v60 b3 momentum advantage , montage zonneklep

Plaats reactie
peterretep
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11.09.2015 - 19:00

Hallo mede forumers,

ik heb sinds 2 weken een v60 b3 momentum advantage in de kleur Ice White wat een geweldige auto !
Om mijn vrouw blij te maken heb ik een zonneklep met make up spiegel en verlichting kunnen kopen uit een schade V60 .
Nu is mijn vraag is er voor de verlichting van de make up spiegel al standaard bedrading aangebracht in dit model, ik kan namelijk niks vinden.
Gebruikersavatar
Mickyman
4th Gear member
Berichten: 798
Lid geworden op: 05.09.2011 - 19:37

peterretep schreef: 29.04.2021 - 17:13 Hallo mede forumers,

ik heb sinds 2 weken een v60 b3 momentum advantage in de kleur Ice White wat een geweldige auto !
Om mijn vrouw blij te maken heb ik een zonneklep met make up spiegel en verlichting kunnen kopen uit een schade V60 .
Nu is mijn vraag is er voor de verlichting van de make up spiegel al standaard bedrading aangebracht in dit model, ik kan namelijk niks vinden.
verwacht niet te veel van deze verlichting, er komt nauwelijks licht vanaf
Volvo V60 R-Design B3, Inscription Bursting Blue metallic
basu
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09.05.2021 - 14:15

hallo
ik ben nieuw, weet ook niet hoe ik een vraag moet stellen. Daarom hier. Ik heb ook sinds kort een Volvo V60 mild hybride Momentum. Ik zou graag hoezen voor de stoelen willen hebben. Heeft iemand een idee? De originelen zijn wel erg duur
vr gr
B Spigt
Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

basu schreef: 14.05.2021 - 22:20 hallo
ik ben nieuw, weet ook niet hoe ik een vraag moet stellen. Daarom hier. Ik heb ook sinds kort een Volvo V60 mild hybride Momentum. Ik zou graag hoezen voor de stoelen willen hebben. Heeft iemand een idee? De originelen zijn wel erg duur
vr gr
B Spigt
Door even de klikken op onderstaande knop, vanuit dit subforum;

https://volvo-forum.nl/viewforum.php?f=181

En dan je eigen onderwerp/topic aanmaken. Nu kaap je een ander onderwerp met jouw vraag :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”