Geen verbinding met service

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1053
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

Beste mensen,
De laatste tijd krijg ik vaak via het downloadcentrum van de Sensus de melding "Geen verbinding met service".
Ik heb gewoon internet en de blauwe cirkel draait lang (zoekt naar updates) waarna het eindigt met bovenstaande melding. Ga ik dan uit de app, door eerst een andere app te starten en daarna weer terug dan heb ik wel direct verbinding en meteen de melding "Geen updates".
Hebben jullie dit ook?
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Roadrunner79
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 26.06.2020 - 17:00

Ik zal eens kijken dit weekend als ik weer kan geniet van het Volvo comfort. Er rapporteer er morgen op terug.

Heb wel al lang geen kaartenupdates gezien, jullie ook? Ze kwamen eerst iedere twee maanden nu al vier maanden niet meer.
Dadelijk is er een nieuwe rotonde aangelegd die mijn kaart niet heeft, dat is natuurlijk een onoverkomelijk probleem. 😀
Rijd in een Bright Silver V60 T4 Momentum Pro Polestar optimised MJ20 met veel opties: Comfort Plus Line, Audio Line (o.a. Harman Kardon), Park Assist Line, Intellisafe Pro Line, Versality Pro Line,, Winter Line, Scandinavian Line, Elektrisch Verstelbare Bestuurdersstoel en een trekhaak af fabriek.
Gebruikersavatar
jalex_h
6th Gear member
Berichten: 2645
Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
Locatie: Midden nederland

Hier hetzelfde fenomeen. Overigens ook bij het weerbericht.
Dat er geen updates zijn, klopt wel. Volgens de website zijn de laatste kaarten van april. Als je er naar gaat vragen, denk ik dat Corona in het antwoord voor gaat komen...
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996 & V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015
Nu: Afbeelding Afbeelding

Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Roadrunner79
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 26.06.2020 - 17:00

Bij mij werkte het vanochtend zoals het hoort, gewoon meteen verbinding (en geen updates).
Ik zal het eens in de gaten houden. Ik gebruik het ingebouwde modem met een aparte simkaart. Zou dat verschil maken?
Rijd in een Bright Silver V60 T4 Momentum Pro Polestar optimised MJ20 met veel opties: Comfort Plus Line, Audio Line (o.a. Harman Kardon), Park Assist Line, Intellisafe Pro Line, Versality Pro Line,, Winter Line, Scandinavian Line, Elektrisch Verstelbare Bestuurdersstoel en een trekhaak af fabriek.
Gebruikersavatar
jalex_h
6th Gear member
Berichten: 2645
Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
Locatie: Midden nederland

Ik heb er ook een losse simkaart in zitten en had vanochtend geen verbinding.
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996 & V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015
Nu: Afbeelding Afbeelding

Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1053
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

Ook ik heb een aparte sim en dus regelmatig geen verbinding met service terwijl andere internet apps werken
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Gebruikersavatar
jalex_h
6th Gear member
Berichten: 2645
Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
Locatie: Midden nederland

Roadrunner79 schreef: 07.08.2020 - 18:06Heb wel al lang geen kaartenupdates gezien, jullie ook? Ze kwamen eerst iedere twee maanden nu al vier maanden niet meer.
Dadelijk is er een nieuwe rotonde aangelegd die mijn kaart niet heeft, dat is natuurlijk een onoverkomelijk probleem. 😀
Bij mij geeft de Sensus sinds gisteren aan dat er weer kaartupdates beschikbaar zijn. Via https://www.volvocars.com/nl/support/do ... spa/europa is de hele bups in 1 keer te updaten.
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996 & V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015
Nu: Afbeelding Afbeelding

Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”