Ben niet de beste filmer en wou wel even op rustige plek en voorzichtig/correct doen, dus bij deze. Ook met name voor mensen die mss de toeren afstelling van de PE willen vergelijken met hun model en/of tuning. Wielen zijn 20" lichtere Polestar velgen met Michellin Pilot Sport 4 zomerbanden;
https://pc.espaldd.com/img/s60/3.mp4
Reed met 2 voordeur ramen open maar helaas dempt het wel veel met wind en de telefoon microfoon geeft niet helemaal goed de werkelijkheid weer.
En voor de acceleratie stond de cup-houder lade dicht en daarna bijna helemaal open, om het idee van de kracht te zien;
MY22 S60 T8 Polestar Engineered acceleratie impressie
- Henry82
- 5th Gear member
Lekker hoor! Gebruikte je launch control?
https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... nch&page=0
https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... nch&page=0
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
Life is what happens while you're busy making other plans
-
- 2nd Gear member
Nee dit keer niet gebruikt, mede omdat je echt heel veel frictie hoort en doe dat de auto liever niet te vaak aan. Dit was ook maar ~5 seconden 0-100 met beetje omhoog-lopende weg. Zal binnenkort in dit topic nog wel keer filmen met launch control en op een rechtere weg. Dit model staat op ongeveer 4.2~4.4 maar heb al eens 4.0~4.1 met goede omstandigheden gemeten. Je ziet online hier ook wel wat bewijs van dat het zelfs juist positiever uitpakt dan de spec.
2022 S60, 2012 C30
- diesel01
- Geartronic member
Mooi vlotjes, ben zelf meer van het koppel.
Het grote nadeel van die MY22 modellen is de begrenzer.
Ik ben weleens in Dld op pad en hou dan meestal 170 tot 180 als kruissnelheid aan, soms zit je dan in een stroom auto's waar je liever niet tussen zit, erg prettig om dan even door te kunnen trekken.
Overigens heb ik ook nog even gekeken naar een Duitse V60 pe die niet begrenst was, aan jou filmpje te zien ben ik blij dat ik die afspraak af heb gezegd, ik ga er vanuit dat ook die regelmatig sprintjes heeft getrokken.
Dat is mij zonder garantie net even te risicovol.
Het grote nadeel van die MY22 modellen is de begrenzer.
Ik ben weleens in Dld op pad en hou dan meestal 170 tot 180 als kruissnelheid aan, soms zit je dan in een stroom auto's waar je liever niet tussen zit, erg prettig om dan even door te kunnen trekken.
Overigens heb ik ook nog even gekeken naar een Duitse V60 pe die niet begrenst was, aan jou filmpje te zien ben ik blij dat ik die afspraak af heb gezegd, ik ga er vanuit dat ook die regelmatig sprintjes heeft getrokken.
Dat is mij zonder garantie net even te risicovol.
Laatst gewijzigd door diesel01 op 15.08.2024 - 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
V90 D5 AWD Inscription Polestar B&W, HUD, 360camera, standkachel trekhaak
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 2nd Gear member
Hoeveel koppel heb je in de D5? Vgm iets van 500Nm toch? De T8 PE heeft 670Nm (430Nm van verbandingsmotor bij 2200-4800 tpm en de rest is elektromotor). Dus ik denk dat koppel zelfs dan nog wel goed zit Maar ik heb zelf ook veel D5's gereden dus snap wel je punt
2022 S60, 2012 C30
- EVO500
- 4th Gear member
Ik ook hoor, dan heb je met 680Nm vanaf 1500t/m in een V60 T8 PO of PE veel meer als ... vul het maar in. Kan mijn andere diesel overigens nog niet bijna tegen op met 450nm en 350kg lichter. Dit rijd al erg fijn overigens. Geluid en trilling is alleen veel minder.
Reed 15-20 jaar terug een keer of 5 per week over de 220 en meestal vrijdag een keer doorhalen naar de 250 met mijn EVO500 na het werk (in NL/BE) en was toen gewoon (niet trots op maar denk wel eens waar was je mee bezig).
Toen was er een stuk minder verkeer op de snelweg maar zelfs toen was het natuurlijk onverantwoord.
Ik kom ook zelden of nooit in DE en zie zelf daarom ook niet direct het nut van in om de limiter te verhogen en hier ga ik dit niet meer doen.
