Besteld: V60 Momentum Avantage B3

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MAR_69
1st Gear member
Berichten: 23
Lid geworden op: 22.09.2020 - 08:26

Vorige week besteld, (lease) V60 Momentum Avantage met de volgende optie's:
Driver assist
Climate
Park assist
Moritz Leder charcoal/charcoal
17" 5-V spaaks Black/Diamond Cut velgen
Onyx Black metallic (eis werkgever)
Trekhaar met semi electrische inklapbare kogel, 13 poli

Verwachte levertijd...? In de reeds gereserveerde auto's van de dealer konden de opties nog worden verwerkt en worden okt/nov geleverd. Kan eventueel in november rijden.
Ook voor mij de eerste Volvo dus ben benieuwd!
V60 B3 Momentum Advantage mj''21
Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1230
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

Mooie config en scherpe fiscale waarde daardoor. Vond alleen zo jammer dat kessy icm elektrische achterklep niet mogelijk is. Wel benieuwd hoeveel van die MA modellen er al verkocht zijn. Zou beperkte oplage zijn toch?
Gebruikersavatar
MAR_69
1st Gear member
Berichten: 23
Lid geworden op: 22.09.2020 - 08:26

J33Bee schreef: 23.09.2020 - 07:21 Mooie config en scherpe fiscale waarde daardoor. Vond alleen zo jammer dat kessy icm elektrische achterklep niet mogelijk is. Wel benieuwd hoeveel van die MA modellen er al verkocht zijn. Zou beperkte oplage zijn toch?
Dank je, wordt mijn eerste Volvo dus ben benieuwd. Klopt dat er div. opties niet mogelijk zijn maar daar is het ook een "aanbieding" voor met een lage fiscale waarde. De oplage is ook beperkt, mijn dealer krijgt een aantal auto's die m.b.t. opties nog te wijzigen zijn dus hoop ik dan ook einde jaar te rijden.
V60 B3 Momentum Advantage mj''21
Gebruikersavatar
MAR_69
1st Gear member
Berichten: 23
Lid geworden op: 22.09.2020 - 08:26

De V60 is vrijdag 6/11 geleverd! Lekker vlot.
Hierbij de plaatjes:
IMG_2691.jpeg
IMG_2690.jpeg
Bij ali inmiddels de draadloze telefoon lader besteld.
Wel apart, beide zonnekleppen missen een MakeUp spiegel...

Dealer was vergeten de type en motoraanduiding van de achterklep te verwijderen, dus zelf aan de slag geweest.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 B3 Momentum Advantage mj''21
Daniel1975
2nd Gear member
Berichten: 96
Lid geworden op: 04.10.2020 - 09:42

Nice, gefeliciteerd. Je hebt geluk, ik moet tot medio januari wachten op mijn B3 (business pro). Ik heb dezelfde wielen gekozen trouwens.

Vraagjes: welke lader heb je bij Ali besteld en hoe rijdt de B3? Weinig over te vinden.
En op welke Michelins wordt die afgeleverd? Bij mijn huidige Audi gemerkt dat banden een giga verschil maken, nog nooit was dat zo duidelijk als bij deze A3 Limousine S-line.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”