van telefoon, Flitsmeister mag het nu gaan doen.
Heb Waze verwijderd van telefoon, Flitsmeister mag het nu gaan doen.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription
Fototopic - Website fotografie - Facebook
Fototopic - Website fotografie - Facebook