Je hangt hier aan de hoogste boom als het misgaat in NL/BE (zal wel inmiddels aan mij leeftijd liggen dat ik niet meer deze overdreven snelheid rijd )
Toch is wat je zegt het koppel het leukst. Dat icm accelaratie maakt het hier nog acceptabel om op een open stukje eens door te halen (hoefd niet naar de 180).
Ik heb het 2 jaar terrug ook een aantal keren gedaan (en ook gemeten met een dragy welke op een 0,01 sec nauwkeurig is en met lauch control) om te weten wat de volvo werkelijk deed. Wel wat wielspin tot 3de versnelling.
Verder viel op dat door de (krachten?) ik het Pano dak lucht hoorde pakken alsof het chassis tordeerde?
Wat verder opviel dat de eerste 10.000Km hij iets trager was (circa 5,3s) na 20.000 circa 5,1 en na 40.000 (laatste keer gemeten 5,00 rond)
De opgegeven 4,6 of 4,7 ga ik denk ik niet halen maar is nog wel beter als ik ik diverse test lees (wellicht zonder launch control) Zou het nog eens moeten meten nu na 60.000k (puur uit interesse).
Omdat de Volvo zo weinig (geluid, lawaai?) maakt het juist leuk om soms wat tussen sprintje te doen zonder dat mensen je aankijken, vandaar voor mij geen aangepaste uitlaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 T8 PO Crystal White Pearl (MY2021)
Laguna III GT180 (stage II)
Omega 3000-24V EVO500
Monza 3.0E '78 (handgesch.)
Omega 3000-24V EVO500
-
- 2nd Gear member
Is dat in de 3e versnelling consistent bij meerdere tests? Ik verneem de ene keer bijv juist bij stilstand veel wielspin (zelfs bij droog) en de andere keer ergens in het door-accelereren, maar ik heb elke keer het idee dat het gewoon ergens komt door oneffenheid in de weg. De auto is zo instant qua vermogen dat ik het gevoel heb dat hij over kleine deukjes in de weg heen vliegt om het zo maar te zeggen, waardoor traction control/ABS direct extra agressief ingrijpt. Ik had in dit geval ook traction control uit staan. Maar dat kan bij de lichte gladheid (regen) direct al juist averechts werken en je staat 1,5 seconde te stotteren voordat je echt goed weggaat.
Wat je zegt over het dak; ik herken dat over de tijd ook wel dat sommige plekken van de body nog wel iets van frictie creeëren, maar vgm is dat bij stations veel extremer. Vooral het hoge dak achter is on-aerodynamisch. Je ziet het bijna niet, maar de kleine fin die vanaf de kont opsteekt is weldegelijk functioneel en geneert alsnog wss wel 20~60kg extra downforce. Bij m'n oude S60 D5 had ik een volledige spoiler op de kofferbak en dat vernam ik ook wel toen ik van het model daarvoor kwam.
Over de km's; Ik verneem niet zo heel veel verschil sinds 5k 10k 20k (nu 22k). Het enige wat tot ongeveer 6k wel voelbaar was was echt de nieuwigheid; wat er nu wel wat af voelt. Maar kan ook gewoon perceptie zijn. Ik ben het ook met je eens dat ik het wel fijn vind dat hij niet te bizar luid is. Je ziet mensen soms wel even omkijken dat ze iets bijzonders horen, maar het is kachelpijpen spektakel om het zo maar te zeggen
2022 S60, 2012 C30
- EVO500
- 4th Gear member
Nee, zeker niet consistent. Ik heb de tests toen wel gedaan op 19" met continental banden (toen standaard bij de aflevering).Erwin_002 schreef: ↑15.08.2024 - 16:19 Is dat in de 3e versnelling consistent bij meerdere tests? Ik verneem de ene keer bijv juist bij stilstand veel wielspin (zelfs bij droog) en de andere keer ergens in het door-accelereren, maar ik heb elke keer het idee dat het gewoon ergens komt door oneffenheid in de weg. De auto is zo instant qua vermogen dat ik het gevoel heb dat hij over kleine deukjes in de weg heen vliegt om het zo maar te zeggen, waardoor traction control/ABS direct extra agressief ingrijpt. Ik had in dit geval ook traction control uit staan. Maar dat kan bij de lichte gladheid (regen) direct al juist averechts werken en je staat 1,5 seconde te stotteren voordat je echt goed weggaat.
Deze hebben wat minder grip als de de Michelin, en TC UIT. Echter dat lost het probleem niet (helemaal) op.
Gaat er een tiende tot 2 tiende mee kunnen winnen bij droog weer.
Is altijd een beetje wispelturig met "TC aan" bij vol "gas". Grip en hobbels spelen dan parten.
Wat je zegt TC/ABS grijpt agressief in bij hobbels waardoor hij het (vermogen/koppel) direct na beneden gooit omdat hij het vermogen niet altijd kwijt kan. Ligt natuurlijk ook aan het wegdek. Ik heb het getest op een Belgische beton baan...
Vandaar dat ik als ik een (heuvel/grote hobbel) zie bij volle acc, ik het pedaal wat loslaat en net daarna pas weer volledig pedaal indruk.
Ik heb nog niet geprobeerd met de Michelins (wel 20") en tussen tijds sw update van vorig jaar, waar de elektromotor duidelijk meer alert is geworden. Heb er nog niet de tijd voor gevonden.
Denk dat dit komt omdat het pano dak een vrij groot oppervlak is de auto door de krachten tordeert waardoor er een (?mm ruimte ) ontstaat...Of die downforce veel af doet weet ik niet, maar het meeste vermogen komt op de voorwielen, dus daar zou ik de downforce het liefst hebben maar heeft niet veel zin gezien de wielspin alleen tot 50-60? is.Erwin_002 schreef: ↑15.08.2024 - 16:19 Wat je zegt over het dak; ik herken dat over de tijd ook wel dat sommige plekken van de body nog wel iets van frictie creeëren, maar vgm is dat bij stations veel extremer. Vooral het hoge dak achter is on-aerodynamisch. Je ziet het bijna niet, maar de kleine fin die vanaf de kont opsteekt is weldegelijk functioneel en geneert alsnog wss wel 20~60kg extra downforce. Bij m'n oude S60 D5 had ik een volledige spoiler op de kofferbak en dat vernam ik ook wel toen ik van het model daarvoor kwam.
Meten is weten, ik heb het een om het jaar rond dezelfde temperatuur en jaargetijde gemeten op exact dezelfde baan. Het stomme was dat ik ooit had van , nou dit was wel heel rap.. las ik uit zat je rond 5,4.... dus gevoel en werkelijk zijn geregeld 2 verschillende dingen
Omega 3000-24V EVO500
Omega 3000-24V EVO500
- diesel01
- Geartronic member
Ik hoor hier altijd dat Dld te druk is, overal baustelle, overal restrictie van 130...
De hele oostkant langs NL is vrij, vrij van verkeer, vrij van restrictie, Stevie Wonder zou het zelfs lukken om niets te raken terwijl hij "I just call" zingt.
Vanaf De Lutte naar de 33, 44 en de A7 snelheidsvrij.
Juist omdat Volvo geen diesels meer heeft en die begrenzer maakt dat ik na 24 jaar bij een ander merk ga kijken.
En ja, 500nm, niet te veel, niet te weinig, in NL 1op18, door Dld op snelheid nog steeds 650km reikwijdte, perfect om met 1 stop in de Alpen te staan.
De loop van de diesel vind ik veel fijner, zeker met die 2.0 benzine van Volvo.
De hele oostkant langs NL is vrij, vrij van verkeer, vrij van restrictie, Stevie Wonder zou het zelfs lukken om niets te raken terwijl hij "I just call" zingt.
Vanaf De Lutte naar de 33, 44 en de A7 snelheidsvrij.
Juist omdat Volvo geen diesels meer heeft en die begrenzer maakt dat ik na 24 jaar bij een ander merk ga kijken.
En ja, 500nm, niet te veel, niet te weinig, in NL 1op18, door Dld op snelheid nog steeds 650km reikwijdte, perfect om met 1 stop in de Alpen te staan.
De loop van de diesel vind ik veel fijner, zeker met die 2.0 benzine van Volvo.
V90 D5 AWD Inscription Polestar B&W, HUD, 360camera, standkachel trekhaak
- raspaardje
- 6th Gear member
Kan het wel begrijpen hoor....
Heel veel mensen rijden natuurlijk alleen in Duitsland wanneer half Nederland daar ook rijdt. Die hebben een wat vertroebeld beeld.
En mijn broer heeft een opgefokte M140i met +-420 pk, durf gemakkelijk te zeggen dat het lekkerder door Duitsland hard rijden is in de 440xD met 340 pk van mijn andere broer.
Heel veel mensen rijden natuurlijk alleen in Duitsland wanneer half Nederland daar ook rijdt. Die hebben een wat vertroebeld beeld.
En mijn broer heeft een opgefokte M140i met +-420 pk, durf gemakkelijk te zeggen dat het lekkerder door Duitsland hard rijden is in de 440xD met 340 pk van mijn andere broer.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
2017 Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
2017 Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
- EVO500
- 4th Gear member
Hoor je mij niet zeggen, ik kom er nooit en kan er niet over meepraten . Je zegt alleen "Ik ben weleens in Dld op pad "
Daar is ook niks mee. Voor jou is top snelheid en diesel belangrijk. Ik ben ook voor volgend jaar aan het kijken naar een nieuwe auto en word tot op heden ook geen volvo, Bij mij spelen andere dingen een rol.
Omega 3000-24V EVO500
Omega 3000-24V EVO500
-
- 2nd Gear member
Ik denk dat het grootste nadeel bij Volvo ook is dat comfort eerst is. Daarom is de auto, ongeacht dat ie echt heel snel is, van binnen voelt het allemaal wat mild en gedempt. Zelfs ook al voel je dat je in de stoel gedrukt wordt en sneller gaat dan bijv Lambos van een paar jaar terug, krijg je gewoon niet diezelfde impressie. Trouwens zelfs die zwakke 147pk (vgm?) C30 2.0 die hier staat klinkt agressiever als je er in optrekt. Maar dat is met volledige EVs natuurlijk ook wel zo. Voor de lol dan maar zo'n IONIC 5 ofzo met vroem-vroem geluidjes als je accelereertEVO500 schreef: ↑15.08.2024 - 16:53Nee, zeker niet consistent. Ik heb de tests toen wel gedaan op 19" met continental banden (toen standaard bij de aflevering).Erwin_002 schreef: ↑15.08.2024 - 16:19 Is dat in de 3e versnelling consistent bij meerdere tests? Ik verneem de ene keer bijv juist bij stilstand veel wielspin (zelfs bij droog) en de andere keer ergens in het door-accelereren, maar ik heb elke keer het idee dat het gewoon ergens komt door oneffenheid in de weg. De auto is zo instant qua vermogen dat ik het gevoel heb dat hij over kleine deukjes in de weg heen vliegt om het zo maar te zeggen, waardoor traction control/ABS direct extra agressief ingrijpt. Ik had in dit geval ook traction control uit staan. Maar dat kan bij de lichte gladheid (regen) direct al juist averechts werken en je staat 1,5 seconde te stotteren voordat je echt goed weggaat.
Deze hebben wat minder grip als de de Michelin, en TC UIT. Echter dat lost het probleem niet (helemaal) op.
Gaat er een tiende tot 2 tiende mee kunnen winnen bij droog weer.
Is altijd een beetje wispelturig met "TC aan" bij vol "gas". Grip en hobbels spelen dan parten.
Wat je zegt TC/ABS grijpt agressief in bij hobbels waardoor hij het (vermogen/koppel) direct na beneden gooit omdat hij het vermogen niet altijd kwijt kan. Ligt natuurlijk ook aan het wegdek. Ik heb het getest op een Belgische beton baan...
Vandaar dat ik als ik een (heuvel/grote hobbel) zie bij volle acc, ik het pedaal wat loslaat en net daarna pas weer volledig pedaal indruk.
Ik heb nog niet geprobeerd met de Michelins (wel 20") en tussen tijds sw update van vorig jaar, waar de elektromotor duidelijk meer alert is geworden. Heb er nog niet de tijd voor gevonden.Denk dat dit komt omdat het pano dak een vrij groot oppervlak is de auto door de krachten tordeert waardoor er een (?mm ruimte ) ontstaat...Of die downforce veel af doet weet ik niet, maar het meeste vermogen komt op de voorwielen, dus daar zou ik de downforce het liefst hebben maar heeft niet veel zin gezien de wielspin alleen tot 50-60? is.Erwin_002 schreef: ↑15.08.2024 - 16:19 Wat je zegt over het dak; ik herken dat over de tijd ook wel dat sommige plekken van de body nog wel iets van frictie creeëren, maar vgm is dat bij stations veel extremer. Vooral het hoge dak achter is on-aerodynamisch. Je ziet het bijna niet, maar de kleine fin die vanaf de kont opsteekt is weldegelijk functioneel en geneert alsnog wss wel 20~60kg extra downforce. Bij m'n oude S60 D5 had ik een volledige spoiler op de kofferbak en dat vernam ik ook wel toen ik van het model daarvoor kwam.Meten is weten, ik heb het een om het jaar rond dezelfde temperatuur en jaargetijde gemeten op exact dezelfde baan. Het stomme was dat ik ooit had van , nou dit was wel heel rap.. las ik uit zat je rond 5,4.... dus gevoel en werkelijk zijn geregeld 2 verschillende dingen
Laatst gewijzigd door Erwin_002 op 15.08.2024 - 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
2022 S60, 2012 C30
- S80 Executive
- 5th Gear member
Lekker! Ik moet eens een filmpje maken van de EC40 twin performance. Die zou het in 4,6 moeten kunnen.
-
- 2nd Gear member
Maar is het deels ook niet beetje een snufje nostalgie en overbodigheid? Veel pks, diesels (of zelfs gas) en begrenzer? Je kunt ook voor een oude 850 T-5 400pk gaan haha.raspaardje schreef: ↑15.08.2024 - 17:47 Kan het wel begrijpen hoor....
Maar Volvo heeft ook wel degelijk onderzoek gedaan naar die limieten en dat het allemaal bijdraagt aan statistische verlaging van risico's. Kun je b.s. vinden of niet, maar ik denk dat Volvo zelf ook wel weet dat hun doorsnee bestuurders nog steeds wel onder het "oude en stoffige" vallen en het echt geen reet zal boeien haha.
Jullie argumentatie klinkt deels wel een klein beetje als wanneer mijn oudere oom op bezoek komt. Dan regent het "vroeger dit, vroeger dat, nostalgie hier en nostalgie daar" hahaha. Ik heb ook al zoveel Volvo diesels gereden. Ook met meer vermogen. En ja het is mooi cruisen, olie nooit vervangen etc, maar tijden veranderen ook. En als je er tegen in gaat dan maak je het jezelf over het algemeen alleen maar minder plezierig. Mijn overbuurman heeft ook een 2019 S60 (vgm B4 ofzo) en moest ook met alle geweld ICE zijn; "want dat hybride en elektrisch rijden is wel zo dom". Tja wat moet je daar op zeggen? Haha. Ik pak soms ook gewoon even voor de lol de oude C30 gewoon even voor leuke rally gevoel. En mis m'n laatste D5je soms ook nog wel uit nostalgie.
2022 S60, 2012 C30
- EVO500
- 4th Gear member
Precies. Je hebt niet het idee dat ie rete rap is door het comfort! Vorig jaar ook met mijn neef (waar we regelmatig met zijn M3 en mijn oom zijn lege VW golf met 420Pk op Zolder rijden) naar mijn oom geweest met een RS5 2022 met software upgrade en 525 Pk.Erwin_002 schreef: ↑15.08.2024 - 18:11 Ik denk dat het grootste nadeel bij Volvo ook is dat comfort eerst is. Daarom is de auto, ongeacht dat ie echt heel snel is, van binnen voelt het allemaal wat mild en gedempt. Zelfs ook al voel je dat je in de stoel gedrukt wordt en sneller gaat dan bijv Lambos van een paar terug, krijg je gewoon niet diezelfde impressie. Trouwens zelfs die zwakke 147pk (vgm?) C30 2.0 die hier staat klinkt agressiever als je er in optrekt. Maar dat is met volledige EVs natuurlijk ook wel zo. Voor de lol dan maar zo'n IONIC 5 ofzo met vroem-vroem geluidjes als je accelereert
Hebben we in Helmond wat met rs5 gereden en daarna in mijn v60. De audi was natuurlijk iets sneller maar iedereen had zoiets van "Gaat die volvo nog zo snel?, dat voelen we eigenlijk niet zo?"
Reden mi : Veel stiller van binnen en elektromotor vult de schakelmomenten aan waardoor het een lineaire versnelling word.
Omega 3000-24V EVO500
Omega 3000-24V EVO500
- EVO500
- 4th Gear member
Meten is weten Wel met een goede performance meter en niet met je telefoon app. Die meet maar 1x per seconden en is niet erg accuraat. Dragy bv. meet 10x per seconden en maakt met 3 keer zoveel gps satellieten connectie voor een accurate meting.S80 Executive schreef: ↑15.08.2024 - 18:14 Lekker! Ik moet eens een filmpje maken van de EC40 twin performance. Die zou het in 4,6 moeten kunnen.
Voor mij was het meer om te weten of de auto presteert als is voorgeschreven. Als ik volgend jaar meet en het een seconden trager weet ik dat er iets niet goed is.
Omega 3000-24V EVO500
Omega 3000-24V EVO500
-
- 2nd Gear member
In 2021 in McLaren 540C op het circuit gereden en dan krijg je alle geweld ook echt om je oren en dan daarna val je in een soort gat dat alles wat daarna komt als een Lupo 1.0 voelt hahaha. En dat het dan nog maar een basis McLaren is dan weet je dat waarmee je op de weg rijdt echt niets voorsteltEVO500 schreef: ↑15.08.2024 - 18:23Precies. Je hebt niet het idee dat ie rete rap is door het comfort! Vorig jaar ook met mijn neef (waar we regelmatig met zijn M3 en mijn oom zijn lege VW golf met 420Pk op Zolder rijden) naar mijn oom geweest met een RS5 2022 met software upgrade en 525 Pk.Erwin_002 schreef: ↑15.08.2024 - 18:11 Ik denk dat het grootste nadeel bij Volvo ook is dat comfort eerst is. Daarom is de auto, ongeacht dat ie echt heel snel is, van binnen voelt het allemaal wat mild en gedempt. Zelfs ook al voel je dat je in de stoel gedrukt wordt en sneller gaat dan bijv Lambos van een paar terug, krijg je gewoon niet diezelfde impressie. Trouwens zelfs die zwakke 147pk (vgm?) C30 2.0 die hier staat klinkt agressiever als je er in optrekt. Maar dat is met volledige EVs natuurlijk ook wel zo. Voor de lol dan maar zo'n IONIC 5 ofzo met vroem-vroem geluidjes als je accelereert
Hebben we in Helmond wat met rs5 gereden en daarna in mijn v60. De audi was natuurlijk iets sneller maar iedereen had zoiets van "Gaat die volvo nog zo snel?, dat voelen we eigenlijk niet zo?"
Reden mi : Veel stiller van binnen en elektromotor vult de schakelmomenten aan waardoor het een lineaire versnelling word.
2022 S60, 2012 C30
-
- 2nd Gear member
Had toen als verassing een vriend uitgenodigd voor RacePlanet. Was wel leuk. Ook nog tijdje met Michel Blekemolen gesproken.
Die Ferrari 488 GTB hadden ze midden in de zomer alle regen-functies hardlocked aangezet, dus dat ding reed voor geen meter. Van alle auto's had trouwens de Mercedes AMG (de oude safety car) by far het mooiste geluid. Wat een puur monstertje Ook nog rondje van de begeleider/instructeur in de AMG gehad en dan verneem je wel wat voor pleb je zelf bent als het op autorijden aankomt. M'n krentenbolletje zat alweer iets hoger dan m'n maag
Speciaal voor @raspaardje twee Italianen
Die Ferrari 488 GTB hadden ze midden in de zomer alle regen-functies hardlocked aangezet, dus dat ding reed voor geen meter. Van alle auto's had trouwens de Mercedes AMG (de oude safety car) by far het mooiste geluid. Wat een puur monstertje Ook nog rondje van de begeleider/instructeur in de AMG gehad en dan verneem je wel wat voor pleb je zelf bent als het op autorijden aankomt. M'n krentenbolletje zat alweer iets hoger dan m'n maag
Speciaal voor @raspaardje twee Italianen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Erwin_002 op 15.08.2024 - 18:43, 2 keer totaal gewijzigd.
2022 S60, 2012 C30